تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
لوکس ترین و معروف ترین هتل های آسیا

لوکس ترین و معروف ترین هتل های آسیا

۱۳۹۶/۰۶/۰۶

اقامت داشتن در یک هتل راحت و مجهز لذت سفر را دوچندان می کند. اگر به فکر آن هستید که کدام هتل را برای اقامت خود در نظر بگیرد با سایت توریابی همراه شوید تا اطلاعات خوبی از 7 هتل معروف آسیا به شما ارائه دهیم:

1- هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
هتل گیلی لانکانفوشی(Gili Lankanfushi) در کشور مالدیو با بهترین امکانات و در وسط آب های زلال جزیره لانکانفوشی قرار دارد. هزینه اقامت در هتل از شبی هزار دلار شروع می شود.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

2- هتل مولیا در بالی اندونزی
یکی از هتل های لوکس بالی هتل مولیا (Mulia) با هزینه اقامت از حدود شبی 710 دلار می باشد. هتل مولیا خدمات بسیار خوبی و متنوعی را به زوج های جوان که تور بالی را برای ماه عسل خود انتخاب کرده اند، ارائه می دهد.

هتل مولیا در بالی اندونزی

3- هتل اوبریو راج ولاز هند
یکی از زیباترین و سنتی ترین هتل ها در تور هند، هتل Oberoi Rajvilas می باشد. هتل اوبریو راج ولاز در شهر جیپور با الهام از سبک معماری دوران مهاراجای هندی و معماری بومی هند ساخته شده است. از امکانات این هتل می توان به استخر اختصاصی، چلچراغ های کریستالی، باغ های زیبای آن اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل 617 دلار می باشد.

هتل اوبریو راج ولاز هند

4- هتل پنینسولا شانگهای چین
شما در تور چین و بازدید از شهرهای چین با عجایب و شگفتی زیادی مواجه خواهید شد. این بار به شما هتل متفاوت Peninsula Shanghai را پیشنهاد می کنیم. تمامی سبک های دکوراسیونی مانند وسایل چوبی ، مبلمان مدرن، لوستر های کلاسیک در یک اتاق به زیبایی چیدمان شده اند. هزینه هر شب اقامت در این هتل 345 دلار می باشد.

هتل پنینسولا شانگهای چین

5- هتل فور سیزن گلدن کمپ تایلند
اقامت در هتل لوکس اما گران در تایلند! هتل Four Seasons Tented Camp Golden Triangle به عنوان یکی از هتل های بومی و سنتی در تایلند می باشد که از چوب بامبو در تمای قسمت های هتل استفاده شده است. به دلیل امکانات فوق العاده لوکس هتل فور سیزن تایلند جز هتل های لوکس 5 ستاره محسوب می شود به طوری که هزینه اقامت در آن شبی 2385 دلار می باشد.

هتل فور سیزن گلدن کمپ تایلند

6- برج و هتل جمیرا دبی
تنها با مشاهده معماری بیرونی برج جمیرا می توانید به امکانات بی نظیری که در برج برای علاقه مندان قرار دارد پی ببرید. یک شب اقامت در برج و هتل فوق لوکس و منحصر به فرد Burj Al Arab Jumeirah در شهر دبی با هزینه هر شب اقامت در هتل جمیرا 1608 دلار به تنهایی یک جاذبه گردشگری محسوب می شود.

برج و هتل جمیرا دبی

7- هتل فور سیزن ریزورت بالی
یکی دیگر از هتل های زیبا و شگفت انگیز در تور اندونزی هتل Four Seasons Resort Bali در استان سایان می باشد. نوع طراحی هتل و ورودی آن به قدری بینظیر است که ساعت ها می توانید مشغول عکاسی در مناظر زیبا آن شوید. این هتل یکی از بهترین چشمه های آب گرم و ماساژ را دارد. هزینه هر شب اقامت در هتب فور ریزورت بالی 451 دلار می باشد.

هتل فور سیزن ریزورت بالی


۹۸۲ ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading