تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
هتل های برتر ایران در یک نگاه

هتل های برتر ایران در یک نگاه

۱۳۹۶/۰۶/۲۲

هتل ها همواره بهترین و نوع اقامتگاه ها هستند که امکانات فوق العاده ای را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. اگر چه تعداد هتل های معتبر درایران به نسبت گردشگران محدود می باشد اما در این مطلب به شما مهمترین و بهترین هتل های ایران را معرفی خواهیم کرد:

بهترین هتل های ایران


هتل اسپیناس پالاس تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران و با دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار به نسبت های دیگر از پتانسیل اقامتی خوبی برخوردار است. یکی از معروف ترین هتل های تهران هتل اسپیناس می باشد. ارزان‌ترین اتاق در این هتل رویال روم شبی یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان و گران‌ترین آن پرزیدنت سه تخته شبی ۳میلیون و ۲۱۵ هزار تومان است.

هتل اسپیناس

هتل استقلال تهران

هتل استقلال که نام قدیم آن هتل رویال هیلتون بوده است به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین هتل های تهران شناخته شده است. ارزان‌ترین اتاق در این هتل اتاق یک تخته برج غربی با قیمت شبی ۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و ۷۱۰هزار تومان است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه بر روی آب های نیلگون خلیج فارس در جزیره کیش احداث شده است. ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق دو تخته کلاسیک رو به دریاچه ۸۶۵ هزار تومان و گران‌ترین آن سوئیت امپریال چهارتخته با قیمت شبی ۲میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی مرتفع ترین هتل در ایران میباشد که قبل تر در زنجیره هتل های بین المللی هایت قرار داشت. این هتل به دلیل امکانات مناسب، محل قرار گیری خوب میزبان شخصیت های مهم بین المللی بوده است. ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق یک نفره با قیمت شبی ۵۸۰ هزارتومان و گران‌ترین آن سوییت دوبلکس با قیمت شبی دو میلیون تومان است.

 

هتل پارسیان آزادی

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینای کیش به دلیل محل قرار گیری هتل و همچنین امکانات اطراف آن طرف داران بسیاری در بین گردشگرانی که تور کیش را خریداری کرده اند می باشد. ارزان‌ترین اتاق این هتل اتاق دوتخته رو به پارک شبی ۷۰۰ هزارتومان و سوئیت یک خوابه دوتخته شبی ۹۱۰ هزار تومان است.

هتل درویشی مشهد

ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق یک تخته و یک نفره به قیمت شبی ۳۵۰هزارتومان و اتاق چهارتخته فصل شبی ۷۵۰ هزار تومان است. در فصل های اوج گردشگری مشهد و به خصوص در ایام مذهبی این هتل و هتل قصر طلایی سیمرغ پذیرایی گردشگران و زائران خواهند بود.

هتل درویشی

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی به جهت داشتن کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا و امکانات فوق العاده به عنوان برترین هتل ایران شناخته شده ست. ارزان‌ترین اتاق هتل، یک تخته یک نفره شبی ۳۱۵ هزارتومان و گران‌ترین آن سوئیت پرزیدنت دوخوابه چهارتخته شبی یک میلیون و ۶۰۰هزارتومان است.

هتل عباسی اصفهان

ارزان‌ترین واحد اقامت این هتل اتاق دوتخته با قیمت شبی ۴۴۶ هزارتومان و گران‌ترین آن سوئیت صفوی چهارتخته شبی یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

هتل عباسی اصفهان

هتل اوین تهران

ارزان‌ترین واحد اقامتی این هتل، اتاق یک تخته یک نفره شبی ۴۲۶ هزارتومان و سوئیت رویال دوتخته شبی یک میلیون و دویست هزار تومان است.
هتل چمران شیراز
ارزان‌ترین اتاق هتل یک تخته‌ی یک نفره شبی ۳۰۶ هزار تومان و گران‌ترین آن سوئیت دوتخته شبی ۷۲۶ هزار تومان است.
هتل پارسه
این هتل ۴ ستاره مجلل در فاصله بسیار نزدیکی از ارگ کریمخان زند بنا گردیده است

هتل هما
هتل هما نیز از دیگر هتل های ۵ ستاره شیراز است که تقریبا در شمال غربی این شهر قرار گرفته است. این هتل نیز از جمله هتل های قدیمی شیراز محسوب می شود و بیشتر به دلیل موقعیت مکانی آن مورد استقبال قرار گرفته است.

هتل هما

هتل ستارگان
هتل ۴ ستاره ستارگان از جمله هتل های شیراز است که با توجه به واقع شدن در یکی از برترین مناطق شیراز به لحاظ آب و هوایی همیشه مورد استقبال واقع می‌شده است.

هتل پرسپولیس
این هتل ۵ ستاره که در بلوار آزادی شیراز واقع شده است، شامل ۷ طبقه می باشد که از وجود ۱۰۴ اتاق بهره مند می باشد. از بزرگترین ویژگی این هتل باید به فاصله تنها ۱۵ دقیقه ای آن با فرودگاه اشاره کرد.
هتل داریوش کیش
هتل بزرگ داریوش هتلی 5 ستاره با الهام از تخت جمشید ساخته شده است. این هتل دارای 184 اتاق، کابانا ، سویت های یک و دو خوابه رو به دریا و باغ می باشد. از ویژگی های مهم و متمایز هتل معماری خاص و باستانی آن می باشد که گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند.

 

هتل داریوش کیش

هتل صخره ای کندوان
هتل صخره ای لاله کندوان جزو استثنایی ترین هتل های جهان به شمار می رود چرا که سومین هتل صخره ای در دنیاست. روستای تاریخی کندوان در 22 کیلومتری شهر اسکو در 62 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد. توجه داشته باشید به دلیل ماهیت صخره ای بودن روستای کندوان اغلب مسیرها به صورت پله ای می باشد و شاید همین مورد برای افراد کم توان مشکل باشد.

هتل ملک التجار یزد

ساختمان هتل ملک التجار یزد با قدمت بیشتر از 120 سال متعلق به حاجی علی اکبر شیرازی از بازاری ها و تجار قدیمی شهر یزد می باشد. به جرات می توان گفت یکی از زیباترین و مجهز ترین هتل های ایران می باشد چرا که برای افراد معلول و کم توان هم امکاناتی دارند. تعداد اتاق های هتل ملک التجار 23 عدد و 55 تخت می باشد.

هتل ملک التجار یزد

 

۱۰۷۶ ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading