تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
5 هتل معروف قونیه

5 هتل معروف قونیه

۱۳۹۶/۰۷/۱۲
اگرچه بازدید از دیدنی های هر کشور و مراجعه به اماکن تفریحی و استفاده از سرگرمی های متنوعی که هر کشوری برای گردشگران تدارک دیده مهم ترین بخش هر سفر است، اما نباید فراموش کنیم که اقامت در یک هتل خوب می تواند لذت سفر را دو چندان نماید. پس از ساعت ها پیاده روی در مراکز خرید و گردش در موزه ها و سایر اماکن دیدنی، استراحت در یک هتل با بهترین امکانات رفاهی و رفع خستگی در یک سالن ماساژ می تواند بسیار لذت بخش باشد. در ادامه با فاینداتور همراه باشید تا با بهترین هتل های شهر قونیه آشنا شوید .


بهترین هتل های قونیه


هتل های قونیه


هتل ریکسوس (Rixos hotel)


یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره شهر قونیه هتل ریکسوس نام دارد. در بدو ورود به این هتل، با ورودی بسیار خلاقانه و اعجاب آور آن روبرو می شوید که با طراحی ویژه ای ساخته شده است. این هتل دارای دسترسی بسیار آسان به پارک آبی آکوا و فرودگاه است که برای گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار است. در تمامی اتاق های این هتل لوکس مینی بار، اینترنت بیسیم، دستگاه تهویه مطبوع، حمام مجزا، تلویزیون و امکانات رفاهی کاملی وجود دارد. از دیگر امکانات هتل ریکسوس قونیه می توان به استخر سالن بدنسازی، زمین تنیس، رستوران بسیار عالی، امکان اجاره ویلچر، محل نگهداری از کودکان و... اشاره نمود.

هتل ریکسوس قونیه


هتل هیلتون گاردن این قونیه (Hilton Garden Inn Konya)


هتل هیلتون گاردن چهار ستاره از مناسب ترین استراحت گاه ها برای گردشگران است. هتل هیلتون گاردن تا پارک علی الدین تنها یک کیلومتر فاصله داشته و به موزه و آرامگاه مولانا نیز بسیار نزدیک است. در هتل هیلتون گاردن قونیه نگران برقراری ارتباط با پرسنل نباشید، چرا که کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی و آلمانی تسلط دارند. اتاق های این هتل همگی دارای اینترنت، دستگاه تهویه مطبوع و بالکنی برای رفع خستگی و نوشیدن یک فنجان قهوه ترک هستند. همچنین هتل هیلتون گاردن دارای سالن بدنسازی، اتاق بازی برای بچه ها، فروشگاه، صرافی، رستوران، کافه و... نیز می باشد.

هتل هیلتون قونیه


هتل درگاه (Dergah Hotel)


هتل درگاه که در ناحیه کاراتای شهر قونیه واقع شده است، محلی مناسب برای تمدد اعصاب و تجدید قوا پس از یک گردش طولانی است. اتاق های این هتل دارای زاویه دید مناسب به آرامگاه مولانا، لوازم آرایش رایگان، تلویزیون، سشوار، حمام و... موجود می باشد. همچنین در سایر بخش های هتل می توانید از امکانات نظیر رستوران، فروشگاه و مغازه برای تهیه سوغاتی، امکانات اجاره ماشین و... بهره ببرید.

هتل درگاه قونیه


هتل سلچوک (selcuk hotel Konya)


از دیگر هتل های چهار ستاره قونیه که تمامی اتاق های آن به تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام مجزا، اینترنت بیسیم و... مجهز می باشند هتل سلچوک است. این هتل همچنین دارای امکاناتی نظیر رستوران با غذاهای با کیفیت، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سونا، صندوق امانات و... می باشد.

 

هتل سلچوک قونیه



در کشور ترکیه هتل های بسیار عالی و مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و موارد یاد شده تنها چند نمونه از هتل های شهر قونیه است. از دیگر هتل های خوب با امکانات عالی قونیه می توان از هتل های رومی، پاشا پارک، آنمون کنیا، ددمن کنیا، اولوسان، بالیکیلار، هیچ، مرام، قردان نام برد که پذیرای مسافران تور قونیه می باشند.


۱۳۸۱ ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading