تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
مراکز خرید سریلانکا

مراکز خرید سریلانکا

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اگر در سفر به جزیره رؤیایی سریلانکا ( مروارید اقیانوس هند) قصد خرید دارید، در ادامه با توریابی همراه باشیدتا اطلاعات لازم را در مورد خرید در تور سریلانکا به دست آورید!

سوغات سریلانکا چیست؟

سوغات مشهور سریلانکا، ادویه جات معطر و چای معروف سیلان، مجسمه های چوبی و سنگ های قیمتی و جواهرات است. شما می توانید در بازارهای محلی این سوغاتی های دوست‌داشتنی را خریداری کنید و یا اگر وقت کافی برای خرید و جستجو ندارید در لیست مراکز خرید در سریلانکا که در ادامه آمده است به خرید سوغاتی‌های ارزان سریلانکا بپردازید!
برای خرید در سریلانکا باید از روپیه سریلانکا استفاده کنید، ارزش هر 150 روپیه سریلانکا معادل یک دلار آمریکا است.

مرکز خرید اودل (Odel)

مرکز خرید اودل (Odel)

مطمئن ترین مرکز خرید در سریلانکا کجاست؟
خرید سوغات و پوشاک برند گاهی بسیار لذت‌بخش است اما اگر بدون اطلاعات خرید کنید ممکن است اجناس با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر نصیبتان شود! آسان ترین راه خرید در سریلانکا، خرید از مراکز خرید زنجیره ای و نمایندگی برندهای معروف است. مرکز خرید اودل یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در تور سریلانکا است که به یک برند معروف در این کشور بدل شده! این مرکز خرید شعب بسیار زیادی در سراسر سریلانکا و حتی فرودگاه ها دارد و همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب آماده پذیرایی از شما است. تقریباً در تمامی شعب این مرکز خرید کافه‌ها و فروشگاه های بسیار متنوعی گنجانده‌شده تا نظر شما را با هر نوع سلیقه‌ای جلب کند.
طیف وسیعی از پوشاک و کیف و کفش در این مرکز خرید به چشمتان می خورد! از برندهای معروف گرفته تا لباس های ورزشی و لباس های تابستانه زنانه و بچگانه! در مرکز خرید اودل سریلانکا برای همه سلیقه-ها و بودجه ها گزینه خاصی وجود دارد.
بنابراین پیشنهاد اول توریابی برای خرید در تور سریلانکا خرید از مراکز خرید اودل است!

بازار پتتا (Pettah) – تجربه خرید ارزان در سریلانکا

از کجا در تور سریلانکا ارزان خرید کنیم؟
شما می توانید با گردش در بازار پتتا سریلانکا هر چیزی را که لازم دارد بخرید! از میوه گرفته تا پوشاک و لوازم الکترونیکی! حتی اگر به دنبال خرید عمده در سریلانکا هستید بهترین پیشنهاد توریابی همین بازار است.
در ضمن با کمی چانه‌زنی می توانید اجناس را با قیمت بهتری تهیه کنید. برای کسانی که برای خرید عمده پوشاک به سریلانکا آمده اند باز هم این بازار توصیه می شود. حتی اگر خرید ارزان در سریلانکا را در این بازار تجربه نکنید، گشت گذار لذت‌بخش در میان مردم محلی و توریست ها در یک بازار خرید پر رفت و آمد شرقی را تجربه کرده اید. حضور در اینجا بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ مردم سریلانکا است!

بازار راتناپورا

بی‌شک بازار راتناپورا، بهترین و مناسب ترین مکان برای خرید جواهرات در سریلانکا است. این شهر مرکز اصلی استخراج و سرمایه‌گذاری در تجارت جواهرات است و بیشتر شهرت این شهر به خاطر همین موضوع می‌باشد. به جز خرید جواهرات در سریلانکا می توانید نحوه استخراج گوهر سنتی راتناپورا و نحوه برش آن را تماشا کنید، به همین خاطر این بازار مکانی دیدنی برای دوستداران سنگ های قیمتی و صنعت جواهرسازی است.

مرکز خرید شوپاهولیکس (shopaholics)

شما می توانید شکوه معماری را در ساختمان زیبای مرکز خرید شوپاهولیکس ببینید. اینجا یک مرکز خرید زیبا و بسیار مدرن در سریلانکا است. از تماشای معماری این مرکز خرید بسیار زیبا لذت ببرید و با خیالی آسوده هر نوع کالایی را که مدنظرتان است، تهیه کنید. لوازم الکترونیکی ارزان، صنایع‌دستی سریلانکا، مبلمان، کیف و کفش و پوشاک و حتی سوغاتی های زیبا و رنگارنگ سریلانکا، همگی اینجا پیدا می شود!
از ویژگی های خوب این مرکز خرید، وجود امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیری مانند استخر، سالن سینما با گنجایش 450 نفر، رستوران و سوپرمارکت های متنوع در طبقه همکف است.

مرکز خرید پلازا کلمبو سریلانکا

خرید سوغاتی های ارزان قیمت در کلمبو سریلانکا
مرکز خرید پلازا سریلانکا، یک مجتمع خرید چند طبقه در شهر کلمبو سریلانکا است. این مرکز برخی از لوازم و محصولات جذاب را با قیمت های مناسب در کلمبو سریلانکا برای شما فراهم آورده است. پس برای خرید مناسب و ارزان قیمت در تور سریلانکا حتماً به پلازا کلمبو سری بزنید.
شما می توانید علاوه بر کالاهای مقرون به صرفه سوغاتی های زیبا و ایده آلی را در اینجا بخرید که هدیه مناسبی برای دوستان و آشنایان در طول سفر به سریلانکا خواهد بود.
۳۲۴۷ ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading