تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
چرا ایرانی ها تور اروپا می خرند؟

چرا ایرانی ها تور اروپا می خرند؟

اگر از طبیعت فوق العاده کشورهای اروپایی بگذریم و فرهنگ جذاب مردم برخی از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا را هم کنار بگذاریم؛ دیدنی هایی در اروپا وجود دارند که در دنیا بی نظیر هستند. اینبار باهم مروری می کنیم بر جذاب ترین دیدنی های اروپا که در جهان مشهور هستند و علت اصلی خرید تور اروپا برای ایرانیان به شمار می روند .

برج ایفل پاریس

سالانه 7 میلیون نفر از برج ایفل در پاریس دیدن می کنند. این برج در تاریخ 31 ماه مارس سال 1889 میلادی تکمیل شد و در آن زمان بلندترین سازه ساخت بشر در جهان به شمار می رفت؛ این لقب تا 41 سال با برج ایفل بود تا آن که یک برج بلندتر در نیویورک ساخته شد. عقیده بر این است که برج ایفل پاریس را به رمانتیک ترین شهر جهان تبدیل کرده زیرا 20000 لامپ در آن کار گذاشتند و شب ها چشم اندازی رویایی را در اختیار بازدیدکننده ها قرار می دهد.
برج ایفل پاریس

آمفی تئاتر کولوسئوم در شهر رم ایتالیا

رم را یونیک ترین و خاص ترین شهر در میان پایتخت همه کشورهای اروپایی می دانند. رم طرفداران بسیاری دارد که حتی حاضر هستند جان و سلامت خود را به خطر بیندازند و در دوران شیوع ویروس کرونا به این شهر سفر کنند. در سفرهای بعدی توریابی بیشتر در رابطه با دیدنی های شهر رم خواهم گفت زیرا صدها دیدنی جذاب در آن وجود دارد اما از میان آنها همواره آمفی تئاتر کولوسئوم مشهورتر بوده است. این بنا جایی بود که نبرد گلادیاتورها در زمان امپراتوری روم در آن انجام می شد.
آمفی تئاتر کولوسئوم در شهر رم ایتالیا

موزه لوور پاریس

با توجه به ماجراهایی که در سالهای اخیر در ایران بر سر نام موزه لوور پاریس پیش آمده حتا اگر اهل سفر هم نباشید، نام این موزه را شنیده اید. موزه لوور پاریس یکی از پربازدیدترین و مشهورترین موزه های دنیاست که گنجینه های بزرگی از تاریخ کشورهای مختلف را در خود جای داده و امکانات فراوانی را در اختیار بازدیدکننده ها قرار می دهد. بازدید از موزه لوور نیز یکی از مهم ترین دلایل خرید تور پاریس توسط ایرانی هاست.
موزه لوور پاریس

برج کج پیزا در ایتالیا

شاید شما هم تصاویر زیادی از برج کج پیزا دیده باشید، برج ناقوسی که به خاطر یک اشتباه محاسباتی در جای نامناسبی ساخته شد و سالهاست که کج است. ماجرای ساخت و مراقبت از برج کج پیزا به قدری جالب است که توریست های زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از آن اقدام می کنند و ایرانی ها نیز با خرید تور ایتالیا خود را به آن می رسانند. هیچ شکی نیست که برج سفید رنگ پیزا مهمترین دیدنی شهر پیزای ایتالیاست.
موزه لوور پاریس
۱۷۱۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading