تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
مشهد شهر طلای سرخ ایران

مشهد شهر طلای سرخ ایران

۱۳۹۵/۰۸/۱۷
به  مشهد شهر طلای سرخ ایران سفر کنید، مرکز خراسان بزرگ، دومین شهر بزرگ ایران، یکی از مهترین شهر های زیارتی شیعیان، شهری با جاذبه های توریستی فراوان، شهر زعفران و شهر فیروزه. مشهد مقدس، یکی از مهمترین شهرهای توریستی ایران است که به واسطه اهمیت تاریخی خود، جاذبه های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است و همه روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بیشماری است. مشهد را می توان مجموعه ای از تقابل ها دانست. بافت سنتی شهری در کنار ساختمان و مراکز مدرن، نشان دهنده رشد سریع مشهد به عنوان یک مقصد توریستی می باشد.

 مشهد را بی تردید می توان نمونه بی بدیل پایتخت سنتی اسلامی ایران دانست چرا که با پیشینه معماری و وجود حرم مطهر امام رضا (ع) توانسته سالیان سال جایگاه خود را در بین مسافران و گردشگران حفظ کند. در تور مشهد خرید سوغاتی لذت خاص خود را دارد. خرید زرشک، نخودچی و کشمش و زعفران اعلا، پای ثابت خرید سوغاتی در سفر به مشهد می باشد.

 

جاذبه های گردگشری مشهد شامل حرم مطهر رضوی، باغ نادری، مرکز خرید الماس شرق، مسجد زیبای گوهرشاد، سرزمین موج های آبی، آتشکده یا چهار طاقی بازه هور، شاندیز، طرقبه با مناظر شکفت انگیز طبیعی و کوچه باغ هایی زیبا، شهر بلوارها، شهر نیشابور با ریشه های تاریخی ژرف، کوه های بینالود، مهمترین رشته کوه های شرق ایران، کوه سنگی، پارک ملت و از همه مهمتر آرامگاه احیاگر زبان فارسی، فردوسی بزرگ است.

در تور مشهد، تمام اعضای خانواده از سفر لذت می برند. از شادی و هیجان کودکان در پارک های متنوع و بزرگ مشهد، لذت خریدی مطمئن از مراکز خرید متنوع و انبوه از خریدار در مرکز شهر تا آرام گرفتن دل بزرگان خانواده در جوار حرم رضوی. عموما در تور مشهد، تور درون شهری بازدید از طرقبه و شاندیز به مسافران پیشنهاد می شود. تور مشهد، انتخابی برای ثبت بهترین خاطرات و تجارب سفر برای همیشه است که شما را به بازگشت مجدد به آن ترغیب می کند.

برای سفر به این شهر دوست داشتنی با سایت مشهد مقدس  همراه بشین.

تور دبی، تور ترکیه، تور مشهد،تور چین

۱۷۸۳ ۱۳۹۵/۰۸/۱۷ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading