تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
از باغ ارکیده Bang Sai در تایلند دیدن کنید!

از باغ ارکیده Bang Sai در تایلند دیدن کنید!

۱۳۹۶/۰۶/۲۹

جذابیت های تور تایلند به قدری متنوع است که می توان ساعت ها در خصوص آنها صحبت کرد. اما ما این بار به سراغ یکی از زیبا ترین باغ های تایلند می رویم که بهترین گل های ارکیده جهان را آن پرورش می دهند.
وقتی نام گل و گیاه به زمان می آید بی درنگ نام هلند به ذهن ها متبادر می شود اما در تور یابی قصد داریم بعد از دو کشور معروف در زمینه گل یعنی هلند و بلغارستان، شما را به باغ گل تایلند رهسپار کنیم. اگر علاقه مند به گل و گیاه هستید و تور تایلند را برای سفر خود انتخاب کرده اید، حتما از باغ ارکیده بونگ سای تایلند (Bang Sai Orchid Garden)دیدن نمائید.

باغ گل ارکیده بونگ سای

باغ گل بونگ سای با وسعت 80 کیلومتر مربع در شهر پاتایا انواع مختلف گل های ارکیده را به نمایش گذاشته است. این باغ صادر کننده گل ارکیده به همراه بذر ارکیده به سایر نقاط دنیا می باشد. که از نظر زیبایی با باغ گل لاله د هلند برابری می کند. اگر علاقه مند به پرورش ارکیده هستید کارشناسان گیاه شناسی این باغ شما را متناسب با آب و هوای محلی راهنمایی خواهند کرد. شاید بی دلیل نباشد که بگوییم یکی از مهمترین سوغاتی های مسافران تور پاتایا انواع گل های ارکیده باشد که برای عزیران خود تهیه می کنند. نحوه کاشت گیاهان و توضیحات جالبی در خصوص گل ارکیده به گردشگران و بازدید کنندگان داده می شود.
جالب است بدانید این باغ همه روزه پذیرایی علاقه مندان و گردشگران خواهد بود و نیازی به پرداخت مبلغ برای ورودیه نمی باشد.
ادرس باغ در پاتایا در منطقه بانگ سای می باشد.

باغ گل ارکیده در پاتایا

گل ارکیده پیام آور عشق، زیبایی و خرد ورزی در جهان است. در چین این گل نشانگر خلوص و بیگناهی کودکان می باشد. ارکیده صورتی بیانگر عشق پاک و نوع بسیار مشهور آن کاتالیا (Cattalya) بیانگر جذابیت بیانتها بوده که بیشتر در روز مادر از آن در دسته های گل استفاده می شود.

'باغ گل ارکیده پاتایا

مطمئنا بازدید از باغ گل زیبا لذت سفر شما را دو چندان می کند. شما می توانید انواع تور تایلند در بخش تورهای خارجی سایت توریابی مشاهده کنید.


۱۸۷۸ ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading