تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
فستیوال‌های گردشگری دبی

فستیوال‌های گردشگری دبی

۱۳۹۵/۰۹/۱۶

با فستیوال‌های گردشگری دبی آشنا شوید

دبی توریستی‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. هرساله نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌ها و فستیوال‌های تفریحی متعددی در دبی برگزار می‌شود. این رویدادها شهر دبی را به قطب تجاری توریستی خاورمیانه تبدیل کرده‌اند. در سایت توریابی فستیوال‌های دبی به شما معرفی می‌شوند تا زمان مناسب جهت خرید تور دبی را بدانید، در سفر به دبی بیشتر خوش بگذرانید و از خرید ارزان‌قیمت در دبی و برنامه‌های سرگرم‌کننده لذت ببرید!

فستیوال خرید دبی

در زمان جشنواره خرید دبی (Dubai Shopping Festival) هرساله در فصل زمستان از 5 ژانویه تا 5 فوریه به مدت یک ماه برگزار می‌گردد. تاریخ جشنواره خرید دبی برای کسانی که عاشق خرید هستند بهترین زمان سفر به دبی است. در طول این جشنواره تمام مراکز خرید شهر دبی حراج‌های بزرگ و تخفیفات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند که این تخفیفات حتی گاهی تا 75% نیز می‌رسد. پس نگران قیمت‌ها نباشید فقط خرید کنید و لذت ببرید. همچنین تمامی اجناسی که از این جشنواره می‌خرید از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود. علاوه بر خرید، برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ دیگری مانند اهدای جوایز وسوسه‌برانگیز نقدی و شمش‌های طلا به خریداران، کنسرت در دبی و سایر برنامه‌های تفریحی نیز در زمان این فستیوال برای توریست‌ها در نظر گرفته‌شده‌اند.

فستیوال شگفتانه تابستانی دبی

روزهای گرم تابستان دبی با شور و حرارت این جشنواره انرژی دوباره می‌گیرند. تاریخ دقیق فستیوال تابستانی دبی (Summer Surprises) در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست است که ده هفته به طول می‌انجامد. مراکز خرید دبی و برندهای معروف دنیا در طی این جشنواره تخفیفات ویژه‌ای را برای خریداران در نظر گرفته‌ شده‌اند. برنامه‌های مهیج و سرگرم‌کننده این جشنواره انگیزه خوبی برای سفرهای خانوادگی در فصل تابستان به دبی است چرا که برنامه‌های شادی در انتظار شما و کودکان تان خواهد بود، پس از این فرصت استفاده کنید و با خرید تور ارزان قیمت دبی در تابستان سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.



جشنواره بین‌المللی فیلم دبی

جشنواره فیلم دبی (Dubai international film festival) هرساله در ماه دسامبر برگزار می‌شود. عمدتاً در این جشنواره فیلم‌هایی از سینمای عرب و آفریقا نمایش داده می‌شوند ولی با این‌حال کارگردانان و بازیگران سینمای هالیوود و بالیوود نیز در آن شرکت می‌کنند. این جشنواره در بخش‌های مختلفی مانند فیلم کوتاه، فیلم بلند، مستند، نگاه آسیا و سینمای عرب را شامل می‌شود. اگر در ماه دسامبر به دبی سفر کردید سری به سینماهای دبی بزنید و از تماشای فیلم‌های جشنواره لذت ببرید.

رویدادهای ورزشی دبی

دبی هرساله میزبان رویدادهای ورزشی گوناگونی است که اگر از دوست داران ورزش هستید می‌توانید در تاریخ این فستیوال‌های ورزشی به دبی سفر کنید. البته اگر قصد دارید در برنامه‌های ورزشی دبی شرکت کنید باید از پیش برنامه‌ریزی نمایید و پیش از خرید تور دبی در این رویدادها ثبت‌نام نمایید.

ماراتن دبی

با شرکت در مسابقه دوی ماراتن دبی، شانس خود را برای برنده شدن جایزه یک میلیون دلاری امتحان کنید؛ اما توجه داشته باشید که برای شرکت در مسابقه ماراتن دبی باید از یک سال قبل و در ماه ژانویه ثبت‌نام کنید و برای پیمودن مسیر 40 کیلومتری مسابقه آماده شوید.

- جشنواره کویر کلاسیک!
- مسابقات گلف دبی (Desert Classic) هرساله در ماه فوریه به مدت یک هفته برگزار می‌گردد.
- مسابقه‌ای با جایزه­ ی استثنایی!
- مسابقات جهانی اسب‌دوانی دبی هرساله در ماه مارس برگزار می‌گردد و با جایزه شش میلیون دلاری ورزشکاران زیادی را از سراسر دنیا جذب می‌کند.

راگبی در دبی

اگر از طرف داران ورزش راگبی هستید ماه نوامبر را برای سفر به دبی در نظر بگیرید، زیرا هرساله در این ماه شهر دبی میزبان مسابقات راگبی است. راگبی ورزشی گروهی است که شباهت زیادی به فوتبال آمریکایی دارد.

 

نمایشگاه‌های تجاری دبی

دروازه ورود شما به تجارت جهانی!

بزرگ‌ترین جشنواره‌های تجاری در خاورمیانه در دبی برگزار می‌شوند. اگر صاحب کارخانه یا فروشگاه خودتان هستید یا حتی اگر تازه به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود افتاده‌اید، شرکت در نمایشگاه‌های تجاری دبی در زمینه کاری خودتان می‌توانند برای شما مفید و کمک‌کننده باشد. نمایشگاه نساجی دبی، نمایشگاه لوازم صوتی و تصویری، نمایشگاه‌های پزشکی و سلامت، نمایشگاه مد و البسه، نمایشگاه جیتکس دبی (GITEX) و ده‌ها رویداد تجاری دیگر هرساله در دبی برگزار می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در این نمایشگاه‌ها، لیست تور دبی در توریابی را بررسی نمایید.

در هر زمانی از سال با سایت توریابی همراه باشید تا از شرایط خرید تور ارزان قیمت دبی برای شرکت در نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای ورزشی و جشنواره‌های دبی آگاه شوید!

تور دبی

 

۶۳۴ ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading