تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
فستیوال های ایتالیا

فستیوال های ایتالیا

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
ایتالیا کشوری است که همیشه به فرهنگ و سنت های اصیل خود می بالد! گاهی غذاهای خوشمزه در فلورانس و گاهی هم کارناوال ماسک های عجیب در ونیز در انتظار شما هستند! پس همراه با توریابی با جذاب ترین فستیوال های ایتالیا آشنا شوید و با خرید یک تور ایتالیا ارزان قیمت، شانس حضور در این فستیوال های بی-نظیر و تماشایی را به دست آورید!

کارناوال ونیز

(Venice Carnival)

زمان برگزاری: اواخر ژانویه و فوریه
مکان برگزاری: ونیز ایتالیا

کارناوال ونیز (Venice Carnival)

ونیز مناطق دیدنی جذابی دارد و چه بهتر که تور ایتالیا ونیز با یک فستیوال جادویی هم زمان شود! سراسر ایتالیا در ماه فوریه میزبان فستیوال های مختلفی است که در میان آن ها کارناوال ونیز از همه محبوب تر است. میهمانی اشراف با لباس های چشم گیر و ماسک های پرزرق و برق یازده روز ادامه دارد. پیشینه این کارناوال به بیشتر از 900 سال پیش بازمی گردد. در کارناوال ونیز زنان و مردان لباس های ست می پوشند و ماسک به چهره می زنند. میدان سن مارکو ونیز کانون اصلی کارناوال است و مراسم آتش بازی، تردستی های سرگرم کننده و اجرای موسیقی در آنجا برگزار می شود.
حواستان باشد از غافله عقب نمانید! اگر در ایتالیا هستید شما هم یک ماسک جذاب تهیه کنید و در یکی از معروف ترین فستیوال های جهان شرکت کنید!

فستیوال جنگ پرتقال

(Battle of the Oranges)

زمان برگزاری: سومین هفته ماه فوریه (اسفندماه)
مکان برگزاری: ایوریا (شمالی ترین شهر ایتالیا)

جنگ پرتقال (Battle of the Oranges)

بدون شک تنها جنگ جذاب در دنیا همین جنگ پرتقال ها است! این جنگ خیابانی که چندین تن پرتقال را در سطح خیابان های شهر ایوریا پخش می کند، نمادی از شورش تاریخی مردم در برابر یک رژیم ستمگر است.
حواستان باشد اگر نمی خواهید آسیبی ببینید فقط از دور تماشا کنید. ولی اگر دوست دارید می توانید با حفاظ و کلاه ایمنی همراه یکی از تیم ها وارد این جنگ پرتقالی شوید. شاید در آخر با قضاوت داوران تیم شما برنده شود!
این رویداد فرهنگی برای مردم شهر بسیار مهم است و به عنوان سمبلی برای آزادی خواهی تلقی می شود!

جشنواره غذای فلورانس

(Taste Florence)

زمان برگزاری: 11-13 مارس (21-23 اسفند)
مکان برگزاری: فلورانس ایتالیا

جشنواره غذای فلورانس (Taste Florence)

از شنیدن نام فلورانس چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ شهری زیبا با غذاهای خوشمزه!
اگر شما هم عاشق غذاهای ایتالیایی خوشمزه هستید سری به این جشنواره بزنید. جشنواره غذای «مزه فلورانس» فرصتی است تا با فرهنگ و آداب و رسوم مردم فلورانس آشنا شوید و طعم بی نظیر غذاهای جدید را بچشید. این فستیوال سالانه بیش از ده هزار نفر توریست خوش ذوق را به سمت خود می کشاند!

جشن سرشماری ایتالیا

(Festa della Sensa)

زمان برگزاری: ماه می
مکان برگزاری: ونیز ایتالیا

جشن سرشماری (Festa della Sensa)

این جشن یکی از رویدادهای مهم فرهنگی در شهر ونیز است و هرساله به مناسبت سالگرد دو معاهده تاریخی و سرنوشت ساز در شهر ونیز ایتالیا برگزار می شود.
اگر به فرهنگ و تاریخ ایتالیا علاقه دارید گوش به زنگ باشید! مراسم قایق رانی، سرود و موسیقی محلی و برنامه های فرهنگی این فستیوال را از دست ندهید.

مسابقه قایق رانی ونیز

(Historic Regatta)

زمان برگزاری: اولین یکشنبه ماه سپتامبر (شهریورماه)
مکان برگزاری: ونیز ایتالیا

مسابقه قایق رانی ونیز (Historic Regatta)

در این روز شهر زیبای ونیز در لباس سنتی دیدنی تر می شود! فستیوال قایق رانی ونیز مراسمی است که به بیشتر از پانصد سال پیش تعلق دارد و حال و هوای سنتی ایتالیا را زنده می کند. چهار مسابقه مختلف قایق رانی در این فستیوال برگزار می شود و مردم با لباس های سنتی در این رقابت ها شرکت می کنند.
هدف از برگزاری این جشن بزرگداشت همسر پادشاه قبرس است که در سال های قدیم کشور ایتالیا را مورد حمایت قرار داده بود!

مسابقه شمع هادر ایتالیا

(La Corsa dei Ceri)

زمان برگزاری: پانزدهم ماه می (25 اردیبهشت ماه)
مکان برگزاری: گوبیو (Gubbio)


مسابقه شمع ها (La Corsa dei Ceri)

بدون شک «فستیوال شمع» یکی از مهیج ترین فستیوال های ایتالیا است! در این روز همه مردم از پیر و جوان در میدان شهر گوبیو دور هم جمع می شوند و لباس هایی به رنگ های زرد، آبی و مشکی می پوشند و هر رنگی نشانه یک قدیس خاص است. سپس سه شمع چوبی غول پیکر به خیابان آورده می شوند و هر گروهی یک شمع غول پیکر را به نشانه قدیس خود حمل می کند!

فستیوال گل ایتالیا

(Infiorata)

زمان برگزاری: ماه می و ژوئن
مکان برگزاری: ونیز، نوتو، بولسنا، رم و ...

فستیوال گل ایتالیا (Infiorata)

هرساله در اواخر بهار شهرهای مختلف ایتالیا میزبان جشنواره گل هستند. در این فستیوال فرش های زیبایی از انواع گل ها درست می شوند. منظره ی زیبای این فرش های رنگارنگ در اواخر بهار و اوایل تابستان جلوه بی نظیری به خیابان های ایتالیا می دهند. تاریخچه این جشنواره به قرن هفدهم میلادی برمی گردد و از آن زمان تاکنون ادامه دارد. شما مردم زیادی را در خیابان می بینید که در حال تهیه گلبرگ هایی به رنگ های مختلف هستند تا در درست کردن فرش ها از آن ها استفاده کنند.
اگر در این زمان در اروپا بودید حتماً بلیت ایتالیا را تهیه کنید و به جشنواره گل سری بزنید!

بازی پل در ایتالیا

(Game of the Bridge)

زمان برگزاری: آخرین یکشنبه ماه ژوئن (اوایل تیرماه)
مکان برگزاری: شهر پیزا

بازی پل (Game of the Bridge)

اگر در روز فستیوال بازی پل در شهر دیدنی پیزا حضور داشته باشید، مردمی را در کنار رودخانه آرنو می بینید که لباس های سنتی قرن هجدهم را پوشیده اند و همگی پرچم به دست آوازهای سنتی ایتالیایی می خوانند!
بعد مردم به دوگروه تقسیم می شوند و بر سر کشیدن یک بلوک چوبی 8 تنی رقابتی هیجان انگیز را آغاز می-کنند!
علاوه بر این رویدادهای فرهنگی زیادی در این فستیوال رنگارنگ در انتظار شماست که شما را به قلب تاریخ و فرهنگ اروپا می کشاند! پس با خرید تور ایتالیا تابستان از این فستیوال سنتی و جذاب لذت ببرید!
۱۵۴۴ ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading