تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه‌های گردشگری سامویی تایلند

جاذبه‌های گردشگری سامویی تایلند

۱۳۹۶/۰۱/۰۵
در سفر با تور تایلند خیلی‌ها این سؤال را می پرسند که پوکت بهتر است یا سامویی؟ دیدنی های سامویی نسبت به پوکت از تنوع کمتری برخوردارند و تور جزیره سامویی تایلند بیشتر مناسب مسافرانی است که یک جای خلوت و زیبا را برای مسافرت مدنظر دارند!
از طرفی شما می‌توانید تور سامویی پوکت و یا تور بانکوک سامویی را برای سفر به تایلند انتخاب کنید. بهتر است بدانید با پرواز مستقیم فاصله پوکت تا سامویی 55 دقیقه و فاصله بانکوک تا سامویی 1:05 است!
پس با توریابی همراه باشید تا جاذبه‌های گردشگری سامویی را بهتر بشناسید و بتوانید تصمیم مناسب تری بگیرید!

روستای ماهیگیران باپت (Bophut's Fisherman’s Village)


روستای ماهیگیران باپت

حتماً در سفر به سامویی به این روستای زیبا سری بزنید و از غذاهای خوشمزه و خریدهای خوب غافل نشوید!

جزيره سامويي دومین جزیره بزرگ تایلند بعد از پوکت است و به سواحل رؤیایی و هتل های لوکسش معروف است! مراکز خرید ارزان سامویی، رستوران و بار و کافه های فوق العاده، سالن های ماساژ و خلاصه هر کدام از دیدنی های سامویی که بخواهید در روستای ساحلی زیبای فیشرمن جمع شده!

جزیره لاک‌پشت (Koh Tao)


جزیره لاک‌پشت (Koh Tao)

جزیره لاک‌پشت ساموئی تایلند با آب های کریستالی فیروزه ای رنگش بهترین جا برای غواصی است! موجودات دریایی مختلف روی سواحل سفید و صخره های مرجانی این جزیره چشمان شما را خیره می‌کنند! در جزیره لاک پشت ها می‌توانید از اقامتگاه‌های ارزان گرفته تا لوکس ترین هتل های سامویی استفاده کنید!

سافاری آبشار ناموآنگ (Namuang Waterfall)


سافاری آبشار ناموآنگ (Namuang Waterfall)

سافاری پارک ناموانگ بخش مهیج تور جزیره سامویی در تایلند برای شما است! می توانید تا آبشار پیاده-روی کنید و یا با ماشین سافاری از وسط جنگل عبور کنید و ببرها و حیوانات جالب را تماشا کنید. طبیعت سرسبز کوهستانی آبشار هم که بسیار زیباست و شنا کردن در استخر طبیعی خنکی که زیر آبشار ایجاد شده لذت‌بخش است.

معبد بودای بزرگ (Big Buddha)


معبد بودای بزرگ (Big Buddha)

در تور تایلند در تمام شهرها یک معبد بودای بزرگ وجود دارد که دیدن این معابد خالی از لطف نیست. در قسمت شمالی سواحل سامویی این مجسمه بودای 12 متری ساخته شده و در اطرافش معابد و مجسمه های زیبای دیگری هم وجود دارند. فروشگاه های اطراف این معبد برای خرید سوغات سامویی و یادگاری های کوچک اجناس خوبی می فروشند.

باغ مخفی بودا (Secret Buddha Garden)


باغ مخفی بودا (Secret Buddha Garden)

مجسمه های باغ مخفی بودا، مناظر جادویی و شگفت انگیزی را در قلب جنگل خلق کرده اند. با خرید یک تور ماجراجویی در جنگل تقریباً به ارزش 2000 بات می توانید این شاهکار زیبا در دل طبیعت را تماشا کنید. این مجسمه ها را سال ها پیش یک باغدار تایلندی در وسطش باغش ساخته است.

دیسکوهای سامویی


دیسکوهای سامویی

جاهای زیادی در سامویی هستند که زندگی شبانه در آن ها جریان دارد. آرک بار و سوی گرین مانگو در ساحل چاونگ، آن استریت بار در ساحل لامای، وو بار در ساحل منام، کوکو تامز در ساحل باپت از معروف‌ترین مکان ها برای تفریحات شبانه در سامویی هستند.

حالا تصمیم با شماست؟! سامویی بهتره یا پوکت؟
برای اطلاع از قيمت تور جزيره سامويي و هتل‌های سامویی تایلند فقط کافی است با آژانس های تایلند توریابی تماس بگیرید و از اطلاعات کارشناسان تور تایلند بهره مند شوید و با اطمینان خاطر تور سامویی نوروز و یا تور سامويي تابستان را خرید نمایید!

۳۶۰۷ ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading