تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
9 تور گردشگری برتر تایلند

9 تور گردشگری برتر تایلند

۱۳۹۵/۰۹/۱۲

تایلند با داشتن غذای عالی، آب و هوای استوایی، فرهنگ جذاب، ویرانه ­های باستانی و سواحل بی­نظیر همانند یک آهنربا جهانگردان را از سرتاسر جهان جذب خود می­کند. به ­علاوه­ همه ­ی جاذبه ­های دیدنی­ و کارهای تفریحی که می­توان انجام داد تورهای سازمان­یافته­ های زیادی وجود دارد که انتخاب یک تور مناسب می­تواند مشکل باشد. در لیست زیر ما به بررسی اجمالی انواع مختلف تورهای موجود در تایلند و بعضی از کارهایی که می­توان در این سفرها تجربه کرد می­پردازیم.

تور ریور کوآی

10. تور ریور کوآی (river Kwai)
در این تور تاریخی گردشگران شاهد تاریخ شگفت انگیز تایلند، از معابد باستانی تا بنای یادبود جنگ جهانی دوم «راه ­آهن مرگ» تایلند-برمه خواهند بود. با پشت سر گذاشتن بانکوک اعضای تور به سمت کانچانابوری در غرب تایلند حرکت می­کنند. کانچانابوری که به ­خاطر موقعیت پل روی رودخانه ­ی کوآی معروف شده، یک شهر زیباست که با جنگل­های سرسبز، آبشارها و رودخانه­ ها احاطه شده. این سفر معمولا به ­عنوان بخشی از تور طولانی ­تر نورترن (شمال) تایلند است.

9. تور بانکوک تا سنگاپور
این تور ماجراجویانه با برنامه ­ی بازدید از پایتخت­های رنگارنگ، فرهنگ سنتی و شگفتی­های طبیعی استوایی، دارای همه ­ی گزینه­هایی است که گردشگران از این مناطق هیجان انگیز انتظار دارند. اعضای این تور علاوه بر بازدید از پایتخت ­های تایلند، مالزی و سنگاپور، با گذشته­ ی استعماری ملاکا همراه می­شوند، از مزارع چای در ارتفاعات کامرون مالزی لذت می­برند و یا در جنگل­های بارانی زیبا به پیاده ­روی می­پردازند.

تور های خانوادگی تایلند

8. تور شمال تایلند بهمراه لائوس
لائوس کشور کوچکی است که به خاطر فضای آرامَش مشهور شده. یک راه عالی برای گسترش تور شمال تایلند ترکیب کردن آن با لائوس است. اکثر گردشگرانی که به لائوس می­روند از بانکوک به پایتخت لائوس وینتیان می­روند و سپس به سمت استان شمالی بسیار زیبای لوآنگ پرابانگ رهسپار می­شوند. لوآنگ پرابانگ به­ راستی یک شهر بی­نظیر با معابد طلاکاری شده ­­ی زیبا، راهبان ردای نارنجی، خانه­ های سنتی چوبی و آثاری که از دوران استعمار فرانسه به ­جای مانده، است. از انرژی بانکوک تا آرامش لآوس، این سفر تجربه­ های از تضادهاست.

7. تور سفر آشپزی به چیانگ مای
غذای تایلند به ­تنهایی یک دلیل موجه برای رفتن به این کشور است و یک سفر آشپزی یک راه عالی برای تجربه­ی طعم­ های جدید و تازه و ادویجات بهشتی که غذای تایلندی را به یک پدیده­ی جهانی تبدیل کرده­اند است. غذا دوستان به سیاحت در بازارهای شلوغ بانکوک که در زمین و دریا گسترده شده ­اند پرداخته و میوه­ های عجیب و خارجی و غذاهای معطر را امتحان می­کنند. آنها همچنان در چیانگ مای یاد می­گیرند که خودشان یک ناهار شمال تایلندی درست کنند. یک چنین توری علاوه بر تمام جاهای دیدنی تایلند به شما راز اینکه کجا غذا بخورید و چگونه این غذاهای مشهور را درست کنید را می­گوید.

4.گردش جزیره به مقصد تایلند
تایلند به­ خاطر سواحل و جزیره ­هایش مشهور است و یک راه عالی برای گردش جزیره به جزیره سفر بر روی یک کاتاماران (قایق­های دوبدنه) است. کاتاماران که توسط یک کاپیتان باتجربه هدایت می­شود، در مکان­هایی نظیر جزیره­ های کو فی­فی، رایلای و Koh Khai Nai و مکان­های مخفی عالی برای شنا توقف می­کند.گردشگران می­توانند از غواصی، خوردن غذاهای تایلندی و خوابیدن در قایق زیر نور ستارگان لذت ببرند.

3. تور بزرگ تایلند
این تور مشابه تور شمال تایلند است با این تفاوت که پس از برگشتن از بانکوک، سفر به سواحل جنوب تایلند جایی که گردشگران می­توانند از شناکردن، غواصی و یا دراز کشیدن لب ساحل لذت ببرند ادامه پیدا می­کند. این تور معمولا شامل سواحل کرابی یا جزیره­ی پوکت بوده و همچنین می­تواند شامل صخره­ های دیدنی خلیج فنگ­نگا نیز شود. این تور کامل­ترین تور در تایلند است.

2. تور تایلند به همراه کامبوج
به­ خاطر معابد خیره­ کننده­ ی آنگکور، کامبوج یکی از مقاصد گردشگری معروف در جنوب شرقی آسیاست و به ­راحتی می­توان با سفر به تایلند به همسایه­ ی شرقی آن (کامبوج) نیز سر زد. این تور با شروع از بانکوک گردشگران را به شهر سیم ریپ کامبوج که ورودی شهر آنگکور است می­برد. این شهر ویرانه­ ی بزرگ که در اواخر قرن 19 میلادی توسط کاشفان فرانسوی کشف شد یکی از محبوب­ترین مناطق گردشگری در جنوب شرقی آسیاست. مکان­های برجسته ­ی این شهر باستانی عظیم شامل معبد باشکوه انگکور وات، معبد و هم­انگیز بایون و معبد تام و تاپروهم که به معبد «تامب رایدر» مشهور است، می­شود.

1. تور قبایل تپه نشین شمال تایلند
حدودا 7 قبلیه­ ی تپه نشین اصلی که از مناطق همسایه ­ی چین، تبت و میانمار به ارتفاعات روستایی شمال تایلند مهاجرت کرده ­اند وجود دارد. زندگی سنتی این قبایل و کشاورزی آنها در کوهستان­ها بسیاری از گردشگران را جذب این منطقه کرده ­است. تورهای کوه­پیمایی 3 تا 5 روزه شامل پیاده­روی در جنگل، بازدید از روستاهای قبایل و احتمالا فیل سواری و قایق ­سواری با شروع از چیانگ مای یا چیانگ رای موجود هستند.

1. تور شمال تایلند
تاریخ و فرهنگ پرجنب و جوش شمال تایلند آن­را به یکی از بهترین مکان­ها برای بازدید در تایلند تبدیل کرده ­است. یک تور معمولی شمال تایلند از بانکوک شروع شده و شامل ویرانه­ های آیوتایا و سوخوتای، بازدید از روستای یک قبلیه ­ی تپه­ نشین نزدیک چیانگ رای یا چیانگ مای و فیل سواری در جنگل است. در بانکوک گردشگران می­توانند به خیابان­های مملو از جمعیت محله­ ی چینی­ها سر بزنند، از معبد خیره­ کننده ­ی گرندپالاس و بودای زمردین آن بازدید کنند، به تماشای مسابقات کیک بوکسینگ تایلندی بپردازند و یا به مراکز ماساژ تایلندی بروند تا برای سفر پیش رو آماده شوند.

تور تایلند

 

۱۶۲۹ ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading