تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
بهترین نقاط گردشگری روسیه کجاست؟

بهترین نقاط گردشگری روسیه کجاست؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۱
روسیه در هر برهه تاریخی آبستن حوادث مهمی بوده است و همین امر باعث شده است روسیه یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران باشد. شاید بتوان گفت این کشور با عظمت در بین گردشگران و راهنمایان تور به غول عظیم شهرت دارد؛ زیرا در تور روسیه حرف برای گفتن بسیار زیاد است به هر گوشه و کنار این کشور پهناور که بنگرید باید بیشتر از چندین ساعت در خصوص سرگذشت منطقه بشنوید و ببینید.

 

ده مکان دیدنی در تور روسیه


مسکو

پایتخت روسیه و مهمترین شهر در روسیه پهناور. تنها دلیل معروفیت مسکو سیاست و دلایل سیاسی نیست بلکه مسکو مرکز تلاش، کوشش، هنر وسمفونی های ناب می باشد. گنبدهای رنگارنگ کلیساهای کهن، کاخ کرملین معروف و مربع قرمز یا Red Square از مشهور ترین میدان های جهان اين ميدان در اوايل قرن پانزدهم به عنوان بازار ساخته شد و در قرن شانزدهم به ميدان تثليث مشهور شد؛ از اواسط دهه 1660 نام اين ميدان به كراسنايا پلوشاد يا ميدان سرخ تغيير يافت. مجسمه لنین و استالین و موزه جنگ سرد که یاد آور دوران جنگ جهانی دومین می باشد؛ همه و همه از جمله مکانی هایی که باید در تور روسیه و شهر مسکو دیده شود.

مسکو

گلدن رینگ مسکو

شهر مسکو مملو از هیجان و شکوه می باشد. مناظر زیبا روستاها و باغ های آلبالو و کلبه های عجیب در عین حال جالب. گنبد هایی به شکل پیاز و کلیسایی به سبک ایونیک و معماری قدیمی که جلوه خاصی به شهر مسکو میدهد. یکی از مناطق پرطرفدار و مورد علاقه گردشگران در تور روسیه منطقه bygone era می باشد.

گلدن رینگ مسکو

سنت پترزبورگ

شهری که به Leningrad معروف است اما مردم ترجیح می دهند که به نام موسس این شهر یعنی تزار پتر کبیر شناخته شود. پس ما نیز نام این شهر را سن پترزگ بورگ می نامیم. اولین پایتخت امپراتوری تزار ها می باشد. از جاذبه های گردشگری معروف این شهر تور کروز بر دریای بالکان می باشد که علاقه مندان خاص خود را دارد. سنت پترزبورگ را پایتخت فرهنگی روسیه نیز می نامند چرا که موزه هرمیتاژ بزرگ در آن جا خوش کرده است.
خیابان Nevsky Prospekt که بهترین رستوران ها و فروشگاه ها را دارد نیز می تواند برای علاقه مندان به خرید و تجربه غذاهای روسی یک پیشنهاد عالی در تور روسیه باشد.

سنت پترزبورگ

کازان

جالب است بدانید منطقه کازان به استانبول ولگا معروف است . شهری با فرهنگ آسیایی و اروپایی مرکز مورد علاقه تزار های روس و پایتخت سوم روسیه. جایی که مناره ها و کلیسا ها تمام شهر را پر کرده اند. کلیسای کازان که به شکل نیم دایره و با هنر هرچه تمام تر معماران ساخته شده است. کلیسای کازان یادبودی از پیروزی بر ناپلئون می باشد. مسجد کول شریف Kul-Sharif Mosque ، خیابان Bauman از جاذبه های دیگر این شهر می باشند.

کازان

یکاترینبورگ

شهری صنعتی با چهره ی کاملا مدرن و شهری که کوه هایش حرف های زیادی برای گفتن به گردشگران دارند. شهرت این شهر به دلیل حضور آخرین تزار روس نیکالاس قبل از انقلاب روسیه است. شهری پر هیاهو و زنده و مملو از کتابخانه، تئاتر و مراکز موسیقی با بیش از 30 موزه که در آن قدیمی ترین مجسمه های چوبی جهان نگه داری می شود.
یکاترزبورگ 

ایرکوتسک

منطقه مهم در شرق سیبری. پل ارتباطی مسکو و منطقه سرد سیبری. گردشگران معمولا مجذوب تاریخ این منطقه میشود. خانه هایی از جنس چوب در همزیستی با ساختمان های مدرن . شهر ایرکونسک به نبوغ، هنر شهرت دارد چرا که پنج دانشگاه مهم در این شهر قرار دارد.

ایرکوتسک

نیژنیی نووگورود

شهری در کنار دو رود ولگا و اکا. بیش از 600 بنای یادبود و مجسمه و حداقل 200 موزه یکی از عجایب این شهر است. بسیاری معتقد ند که اگر گردشگری به دنبال هنر و معماری هستند این شهر یک موزه باز برای آنها محسوب میشود.
نیژنیی نووگورود

ولادی وستوک

کوه ها و ساحل آن چیزی است که Vladivostok را معنی میکند. شهر درخشان شرقی روسیه و یکی از مقاصد خط راه آهن بزرگ روسیه به سیبری و بزرگترین منطقه اقیانوس آرام . شاید جالب باشد بدانید با از این شهر می توانید به شمال کره و چین راه پیدا کنید. این شهر جاذبه های فرهنگی همچون تئاتر، موزه، کنسرت و گشت و گذار در پارک های زیبایی مانند Minny Gorodok را به گردشگران عرضه میدارد.
ولادی وستوک

ولیکیی نووگورود

شهری از قرن دهم میلادی و یکی از قدیمی ترین شهر های شمال روسیه. از زمان حمکرانی پادشاه روریک اسکاندیناوی و خاندانش که 750 سال در این منطقه حضور داشتند. از جاذبه های گردشگری معروف این شهر می توان به کلیسای جامع سنت سوفیا و برج ناقوس، موزه آهن، ظروف تزئینی و البته شیرین ترین سوغاتی این منطقه عسل طبیعی؛ اشاره کرد.

ولیکیی نووگورود

سوچی

شاید نزدیک ترین خاطره ما المپیک زمستانی 2014 سوچی باشد. و میزبانی جام جهانی 2018 از مهمترین رویدادهای حال حاضر این شهر باشد. یک ریزورت تفریحاتی مناسب برای تابستان و زمستان و دیدن این شهر که بر کرانه‌های دریای سیاه و در دامنه های پوشیده از برف رشته‌کوه قفقاز قرار گرفته است هیجان وصف ناشدنی برای هر گردشگری رقم خواهد زد. سوچی همچنین خانه کشت چای در سرزمین های شمالی می باشد.

سوچی


۱۲۸۴ ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading