تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه های گردشگری لنکاوی

جاذبه های گردشگری لنکاوی

۱۳۹۶/۰۱/۲۸
لنکاوی کجاست؟ مالزی مقصدهای توریستی متنوعی دارد. در میان آنها تور جزایر لنکاوی نیز چند سالی است که رونق زیادی گرفته و تور مالزی لنکاوی نظر توریستهای زیادی را به خود جلب کرده است. جزایر لنکاوی در شمال غربی کشور مالزی قرار گرفته اند. فاصله لنکاوی تا کوالالامپور 30 کیلومتر است و زمان پرواز کولالامپور- لنکاوی تقریبا یک ساعت میباشد.
در بین تورهای مالزی، لنکاوی بهتر است یا پنانگ؟
هر دوی این جزایر بهخاطر سواحل زیبایشان مشهور هستند! سواحل لنکاوی نسبت به سواحل پنانگ بکرتر و زیباتر و البته هتل هاي لنكاوي خیلی لوکستر هستند. اما اگر به دنبال امتحان کردن غذاهای جدید، آشنا شدن با فرهنگ مالایی، خرید در مالزی و تجربه تفریحات شبانه هستید، تور لنکاوی مالزی برای شما چندان مناسب نیست و بهتر است تور پنانگ مالزی را انتخاب کنید!
شاید تور لنکاوی نوروز و یا تور لنکاوی تابستان انتخاب مناسبی برای شما باشد! در ادامه همراه با توریابی با جذابترین دیدنیهای لنکاوی آشنا شوید!

پل هوایی لنکاوی (Langkawi Sky Bridge)

 

پل هوایی لنکاوی

از بالای پل کابلی لنکاوی چشمانداز زیبای تمام جزیره زیر پای شماست! این پل هوایی معروف با 125 متر طول بهترین مسیر برای پیادهروی و لذت بردن از زیباییهای جزیره است. این پل 700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و آخرین ایستگاه تلهکابین لنکاوی به اینجا میرسد! پل هوایی لنکاوی جاذبهای منحصربهفرد برای لذت بردن از هوای خنک و تجربه مهیج تلهکابین سواری و دیدن مناظر نفسگیر اطراف است!

میدان عقاب لنکاوی (Dataran Lang)

 

میدان عقاب لنکاوی

در داتاران لانگ یا میدان عقاب لنکاوی شما از یک مجسمه عقاب زیبا با 12 متر ارتفاع بازدید خواهید کرد! فقط با پنج دقیقه پیادهروی از این مجسمه بینظیر به مراکز خرید لنکاوی مثل (Jetty Point Mall) و فروشگاههای معاف از مالیات و همچنین بسیاری از معروفترین رستورانهای لنکاوی میرسید. فوارههای کوچک، پلها و نشیمنگاههای اطراف این مجسمه، زیبایی میدان عقاب را دو چندان کردهاند!

تله کابین لنکاوی (Langkawi Cable Car)

 

تله کابین لنکاوی

در یک سفر 15 دقیقهای با تلهکابین لنکاوی تماشای مناظر شگفتانگیزی از جنگلهای استوایی، آبشارهای زیبا و جاهای دورافتاده جزیره در انتظار شماست! در این سفر شما به بالای قله 708 متری مات سینسانگ می-رسید.

دنیای زیر آب لنکاوی (Underwater World Langkawi)

 

دنیای زیر آب لنکاوی

یکی از جاهایی که در تور لنکاوی حتماً ارزش دیدن دارد آکواریوم لنکاوی است! اگر عاشق انواع و اقسام موجودات شگفتانگیز آبزی هستید این مکان بهترین جا برای شما و کودکانتان است. کوسههای عظیم، لاک-پشت سبز، پنگوئن، اسب دریایی و 500 گونه مختلف از موجودات دریایی در این آکواریوم تونلی وجود دارند!
اکثر توریستها آکواریوم لنکاوی را حتی بیشتر از آکواریوم کوالالامپور میپسندند! بهعلاوه در بیرون از آکواریوم، فروشگاههای زیادی وجود دارند که میتوانید خرید معاف از مالیات از آنها داشته باشید!

ارتفاعات گونونگ رایا (Gunung Raya)

 

ارتفاعات گونونگ رایا

ارتفاعات گونونگ رایا با 881 متر ارتفاع، بلندترین قله لنکاوی است. جنگلهای بارانی انبوه این ناحیه زیستگاه انواع درختان و حیواناتی مثل میمون و روباه و عقاب است و به همین خاطر توصیه میکنیم با یک راهنمای با تجربه به این جنگل سفر کنید. در تور لنکاوی مناظر زیبای این قله بسیار سرسبز را از دست ندهید!

بهشت پرندگان لنکاوی (Langkawi Bird Paradise)

 

بهشت پرندگان لنکاوی

باغ وحش و باغ پرندگان لنکاوی با بیش از 2500 پرنده مختلف و عجیب و غریب، بهشت دوستداران حیوانات است! این پارک یک آبشار 15 متری دارد که پرندگان آزادانه در آن پرواز میکنند و مستقیماً با شما در ارتباط هستند! علاوه بر این از ساعت 11 صبح تا 4 عصر میتوانید به راکونها، کروکدیلها و پلیکانها غذا بدهید!
بعد از دیدن این همه جاذبه اگر تصمیم به سفر به مالزی گرفتهاید، برای خرید یک تور مالزی ارزان و یا تور مالزی لحظه آخری فقط کافی است با آژانسهای مالزی توریابی تماس بگیرید!

۲۰۲۵ ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading