تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
بایدها و نبایدهای گرجستان

بایدها و نبایدهای گرجستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۲

کشور گرجستان کجاست؟ گرجستان در منطقه کوهستانی قفقاز و در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است. دو شهر تفلیس و باتومی مشهورترین مقصدهای توریستی گرجستان هستند. توصیه می کنیم حتماً برای دیدن فرهنگ و هنر غنی گرجستان، رودخانه های مارپیچی شکل، کلیساهای قدیمی با معماری منحصربه‌فرد، طبیعت سحر انگیز و سواحل مغناطیسی باتومی هم که شده یک‌بار سفر به گرجستان را تجربه کنید!
اما پیش از سفر با توریابی همراه باشید تا از باید و نبایدهای تور گرجستان مطلع شوید!

مهربان ترین مردم اروپا از شما استقبال می کنند!

باید دعوت مردم گرجستان برای صرف غذا را بپذیرید زیرا لحظات شادی را در کنار آن ها تجربه خواهید کرد! در تور تفلیس- باتومی، مردمانی خوش‌قلب و مهربان در انتظار شما هستند. همین مهمان‌نوازی مردم، لذت سفر به گرجستان را برای شما چندین برابر خواهد کرد. گرجی های مهربان در کمترین زمان با شما ارتباط برقرار می-کنند و با روی باز شما را می پذیرند. همچنین مردم گرجستان عاشق جشن و شادی هستند و از هر فرصتی برای برگزاری مراسم و کنسرت در گرجستان استفاده می کنند!
به علاوه بالا بودن امنیت در گرجستان در بین همه توریست ها مشهور است! بنابراین لازم نیست در تور باتومی-تفلیس نگران امنیت خود باشید و می توانید به‌راحتی در شهر و طبیعت گردش کنید!

از زیباترین کلیساها بازدید کنید!

 

کلیساها گرجستان

 

باید از معماری چشم گیر و منحصربه‌فرد کلیساهای تاریخی گرجستان بازدید کنید! چند کلیسای تاریخی را برای بازدید انتخاب کنید و قسمتی از وقتتان را صرف بازدید از آن ها نمایید؛ اما از آنجایی که در هر کوچه و خیابان گرجستان تعداد زیادی کلیسا وجود دارد، اگر بخواهید همه کلیساهای گرجستان را ببینید باید تمام عمرتان را صرف این کار کنید!

ساحل مغناطیسی باتومی

 

ساحل مغناطیسی باتومی

 

باید به منطقه ساحل اورکی سری بزنید! ساحل شهر بندری باتومی بسیار دیدنی است. اما چیزی که این ساحل را از تمام سواحل دنیا متمایز می کند خواص درمانی شن های آن است. منطقه ساحلی اورکی (Ureki) مکانی است که به خاطر معجزه های درمانی اش معروف شده است. گفته می‌شود که شن های ساحل اورکی خاصیت مغناطیسی دارد و ریلکس کردن و شنا کردن در این منطقه جادویی راز درمان تمام بیماری ها است!

طبیعت خارق العاده گرجستان چشمان شما را خیره می کند!

 

طبیعت خارق العاده گرجستان

 

باید گردش در روستاها و طبیعت جادویی گرجستان را در برنامه سفرتان بگنجانید! با خرید تور گرجستان شما به بالکن اروپا سفر خواهید کرد! مردمان گرجستان معتقدند وقتی خداوند در حال تقسیم زمین بین اقوام مختلف بوده، گرجی ها در حال جشن و پای‌کوبی بوده‌اند و چون دیر رسیده اند خدا تکه ای از بهشت را نصیب آن ها کرده است!
طبیعت سرسبز و بکر کوهستان قفقاز منحصربه‌فرد و مسحورکننده است! تور گرجستان بهترین سفر برای عاشقان طبیعت است. تپه های سرسبز و رودخانه های جاری که همه جای کشور را فراگرفته‌اند، دامنه های بهشتی قفقاز و پارک ملی توشتی (Tusheti) و شهر تاریخی اوپلیستیخه شما را مبهوت خواهد کرد!

سرگرمی در بازارهای سنتی گرجستان!

 

سرگرمی در بازارهای سنتی گرجستان

 

باید حتماً به بازارهای سنتی گرجستان سری بزنید! در گوشه و کنار شهرهای گرجستان این بازارها فراوان به چشمتان خواهند خورد. بازارهای محلی که در آن انواع خوراکی ها مثل میوه و سبزیجات تازه و گوشت و نان به فروش می رسند. تجربه قدم زدن در بافت سنتی این بازارها و چانه زدن با فروشندگان محلی خیلی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است!

مراقب روابطتان باشید!

اگرچه گرجی ها با اروپاییان همسایه هستند ولی فرهنگشان در این مورد شبیه به فرهنگ کشورهای آسیایی است. نباید در جمع های خانوادگی با دخترخانم های گرجی خیلی دوستانه و صمیمی برخورد کنید. از آنجایی که حتی بزرگ ترین شهر گرجستان یعنی تفلیس هم وسعت کمی دارد، پس می توان گفت که شما همیشه در جمع-های خانوادگی قرار دارید!
امیدواریم با رعایت توصیه های توریابی در تور گرجستان سفری خاطره انگیز و بدون دغدغه را تجربه کنید
۱۳۲۱ ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading