تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
کارناوال ویارجو ایتالیا

کارناوال ویارجو ایتالیا

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

تجربه حضور در کارناوال‌های زمستانی اروپا


کارناوال ویارجو جزو مهم‌ترین و پرطرفدارترین جشنواره‌های اروپاست که در ماه فوریه برگزار می‌شود. این رویداد، یکی از مهم‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کارناوال‌های بین‌المللی به شمار می‌آید. رویدادی که هرسال هزاران نفر- گردشگر و مردم ایتالیا در آن شرکت می‌کنند. هرساله حدود یک میلیون نفر از این رویداد تفریحی فرهنگی در تور ایتالیا دیدن می‌کنند. مراسم با شلیک سه توپ شروع می‌شود که آغاز هر یک از رژه‌های کارناوال را اعلام می‌کند.

رژه باشکوه کارناوال ویارجو

کارناوال ویارجو

هزاران بازدیدکننده برای تماشای این رویداد جالب در جایگاه‌های سیار و در کنار محل رژه ه در کنار هم جمع میشوند. رژه در طول روز برگزار می‌شود و کلیه شرکت‌کنندگان با لباس‌های خاص به رقص و پای‌کوبی می‌پردازند، سه رژه از میان 5 رژه‌ای که هر سال در این کارناوال برگزار می‌شود، در بعد از ظهر یکشنبه‌ها در مدت یک ماه کارناوال انجام می‌شوند و تا آخرین سه‌شنبه ماه رژه چهارم برنامه ادامه پیدا می‌کنند. تمام این کارناوال به طور زنده از تلویزیون ملی ایتالیا پخش می‌شود، فضا به‌قدری پر از شور و شوق می‌شود که هر بیننده‌ای را به رقص و آواز وا‌می‌دارد. جالب است بدانید از هر نوع طیف اشخاصی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند از هنرمندان گرفته تا سیاستمداران و گردشگرانی از سراسر دنیا!

ویژگی‌های جالب جشنواره ویارجو ایتالیا!

 جشنواره ویارجو ایتالیا


جالب است بدانید شرکت در این جشنواره منحصر به بزرگ‌سالان نیست، برخلاف برخی از کارناوال‌ها این کارناوال مختص گروه سنی خاصی نیست و کودکان هم می‌توانند در آن حضور یابند. از بخش‌های اصلی این فستیوال زمستانی زیبا می‌توان به مراسم روزانه و شبانه از جمله رژه‌های جایگاه‌های سیار، ضیافت‌های محلی و جشن بالماسکه نام برد. در ضمن اصلاً جای نگران نیست در سفر به ایتالیا هر چقد بخواهید می‌توانید در این کارناوال بمانید چون به مدت یک ماه ادامه پیدا می‌کند.

محل برگزاری فستیوال ویارجو ایتالیا

فستیوال ویارجو ایتالیا

محل برگزاری این کارناوال مهیج در کنار دریاچه یارجو می‌باشد که امکانات تفریحی بسیار مفرحی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. در کنار ساختمان‌های زیبای کلاسیک ایتالیایی و سلطنتی بسیار دیدنی، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های متعددی برای خدمات 24 ساعته مراجعین تدارک دیده شده و کلوپ‌های شبانه و رستوران‌های غذاهای دریایی در کنار هم ردیف شده‌اند. داخل این تفریحگاه، پارک جنگلی چند هکتاری کاج واقع شده که در آن عشاق قدم می‌زنند، کودکان بازی می‌کنند و دوچرخه‌سواران و دوندگان زیر سایه درختان ورزش می‌کنند. در طول جشن به بازدیدکنندگان این اجازه داده می‌شود تا لباس‌های مراسم را بپوشند و از ماسک‌های معروف این مراسم استفاده کنند اغلب ماسک‌ها از جنس چرم و یا کاغذ مچاله ساخته می‌شود که با تزئینات و دوخت‌های هنرمندانه به شکل‌های بسیار زیبایی درمی‌آیند. این امکان وجود دارد که برای دوستان خود هم از این لباس‌ها و ماسک‌ها خرید کنید و سوغات ببرید.
۱۵۶۲ ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading