تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه های گردشگری ارمنستان

جاذبه های گردشگری ارمنستان

۱۳۹۶/۰۱/۰۷
در تور ارمنستان مقصدهای گردشگری متنوع و جذابی دارد که در میان آن ها ایروان ارمنستان محبوب ترین مقصد توریستی کشور ارمنستان است. پایتخت ارمنستان یعنی ایروان مناطق دیدنی منحصربفرد و جذابی را در خود جای داده است!
در ادامه با توریابی همراه باشید تا با جذاب ترین دیدنی های ارمنستان از نظر توریست ها آشنا شوید!

پارک عشاق ارمنستان (Lovers' Park)

پارک عشاق ارمنستان


پارک عشاق ایروان یکی از رمانتیک ترین مراکز دیدنی ارمنستان است. در سفر به ارمنستان در یک گردش عصرگاهی شما می توانید در پارک عشاق قدم بزنید، ریلکس کنید و همچنین از امکاناتی مثل اینترنت رایگان در پارک استفاده کنید. فقط حواستان باشد که قدم زدن روی چمن های پارک ممنوع است!

پارک آبی ارمنستان (Yerevan Water World)


پارک آبی ارمنستان

پارک دنیای آب ارمنستان یک پارک آبی روباز و مکانی مناسب برای تجربه تفریحات مهیج در تور ارمنستان است! اگر در فصل تابستان به ارمنستان سفر کردید حتما به این پارک سری بزنید چون فصل کاری این پارک از تیرماه تا مهرماه است. اما باید بدانید قیمت بلیط پارک آبی ارمنستان ایروان برای اکثر توریست ها کمی گران است!
اما اگر به دنبال پارک آبی سرپوشیده ارمنستان هستید، مجموعه تفریحی آکواتک (Aquatek Resort) با امکاناتی مانند اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی، پارک آبی و استخر گزینه مناسبی برای شما است.

هاراپاراگ یا میدان جمهوری ایروان (Republic Square, Yerevan)

هاراپاراگ یا میدان جمهوری ایروان

میدان جمهوری ایروان اولین جایی است که در تور ایروان باید از آن بازدید کنید! میدان هاراپاراگ ارمنستان با زیبایی منحصربفردش در قلب شهر ایروان خودنمایی می کند! گالری هنر ملی و موزه تاریخ ارمنستان در اطراف میدان جمهوری قرار دارند. فواره های زیبا و نورپردازی خاص و اجرای کنسرت های موسیقی، مردمان زیادی را به سوی این مکان دوست داشتنی جذب می کند!

دریاچه سوان ارمنستان (Lake Sevan)

دریاچه سوان ارمنستان


شما می توانید بعد از شنا در رستوران های اطراف دریاچه غذاهای دریایی مثل ماهی کبابی و خرچنگ و خوشمزه ترین غذاهای معروف ارمنستان را نوش جان کنید!
به علاوه مکان های دیدنی ایروان مثل معبد سواناواک و معبد هارایاواناک در سواحل دریاچه سوان قرار دارند!

دیسکوهای ارمنستان (Armenia Discos)

دیسکوهای ارمنستان

زندگی شبانه در ارمنستان ادامه دارد. ایروان ارمنستان مناطق دیدنی طبیعی و تاریخی فراوانی دارد ولی شاید شما هم مانند هزاران توریست دیگر به  خاطر شرکت درکنسرت در ارمنستان و سرگرمی درکازینو ارمنستان به این کشور سفر کنید!

مراکز خرید ارمنستان (Armenia Shopping Centers)

مراکز خرید ارمنستان

به شما توصیه می کنیم خرید در ارمنستان را حتما در برنامه سفر خودتان قرار دهید. چراکه قیمت ها در ارمنستان بسیار مناسب است و با کمی گشتن می توانید بهترین اجناس را تهیه کنید. همچنین بیشتر برندهای معروف در ارمنستان نمایندگی دارند و در فصل حراج در ارمنستان فرصت خوبی را برای خرید فراهم می کنند.
مرکز خرید تاشیر ایروان، بازار گوم ارمنستان و دالما گاردن مال از معروف ترین مراکز خرید ارمنستان هستند.
حال اگر تور ارمنستان نوروز و یا تور ارمنستان تابستان را برای سفر انتخاب کرده اید، برای یک خرید تور ارزان ارمنستان با بهترین کیفیت تنها کافی است با آژانس های ارمنستان توریابی تماس بگیرید!
۲۸۷۸ ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading