تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
مراکز خرید چین

مراکز خرید چین

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
اگر در جستجوی اطلاعاتی در مورد خرید در تور چین و یا واردات از چین هستید، با توریابی همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید ارزان در چین آشنا شوید و به پاسخ سؤالات خود دست یابید!

بازار پن جیا یوان پکن 

pan jia yuan

این بازار که در طرف غرب خیابان پن جیااویان چیائو شهر پکن واقع شده است و به عنوان بازار مادر صنایع‌دستی در کل شهر شناخته می‌شود. گردشگران بسیاری از سراسر جهان به دلیل فروش عتیقه‌جات و لوازم آنتیکی که مربوط به امپراتوری‌های مختلف چین بوده‌اند راهی این بازار سنتی و دیدنی شده و از آن استقبال می‌کنند. سایر کالاهای این بازار معروف توریستی شامل: انواع ظروف چینی، لوازم چوبی، زیورآلات سنتی و زیبای چینی و سنگ‌های قیمتی و... است. فروش همین کالاهای خاص و متمایز سبب شده تا این بازار به یکی از جاهای دیدنی پکن مبدل شود.

مراکز خرید خیابان شانشیا جیولو گوانجو

اگر به دنبالخرید عمده اجناس چینی هستید، یکی از بهترین مکان‌ها خیابان شانشیا جیولو می‌باشد. این خیابان از معروف‌ترین خیابان‌های گوانجو به شمار می‌رود که بسیاری از مارک‌های معتبر پوشاک در آنجا نمایندگی دارند. گردشگران تور چین می‌توانند انواع البسه، کیف و کفش، ساعت و بدلیجات و بسیاری از کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه‌های این خیابان تهیه نمایند. اگر خرید ارزان در چین برای شما در اولویت است حتماً به این مکان سری بزنید. این مکان به دلیل عرضه گسترده البسه از بهترین محله‌ها برای خرید لباس از چین بشمار می‌آید. به علاوه این خیابان زیبا و پرتردد دارای رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های بزرگ و کوچکی است که انواع مواد خوراکی از آبمیوه گرفته تا انواع اسنک را به فروش می‌رسانند. بهترین زمان برای خرید از مغازه‌های خیابان شانشیا جیولو عصر هنگام و زمانی است که چراغ‌های آن روشن می‌شود. در این زمان بر زیبایی و جذابیت آن افزوده شده و لذت تفریح و خرید را هم‌زمان تجربه خواهید نمود.

Wan Fujin Dajie یا به چینی wáng fǔ jǐng dà jiē

WanFujin Dajie

وان¬فوجین¬داجی از جمله مهم‌ترین مراکز خرید شهر پکن می‌باشد. این مرکز خرید از شرق خیابان چانگان (Chang'an) شروع و به گالری هنرها در شمال ختم می‌شود. این خیابان شلوغ‌ترین مرکز خرید پکن است که روزانه بیش از 600.000 نفر از آن بازدید می‌کنند. شما در این خیابان مغازه‌های متعدد و بوتیک¬های مختلفی از مارک‌های بین‌المللی را می‌بینید. امروزه این خیابان یکی از مدرن‌ترین خیابان‌های خرید چین است که به‌عنوان خواهرخوانده خیابان شامپس الیسس (Champs-Elysess) پاریس می¬باشد.

شانگهای آی اف سی مال 

(Shanghai IFC Mall)

نام کامل این مرکز خرید (international finance center) به معنای مرکز تجاری بین‌المللی می‌باشد. آی اف سی مال شانگهای در ۶ طبقه بنا شده است و پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی بسیار تمیزی دارد. همه‌ی فضای این مرکز خرید برای افراد معلول مناسب‌سازی شده است و از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید زیبا بودن و متنوع بودن آن است. علاوه بر این در سراسر این مجموعه مکان‌های پر از خوراکی خواهید یافت. اگر به دنبال خرید لوکس هستید این مرکز را انتخاب کنید چراکه تنوع و کیفیت بالا یکی از امتیازات این مرکز است!

مرکز خرید گرند گیت وی شانگهای 

مرکز خرید گرند گیت وی از قشنگ¬ترین جاهای دیدنی شانگهای چین است که شامل یک ساختمان اصلی و دو آسمان‌خراش در دو سمتش می‌باشد. این مرکز خرید هم از پربازدیدترین مراکز خرید شانگهای است و هنگام شب وقتی چراغ‌هایش روشن می‌شود بسیار تماشایی است. این مرکز خرید به 6 برند اصلی تقسیم می‌شود که هر برند صدها غرفه در آن دارد و با عرضه اجناس بسیار متنوع طیف وسیعی از مشتریان را پوشش می‌دهد. به همین دلیل است که بسیار مورد توجه ساکنان چین و گردشگران شانگهای برای خرید لباس ارزان از شانگهای است.

چاینا پلازا

China Plaza

چاینا پلازا

مرکز خرید چاینا پلازا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید گوانجو چین است و در منطقه یوکسیو واقع شده است. این مرکز ۱۷۰۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و در 9 طبقه بنا شده است. در طبقه همکف شما می‌توانید برندهای معروفی همانند سی کی، تامی، مانگو و... را بیابید و در طبقات اول تا چهارم کالاهایی همچون پوشاک، لوازم ورزشی و وسایل برقی عرضه شده است. چاینا دیجیتال سیتی (China Digital City) که در طبقه چهارم این مرکز قرار گرفته است بزرگ‌ترین مرکز عرضه لوازم دیجیتال گوانجو است. طبقه پنجم این مجموعه محل عرضه لوازم خانگی می‌باشد و در مابقی طبقات تفریحات و سرگرمی‌هایی همچون سالن‌های سینما و رستوران‌های مجلل برای شما فراهم آمده است. این مرکز خرید بر روی ایستگاه متروی لی شی لینگ یوآن قرار دارد.

بازار لباس بی ما

Bai ma

جالب است بدانید بای ما در زبان چینی به معنای اسب سفید است! این مرکز خرید با مساحتی بیش از 6000 متر و ساختمانی 10 طبقه، از سال 1993 شروع به کار کرده است. چهار طبقه از این مجموعه مختص ارائه پوشاک می‌باشد. بی ما بزرگ‌ترین بازار پوشاک گوانجو است که روزانه ده‌ها هزار نفر را به خود جذب می‌کند و سالانه درآمدی بیش از 30 میلیارد یوان برای آن تخمین زده شده است. بی ما مرکز خرید عمدۀ پوشاک گوانجو محسوب می‌شود و معمولاً حداقل سفارش کالا در آن 100 قطعه هست که طی کمتر از 15 روز به سفارش‌دهنده تحویل داده می‌شود و بی‌شک جزو بهترین گزینه‌ها برایخرید عمده اجناس چینی می‌باشد. تمرکز این مرکز فروش اجناس ساخت داخل کشور چین است به همین دلیل قیمت محصولات آن بسیار ارزان‌تر از سایر مراکز دیگر می‌باشد و خود را به بهترین مراكز خريد ارزان در چين تبدیل کرده است. به‌جز فروش عمده، در این بازار امکان خرید لباس ارزان به‌صورت شخصی و به تعداد کم نیز برای شما وجود دارد که در این صورت قیمت اجناس فقط کمی گران‌تر است. پس فرصت خرید از این مکان را از دست ندهید چراکه در هر صورت دست‌خالی از آن باز نخواهید گشت!
۱۹۴۳ ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading