تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
لذت خرید در تور تایلند!

لذت خرید در تور تایلند!

۱۳۹۵/۰۹/۲۹
در این نوشته به لذت‌بخش‌ترین کار در تور تایلند یعنی خرید کردن می‌پردازیم. چراکه اگر با بهترین مراکز خرید در بانکوک، مراکز خرید پاتایا و مراکز خرید پوکت آشنا شوید با یک خرید هوشمندانه خواهید توانست هزینه سفر به تایلند را جبران کنید!
با  تور تایلند  همراه باشید تا به پاسخ سؤالات خود برسید و به اطلاعات کافی برای خرید در تایلند دست پیدا کنید!
  • از تایلند چی بخریم؟!
  • بهترین سوغات تایلند چیست؟!
  • قیمت اجناس در بانکوک چگونه است؟!

معروف‌ترین مراکز خرید بانکوک!

از بازارهای محلی تا مراکز خرید با برندهای معروف، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، بازارهای هفتگی و بازارهای بزرگ و پرپیچ‌وخم، همگی در شهر بانکوک به چشم می‌خورند. در ادامه شش بازار معروف بانکوک به شما معرفی شده است تا بتوانید خرید ارزان‌قیمت در تور بانکوک را تجربه کنید!

بازار پتونم (Petonam)
بازار پتونم بانکوک، به بازار پوشاک و البسه بانکوک معروف است و بهترین مکان برای خرید البسه گوناگون و لباس بچه در تایلند می‌باشد. بازار پتونم در مرکز شهر بانکوک واقع شده است. این بازار شامل دو قسمت جدید و قدیم می¬باشد، قسمت جدید یک مجتمع بزرگ تجاری است و در قسمت قدیم بازار سنتی بزرگی قرار دارد.

سیام اسکوئر (Siam Square)

این منطقه پرتردد در بانکوک پنج فروشگاه مختلف را در خود جای داده است. مرکز سیام اسکوئر بسیار بزرگ و گسترده می‌باشد. به آن بزرگی که برایتان غیر قابل تصور است. این بازار دارای 8 طبقه با 2000 مغازه و 150 رستوران و 8 سالن بولینگ و سینما است. به‌قدری بزرگ که در طول یک روز نزدیک به 105 هزار نفر از آن بازدید می‌کنند. بزرگ‌ترین مرکز خرید تایلند تمام خواسته¬های شما را برآورده می‌کند. اما قیمت‌های ارائه‌شده در سیام اسکوئر تنها کمی ارزان¬تر از دیگر مراکز خرید است.

مرکز خرید MBK بانکوک
شاید بتوان گفت که مرکز خرید ام بی کی مشهورترین مرکز خرید تایلند است، این مرکز در میان مردم تایلند و گردشگران بسیار محبوب است. علت این محبوبیت ارائه دنیایی از اجناس متنوع، مطابق با همه سلیقه‌ها در 8 طبقه با 2000 فروشگاه می‌باشد. در هر طبقه به‌طور اختصاصی خدماتی ارائه می‌شود. مانند:
- لباس و منسوجات و عطر و کیف و کفش از برندهای معروف گرفته تا فروش اجناس درجه دو با قیمت مناسب در تایلند
- طبقاتی برای فروش موبایل و سایر وسایل الکترونیکی
- مبلمان و تجهیزات اداری
اگر به دنبال خرید با قیمت پایین در تایلند هستید. بی‌تردید مرکز خرید ارزان قیمت mbk بانکوک انتخاب فوق العاده¬ای برایتان است. قیمت مناسب‌تر از هر مرکز خرید دیگری باعث می‌شود شما به هیچ وجه دست خالی برنگردید؛ و اگر کیفیت بالا و برند بودن برایتان زیاد مهم نیست می‌توانید با هر بودجه‌ای خرید در مرکز خرید mbk بانکوک را تجربه کنید. همچنین پس از خرید می توانید از دنیایی از غذاهای خوشمزه تایلندی و بازی‌های جالب در این مرکز خرید لذت ببرید.


مراکز خرید سنترال ورلد پلازا (Central World Plaza)
در امتداد دیگر خیابان راما یکم، مراکز خرید سنترال ورلد پلازا (Central World Plaza)، ورلد ترید سنتر (World Trade Center)، زن (Zen) و ایستن (Isten) همگی در یک مجموعه منسجم و زیبا قرارگرفته‌اند که از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های بانکوک به شمار می‌آیند و اجناس آن‌ها از لحاظ کیفیت و قیمت مانند فروشگاه‌های سیام اسکوئر هستند. از خصوصیات این مرکز خرید این است که اجناس با کیفیت بسیار مناسبی ارائه می‌شوند.

مرکز خرید پرنین سیلا پلازا (penryn sila plaza)
این مرکز جزو بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید بانکوک می‌باشد؛ که به سبک فرانسوی طراحی شده و شامل 70 مغازه در 40 طبقه است. و بهترین مرکز برای خرید اجناس لوکس و باکیفیت در بانکوک محسوب می¬شود. از ورساچ (Versace) گرفته تا گوچی (Gucci) همه¬ی برندهای زیبا و باکیفیت اینجا موجود است تا سلیقه سخت‌گیرانه شما را برآورده کند. همچنین اگر به دنبال خرید جواهرآلات زیبا در بانکوک هستید به این مرکز خرید سری بزنید. سنگ‌های لوکس جواهرآلات و کریستال‌های بسیار زیبایی در اینجا به فروش می¬رسند.
در قسمت دیگر که مختص فروش پارچه در بانکوک است، انواع و اقسام پارچه برای هر چیزی را می‌توانید پیدا کنید و جالب‌تر آنکه همان‌جا می‌توانید پس از خرید از خیاطان ماهر بهره‌مند شوید. کافی است جنستان را انتخاب کنید تا که خیاطان ماهر زیباترین و به‌روزترین لباس‌های شب و مجلسی را برایتان بدوزند.
صرف غذاهای عالی و باکیفیت در بانکوک، اگر قیمت برایتان زیاد مهم نیست بهتر است از فرصت سفر به بانکوک استفاده کنید و در این مرکز خرید از رستوران لوکس دیدن کنید تا غذاهای لذیذ و مجللش خاطره سفر به بانکوک را برای همیشه در ذهنتان حفظ کند.

مرکز خرید بیگ سی سوپر استور بانکوک (Big C Superstore)
این مرکز شعب زیادی در تایلند دارد و از همین رو از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است. دلیل محبوبیت این فروشگاه عرضه محصولات غذایی با تنوع باور نکردنی و قیمت مناسب‌تر از هر جای دیگر در تایلند می‌باشد. شما می‌توانید به‌راحتی مواد غذایی دلخواهتان را چه داخلی باشد چه یک جنس باکیفیت خارجی پیدا کنید و مطمئن از قیمت و کیفیتش با خیال راحت خریدتان را انجام دهید. جالب اینجاست که تخفیف‌های خوبی برای شما خریداران وجود دارد.

بهترین مراکز خرید پوکت!

- سنترال فستیوال پوکت (CentralFestival Phuket) در اطراف شهر پوکت واقع شده است و مجموعه‌ای از 300 فروشگاه مختلف می‌باشد. سنترال فستیوال مکانی مناسب برای خرید ارزان‌قیمت در تایلند است. شما می‌توانید لباس، چمدان، ساعت، اجناس با برندهای معتبر را از این فروشگاه تهیه کنید.
-جانگ سیلون پوکت (Jungceylon) یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پوکت در بین توریست‌ها است. ساعت کاری جانگسیلون از 11 صبح تا 10 شب است. بیشتر برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید شعبه دارند. این مرکز خرید بهترین گزینه برای خرید سوغاتی تایلند است. به جانگ سیلون بروید و به دور از گرما و باران پوکت در هوای خنک از خرید لذت ببرید. پس از خرید می¬توانید از رستوران‌های خوب، سالن تئاتر و سینمای این مرکز خرید نیز استفاده کنید.
-بیگ سی پوکت (Big C Phuket) از محبوب‌ترین فروشگاه‌های پوکت در منطقه موآنگ (Mueang Phuket) است که از ساعت 9 صبح تا 11 شب پذیرای شما می‌باشد. بیگ سی سوپرمارکتی است که هر آنچه فکرش را بکنید در آن یافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اجناس ازجمله وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و موبایل را با قیمت مناسب در این مرکز خرید تهیه کنید.
-درهای مرکز خرید پوکت (Phuket Shopping Center) از روزهای دوشنبه تا جمعه در طول شبانه‌روز 24 ساعته به روی شما باز است. این مرکز خرید در خیابان تالات نوآ (Talat Nuea) پوکت واقع شده است.
-تسکو لوتوس پوکت (Tesco Lotus Extra Phuket) در خیابان راتسادا (Ratsada) پوکت قرار گرفته و از ساعت 6 صبح تا 12 شب یکسره باز است. لباس، جواهرات، مواد غذایی و هر چیزی که مورد نیازتان باشد، در تسکو پیدا می‌کنید. در طبقه بالای این مرکز فودکورت و رستوران‌های تایلندی واقع شده است و شما می‌توانید انواع غذاهای تایلندی را با قیمت ارزان نوش جان کنید.
-بازار بانگلا (Bangla Mall) در منطقه پاتونگ واقع شده و تمام روزهای هفته 24 ساعته باز است. اگر فرصت یافتید به این بازار هم سری بزنید.

مراکز خرید پاتایا!

مراکز خرید پاتایا شاید به گستردگی بانکوک نباشند ولیکن از تنوع و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که نظیر ندارد. در دسترس بودن مراکز خرید و ارائه طیف گسترده¬ای از محصولات برای هر سلیقه‌ای از جمله امتیازات خرید در پاتایا می‌باشد. به‌تازگی این مراکز گسترش یافته¬اند و حتی مراکز خرید ایرانی در پاتایا افتتاح شده اند. ازجمله مراکز مهم و معروف خرید در پاتایا که توریابی خرید از آنها را به شما توصیه می‌کند:

-مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا (Royal Garden Plaza)
در امتداد ساحل مرکز خریدی زیبا چشم‌نوازی می‌کند که به شما توصیه دیدار از آن را می‌کنیم. مرکز خرید رویال گاردن جایی است که تنها برای شما مکانی برای خرید نیست. شما می‌توانید برای سرگرم شدن به طبقات پایین‌تر بروید و از مراکز بازی و سرگرمی مجهز بهره‌مند شوید. اگر قصد خرید متنوع و مناسب در پاتایا را دارید از 4 طبقه فروشگاه کیف و کفش و لباس و چرم آن دیدن نمایید؛ و حتماً در طول خریدتان به موزه زیبای موزه ریپلی (Ripley's World Pattaya) سری بزنید. سرگرمی¬های زیادی در ریپلی پاتایا در انتظار شماست.

-مرکز خرید مایک (Mike Shopping Mall)
مرکز خرید مایک قدمتی بسیار طولانی دارد. ازآنجاکه این مرکز از سال ۱۹۹۰ در حال کار کردن است، بیش از ۲۰۰ فروشگاه برند در آن در حال فعالیت‌اند. از صبح تا پاسی از شب فروشگاه‌ها باز است و آماده خدمات به مشتریان هستند. ازجمله مزایای این فروشگاه فروش جواهرآلات و طلا با قیمت ارزان در پاتایا است. همچنین برای توریست‌ها تفریحات بسیار خوبی ازجمله استخر بزرگ و مرکز بازی فراهم شده است.

-مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ (CentralFestival Pattaya Beach)
مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند گل سرسبد جاذبه‌های گردشگری پاتایا می‌باشد و همیشه در بین گردشگران و مردم محلی محبوب بوده است. هر توریستی که به پاتایا می‌رود برای خرید لباس‌های مارک‌دار در پاتایا به این مرکز خرید سری می‌زند. مغازه‌های شیک و شیشه‌ای به شما این اجازه را می‌دهد تا ساحل زیبا را از فاصله نزدیک ببینید. این فروشگاه در سال 2009 افتتاح شده و ویژگی رو به ساحل بودن آن این امکان را می‌دهد در زمان گشت¬و¬گذار در آن به هیچ‌وجه حوصله‌تان سر نرود. در این مرکز خرید 5 طبقه می‌توانید خرید از برندها و مارک‌های معروف در پاتایا مانند کلوین کلین (Calvin Klein)، اسپریت (Spirit) و ... را تجربه کنید. اگر به دنبال خرید ارزان و مناسب لباس در پاتایا هستید راه دوری نروید و در همین محل در طبقات دیگر اجناس با کیفیت مناسب و قیمت پایین خرید کنید. همچنین رستوران‌های مجلل و زیبایی با غذاهای تایلندی، ژاپنی، هندی و روسی وجود دارد که شما را از رفتن به محل دیگر برای صرف غذا بی‌نیاز می‌کند. تجربه گردش و خرید لباس و سوغاتی در پاتایا را به-یک¬باره در مرکز سنترال فستیوال تجربه کنید تا با کمترین هزینه بهترین خاطره برایتان رقم بخورد.


۲۲۶۲ ۱۳۹۵/۰۹/۲۹ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading