تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
 طبیعت گردی در گرجستان

طبیعت گردی در گرجستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۶
طبیعت ناب
مردمانی مهربان
ساحل مغناطیسی باتومی
تاریخ کهن تفلیس
شما را به سفر به کشور گرجستان ترغیب می کند. اگر می خواهید بدانید چرا باید تور گرجستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید با ما همراه شوید. چرا که اگر گردشگران بپرسید دلیل اصلی سفرشان به گرجستان چیست مطمئنا درخصوص طبیعت، مردم میهمان نواز و قیمت مناسب تور گرجستان به شما می گویند. برای خرید تور گرجستان مناسب و ارزان قیمت دست به کار شوید و از بخش تورهای خارجی سایت فایند ا تور استفاده کنید.

طبیعت بکر گرجستان

 

تور گرجستان

 

طبیعت در تورگرجستان حرف اول را می زند. وقتی وارد شهرهای توریستی گرجستان مانند تفلیس یا باتومی می شوید اولین چیزی که در نظر شما می آید، سرسبزی شهر و انواع پارک های کوچک و بزرگ پر از درختان زیبا می باشد. اما جاذبه های طبیعت گردی گرجستان به همین جا ختم نمی شود چرا که رشته کوه قفقاز و دریای سیاه این کشور را احاطه کرده اند.
یکی از بزرگترین قله های اروپا "کوه البروس" با ارتفاع 5642 متر نیز می تواند یک جاذبه هیجان انگیز برای علاقه مندان به کوه نوردی باشد. کوهی که لقب بزرگ ترین از رشته کوه های قفقاز را به یدک می کشد. بنابراین اگر به قله نوردی و کوه نوردی علاقه مند هستید برنامه سفر خود را برای بازدید از کوه "البروس" تنظیم کنید. رشته کوه قفقاز یکی از بزرگ ترین رشته کوه های اروپا می باشد که از دریای سیاه تا دریای کاسپین امتداد دارد.
اگر علاقه مند به ورزش های آبی و انواع جانوران آبزی هستید شهر توریستی باتومی را به شما پیشنهاد می کنیم. ساحل باتومی به دلیل زیبایی آن و هم چنین باور عمومی مردم به خواص درمانی آن به "ساحل مغناطیسی" شهرت دارد. آکواریوم باتومی با معماری شبیه قلوه سنگ شما را به اعماق شگفتی های دریای می برد.

فرهنگ مردم گرجستان

 

مردم گرجستان قلب شما را تسخیر خواهند کرد

 

به جرات گرجستان یکی از بهترین و خونگرم ترین مردمان را دارد. مردمی که هم برای هموطنان خود و هم برای گردشگران ارزش زیادی قائل هستند. موسیقی حرف اول را در زندگی روزمره مردم گرجستان می زند. یکی از عادات جالب مردم گرجستان خواندن اشعار محلی و ملی برای یکدیگر و در کوچه و بازار می باشد. اگر بخواهیم تعریفی از فرهنگ مردم گرجستان داشته باشیم باید به موقعیت جغرافیایی آن نگاه بیاندازیم. وجود ترکیه در غرب، روسیه در شمال، آذربایجان درشرق، ارمنستان و ایران در جنوب باعث ایجاد فرهنگی عجیب و منحصربه فرد در گرجستان شده است.

بازارگردی در گرجستان

 

بازارگردی در گرجستان

 

به دلیل آب و هوای مناسب کشور گرجستان زمینه مساعدی برای کشاورزی وجود دارد به همین دلیل درگشت و گذار در بازارهای محلی می توانید انواع میوه ها و سبزجات تازه را تهیه کنید و میل بفرمائید. در بازارهای محلی زنان و مردان محصولات کشاورزی و سایر دست سازه های خود را برای خرید عرضه می دارند. بنابراین این بازارها می تواند بهترین محل برای خرید سوغاتی در گرجستان باشد. اما فراموش نکنید که چانه زنی حرف اول را در خرید از بازارهای محلی گرجستان می زند.

غذا در گرجستان

 

غذا در تور گرجستان

 

گرجستان سبک غذایی مخصوص به خود را دارد. سبکی که برگرفته شده از غذاهای اروپایی و خاورمیانه می باشد. شاید بتوان معروف ترین غذای گرجی را "خینکالی" نامید. اما غذاهای خوشمزه دیگر نظیر خاچاپوری، اوجاخوری، تاباکا، متس وادی، پتخالی را در تور گرجستان را امتحان کنید.

سفر به تفلیس گرجستان

 

به تفلیس کهن ترین شهر گرجستان سفر کنید!

 

در تور تفلیس به یکی از کهن ترین و در عین حال زیبا ترین پایتخت های اروپا سفر می کنید. شهری که تاریخ و طبیعت را به زیبایی هرچه تمام تر در هم آمیخته است. تفلیس شهری که در مسیر مدرن شدن قرار دارد و مدام در حال تغییر و تحول است تا چهره جدیدی به خود بگیرد. اما هنوز هم کوچه های باریک و خانه های قدیمی تفلیس شما را به تاریخ می برد.

ساحل باتومی گرجستان

 

باتومی و ساحل زیبای دریای سیاه

 

ساحل دریا در هرجایی جذابیت خاص خود را دارد اما ساحل باتومی و دریای سیاه در نوبه خود شگفت انگیز هستند چرا که ترکیبی از کوه و دریا در فاصله بسیار کمی از هم قرار دارند. شما می توانید به کوه نوردی بروید و در عرض یک ساعت راهی دریا شوید. آب و هوای باتومی نیمه گرمسیری است بنابراین حتی در زمستان نیز آب و هوای مناسبی دارد و یک مقصد توریستی مناسب در زمستان هست.

جاذبه گردشگری گرجستان

 

جاذبه گردی در تور گرجستان

زمانی که به کشور گرجستان سفر می کنید در دل اروپا هستید و زندگی شهری مدرن در حال جریان است اما مردمانی با خلق و خوی و سبک زندگی آسیایی می بینید که با روی گشاده از گردشگران استقبال می کنند. در برنامه سفر به گرجستان می توانید انتخاب کنید که اول به سراغ طبیعت قدم بروید و یا از تاریخ این کشور زیبا دیدن کنید.
به قدیمی ترین شهر گرجستان مسختا (Mtskheta) سفر کنید. شهر قدیمی مسختا در بیست کیلومتری تفلیس واقع شده است و یکی از مهترین جاذبه های تاریخی گرجستان می باشد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
پایتخت قدیمی و سومین شهر بزرگ گرجستان کوتایسی(Kutaisi) سفر کنید. شهر کوتایسی را پایتخت قانون گذاری، شهری صنعتی و زادگاه هنرمندان بزرگ گرجستان می دانند.
در رشته کوه قفقاز و نزدیکی مرز روسیه بر فراز قله های پوشیده از برف و طبیعت سرسبز، در شمال غربی گرجستان گنجینه عظیمی از آثار باستانی سوانتی (Svaneti) وجود دارد که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
یک روستای کوچک در فاصله 2200 متر از سطح دریا قرار دارد که نام آن اوشگولی(Ushguli) می باشد. روستای اوشگولی گرجستان لقب مرتفع ترین روستای اروپا را به خود اختصاص داده است.
یکی از دیگر میراث جهانی گرجستان که می توان به عنوان شاهکاری از هنر و معماری دانست کلیسای جامع باگراتی(Bagrati) می باشد. کلیسای باگراتی نمایشی از هنر معماری قرون وسطا در تلفیق با هنر مدرن گرجستان می باشد.
کلیسای سامبا یا همان Holy Trinity که درسال 2004 به عنوان بزرگترین کلیسای ارتدکس ساخته شد. کلیسای سامبا جاذبه گردشگری برای مسیحیان ارتدکس و سایر علاقه مندان محسوب می شود.
قلعه تاریخی ناریکالا نمادی از تاریخ در گرجستان می باشد چرا که از قرن چهارم میلادی تا زمان شوروی سابق مورد استفاده بوده است. یکی از بهترین مناظر تفلیس را می توانیم از ایوان قلعه ناریکالا ببینید. این قلعه مشرف بر باغ گیاه شناسی تفلیس و دریای سیاه می باشد بنابراین فضای رمانتیک و خارق العاده ای را برای گردشگران ایجاد می کند.
تصور کنید که در یک بعد از ظهر در تور تفلیس سوار بر قایق عرض "دریاچه لاک پشت" را پارو می زنید. در عبور از دریاچه نسیم خنکی از لابه لای درختان اطراف صورت شما را نوازش می کند.
به جرات می توان تفلیس قدیم را موزه ای به وسعت یک شهر دانست. با عبور از کوچه های تفلیس قدیم نحوه زندگی گذشته مردم گرجستان را درک خواهید کرد. کاخ ریاست جمهوری، میدان آزادی و بازارچه محلی سایر جاذبه های گردشگری است که درگشت شهری تفلیس قدیم بازدید خواهید کرد.

اگر آماده سفر به کشور زیبای گرجستان شده اید، سایت فایند اتور شما را در انتخاب تور ارزان قیمت و مناسب گرجستان راهنمایی خواهد کرد.

 

تور گرجستان, تور ارزان گرجستان، قیمت تورگرجستان

۱۰۵۰ ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading