تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
 مراکز خرید مالدیو

مراکز خرید مالدیو

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

در تور مالدیو چی بخریم؟

علاوه بر گشت و گذار و تفریح در سواحل زیبای مالدیو، خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مالدیو نیز بسیار شگفت‌انگیز و پرهیجان است. بیشتر مراکز خرید در مالدیو مخصوص فروش لوازم ضروری گردشگران و مواد خوراکی هستند؛ اما می‌توانید فروشگاه‌های بی‌نظیری نیز برای خرید سوغات مالدیو بیابید. از ماسک‌های معروف بومی گرفته تا دستبندها، وسایل ماهیگیری سنتی و دست‌ساز و همچنین لباس و کلاه¬های ساحلی را می-توانید به¬عنوان یادگاری تور مالدیو بخرید!

نکات مهم خرید در تور مالدیو

در تور مالدیو همواره این نکته را به یاد داشته باشید که هرگز اجناسی را که با لاک لاک‌پشت، مروارید و یا صدف ساخته شده‌اند را خریداری نکنید زیرا به محض ورود به بازرسی در فرودگاه اجازه خروج این اشیا از شما گرفته می‌شود.
نکته دیگر اینکه برخی از مراکز خرید این کشور در هنگام اذان ظهر و اذان مغرب دست از کار می‌کشند و برای نماز محل کارشان را ترک می‌کنند.
مرکز خرید چاندانه ماگو (The Chaandanee Magu)
معروف‌ترین مرکز خرید مالدیو کجاست؟
مرکز خرید چاندانه ماگو مهم‌ترین مرکز خرید مالدیو و شهر ماله است. این مرکز خرید به دو دلیل در بین توریست¬ها مشهور است؛ اولا اینکه شما می‌توانید هر آنچه نیاز دارید را در این مرکز خرید تهیه نمایید. تقریباً هر آنچه از پوشاک تا وسایل موردنیاز یک توریست باشد را می‌توان در آنجا پیدا کرد و با خیال راحت و دست‌پر بیرون آمد. دوم آنکه بیشتر اجناس این مرکز خرید از کشور سنگاپور وارد می‌شود و به شما فرصت خرید لوازم چوبی ظریف و زیبایی را می‌دهد و درنهایت می‌توانید سوغاتی‌های مالدیو را در این مرکز خرید تهیه کنید.

بازار بزرگ ماهی مالدیو


بازار بزرگ ماهی مالدیو

بزرگ‌ترین مرکز فروش ماهی در جهان
مرکز خرید خوراکی‌های معروف دریایی در تور مالدیو
خیلی‌ها بر این عقیده هستند که بازار بزرگ ماهی مالدیو بزرگ‌ترین مرکز فروش ماهی جهان است. تازه‌ترین ماهی‌ها با گونه‌¬های متنوع باورنکردنی در این مجموعه عرضه می‌شود. گردشگران از اولین ساعات صبح تا پایان شب برای خرید بهترین ماهی‌ها به این مکان مراجعه می‌نمایند. حتی اگر از ماهی خوشتان نمی‌آید در تور مالدیو حتماً به این بازار سری بزنید زیرا طیف وسیعی از ماهی‌های مختلف و رنگارنگ اقیانوس در این بازار محلی به فروش می¬رسد. اینجا برای طرفداران غذاهای دریایی بهشت برین است چراکه انواع ماهی‌ها از صبح که بازار شروع می‌شود به‌صورت تازه عرضه می‌شوند.

مرکز خرید (Majeedhee Magu)

نمی‌شود به این مرکز خرید بروید و دست‌خالی بیرون بیایید. این مرکز خرید بزرگ‌ترین فضای خرید مالدیو است و هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. به‌خصوص برای خرید سوغاتی‌های مخصوص مالدیو سر زدن به این فروشگاه‌ حتماً شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. اگر انتخاب محلی مناسب برای خرید لوازم ضروری و سوغاتی‌های مالدیو برایتان دشوار یا زمان‌بر است، مطمئن باشید با بازدید از مجیدهی ماگو لذت یک خرید کامل را تجربه خواهید کرد.

بازار لوکال مارکت (THE LOCAL MARKET)


بازار لوکال مارکت (THE LOCAL MARKET)

بهترین مکان برای خرید میوه‌جات استوایی کجاست؟ این که به تور مالدیو و یا کشورهای شرق آسیا بروید و مزه‌های باورنکردنی و گاهاً عجیب میوه¬ها و سبزیجات استوایی را نچشیده باشید، بسیار دور از ذهن است. تور مالدیو یک فرصت عالی برای شما است که طعم لذیذ و استثنایی میوه‌جاتی را که شاید قبل از آن حتی در فیلم‌ها ندیده‌اند را بچشید. شما می‌توانید با رفتن به بازار لوکال مارکت، به‌جز تفریح و آشنایی با فرهنگ مردم بومی، میوه¬های عجیب و غریب را هم مزه کنید.
در لوکال مارکت مالدیو فروشندگان در هر غرفه اجناس متفاوت و ویژه‌ای را می‌فروشند. برای خرید میوه‌جات جالب و خوشمزه استوایی بد نیست به قسمت لوکال مال (Local Mall) هم سری بزنید. در این بخش علاوه بر میوه¬های استوایی، وسایل ساخته شده از مرجان‌ و مروارید هم فروخته می‌شود.
۱۲۹۰ ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading