تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
 جاذبه های گردشگری اروپا

جاذبه های گردشگری اروپا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
اگر قصد خرید تور اروپا را دارید، همراه با توریابی به توریستی ترین کشورهای دیدنی اروپا سفر کنید و جذاب‌ترین ديدني هاي اروپا را بشناسید!

چشم لندن انگلستان (London Eye)

چشم لندن انگلستان

بلندترین چرخ‌وفلک معلق جهان و بلندترین چرخ‌وفلک اروپا

تمام جاهای دیدنی لندن را در یک نگاه تماشا کنید. در سفرتان با «چشم لندن» هرگز دوربین‌های عکس‌برداری خود را فراموش نکنید چراکه با زیباترین مناظر شهر لندن مواجه خواهید شد. یک چرخش کامل با چرخ‌وفلک لندن تقریباً سی دقیقه زمان می برد و در این زمان مهیج چشم اندازی تمام عیار از دورتادور شهر لندن زیر پاهای شما خواهد بود.
سالانه نزدیک به 4 میلیون توریست سفر مهیج در تور لندن را با سوار شدن به این چرخ و فلک تجربه می‌کنند! چشم لندن به‌عنوان نماد هزاره سوم در سال 2000 افتتاح شده و با 135 متر ارتفاع و 32 کابین کپسولی شکل بزرگ‌ترین چرخ و فلک دنیا بوده است!

برج ایفل پاریس فرانسه (Eiffel Tower)

برج ایفل پاریس فرانسه


بی شک این اثر بی نظیر در بین جاذبه های گردشگری فرانسه معروف ترین است. در تور پاریس، یکی از زیباترین شهرهای دیدنی اروپا با معماری بی نظیر اثر گوستاو ایفل مواجه خواهید شد. عظمت و شکوه ایفل را فقط وقتی حس خواهید کرد که در کنار برج بایستید!
برج ایفل پربازدیدترین بنای تاریخی در تمام دنیا و با 324 متر ارتفاع بلندترین ساختمان پاریس است. سالانه بیش از 7 میلیون نفر از ایفل بازدید می‌کنند!
آسانسورهای برج ایفل پاریس شما را به سه طبقه از داخل برج ایفل که مخصوص بازدیدکنندگان است می‌رسانند. رستوران برج ایفل در طبقات اول و دوم برج قرار دارد و سومین طبقه برج در ارتفاع 276 متری سطح زمین است که بلندترین مکان در دسترس برای توریست ها در کل اتحادیه اروپا می باشد!

کولوسئوم رم ایتالیا (Colosseum)

کولوسئوم رم ایتالیا

تماشاخانه ای حیرت انگیز و یادگار جنگ های گلادیاتورها در روم باستان

آمفی‌تئاتر کولوسئوم رم یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا و نماد روم باستان است.
این بنای باشکوه بزرگ‌ترین تماشاخانه ای است که تابه‌حال ساخته شده و می تواند 50 تا 80 هزار نفر را در خود جای دهد! و با طاق‌ها و دیوارهای تودرتویش از عجایب هفتگانه جدید محسوب می شود!
مردم در روم باستان برای تماشای جنگ گلادیاتورها، دوئل، نمایش های اساطیری و شکار حیوانات وحشی در اینجا حضور می یافتند!
بی شک شما نیز در تور ایتالیا چندین ساعت را صرف بازدید از شگفتی های این شاهکار تحسین‌برانگیز خواهید کرد!

گرند کانال  ونیز ایتالیا (Grand Canal)

گرند کانال  ونیز ایتالیا


ونیز مناطق دیدنی زیبایی را در خود جای داده و گرند کانال چشم گیرترین آن ها است! کانال های ونیز در واقع خیابان های شهر ونیز هستند که مردم محلی با اتوبوس های آبی و تاکسی های آبی در آن رفت و آمد می-کنند؛ اما شما می توانید در تور ونیز سوار بر گوندولا (gondola) یا قایق های سنتی این مسیر را بپیمایید و از معماری سنتی بناهای اطرافتان لذت ببرید!
گرند کانال بزرگ‌ترین کانال آبی ونیز ایتالیا است که شما را به بخش های مختلف شهر مانند میدان سن مارکو می رساند!

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا اسپانیا (Sagrada Familia)

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلونا اسپانیا

از عجیب ترین مکان های دیدنی اسپانیا و مرتفع ترین کلیسای جهان

کلیسای ساگرادا فامیلیا (خانواده مقدس کاتالان‌) از باشکوه ترین دیدنی های بارسلونا است که ساخت آن از سال 1882 شروع شده و تا سال 2026 ادامه خواهد داشت!
ساگرادا فامیلیا طراحی خاص و عجیبی دارد و توسط یکی از مشهور ترین معماران اسپانیا طراحی شده است!
گردش در این کلیسای بسیار بزرگ شما را شگفت زده خواهد کرد. ظرافت های خاص به کار رفته در معماری این کلیسا، ستون های بلند، منار ه های عظیم و اتاق های بسیار بزرگ موسیقی کر و مجسمه های تراشیده شده در سنگ نمای کلیسا چشمان شما را خیره می کند! بازدید از ساگرادا فامیلیا را در تور اسپانیا از دست ندهید!

جزایر قناری اسپانیا (Canary Islands)

جزایر قناری اسپانیا

در سفر به کشور اسپانیا مقصدهای گردشگری معروفی مانند مادرید، بارسلونا و سواحل جزایر قناری در انتظار شماست!
جزایر قناری بخشی از کشور اسپانیا و اتحادیه اروپا هستند و سفر به جزایر قناری از محبوب ترین و لوکس‌ترین تورها به شمار می رود.
شما در تور جزایر قناری علاوه بر سواحل زیبا از جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز دیگری مانند جزیره گرن کاناریا (Gran Canaria)، پارک آبی سیام (Siam)، باغ‌وحش لورو پارک (Loro Parque)، پارک گیاه‌شناسی و باغ وحش پالمیتوس (Palmitos Park)، کوه آتش‌فشانی تیده (Teide) و پارک پنگوئن های گوینیت (Guinate) بازدید خواهید کرد!

کوه های آلپ سوئیس (Alps)

کوه های آلپ سوئیس


بلندترین و کشیده ترین رشته کوه اروپا

رودها و دریاچه های زیبا، کوهستان و طبیعت مهم ترین جاذبه های گردشگری سوئیس هستند. در تور سوئیس با قطار، دوچرخه یا تله کابین به قلب طبیعت سفر کنید و از اسکی، پیاده روی و کوه‌نوردی در کوهستان های آلپ لذت ببرید!
چادر زدن در طبیعت یا اقامت در روستاهای سوئیس و چشیدن طعم لذیذ انواع پنیرهای سوئیسی خاطره سفر به کوه های آلپ را برای همیشه در ذهن شما ثبت خواهد کرد!

کاخ شونبرون در شهر وین اتریش (Schönbrunn Palace)

کاخ شونبرون در شهر وین اتریش


کاخ شونبرون در پایتخت اتریش، مهد معماری دنیا قرار گرفته و به‌قدری زیباست که باید در تور اتریش یک روز کامل را به بازدید از آن اختصاص دهید. اقامتگاه سلطنتی پادشاهان اتریش و اتاق های پرزرق‌وبرق آن روزانه هزاران توریست را به سوی خود جذب می کنند. کاخ سلطنتی شونبرون 1441 اتاق دارد که درهای 40 اتاق آن برای بازدید به روی شما باز است.
باغ های اطراف این کاخ تابستانی برای قدم زدن فوق العاده هستند و دیدن معماری و وسایل موزه های کاخ به قدری محصورکننده است که شما در سفر زمان به عقب خواهد برد!

قلعه نئوشوان اشتاین در باواریا آلمان (Neuschwanstein Castle)

قلعه نئوشوان اشتاین در باواریا آلمان

قلعه‌ای افسانه ای در بالای تپه

این قلعه رؤیایی در استان باواریا آلمان واقع شده و از معروف ترین مناطق دیدنی آلمان مربوط به قرن 19 است. منظره زیبا و منحصربه‌فرد این قلعه به همراه دریاچه، کوهستان و درختان سربه فلک کشیده اطرافش، نئوشوان اشتاین را به محبوب ترین سوژه داغ عکاسی در تور آلمان تبدیل کرده است!
همچنین آلمان مقصدهای گردشگری زیبایی مانند بندر هامبورگ، رود راین و کلیسای کلن را در خود جای داده است!

آکروپلیس آتن یونان (Acropolis of Athens)

آکروپلیس آتن یونان


آکروپلیس نماد ملی یونان و از معروف ترین مناطق دیدنی آتن، پایتخت یونان است. کلمه آکروپلیس به معنی شهر مرتفع است و شاهکار بی نظیر معماری و مهندسی کلاسیک یونان را برای شما به نمایش می گذارد.
آکروپلیس آتن روی یک تپه در ارتفاع 150 متری سطح زمین قرار گرفته و از چندین دروازه، معابد، مجسمه-های برنزی باشکوه و آمفی‌تئاتر روباز تشکیل شده است.
یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری که در تور یونان خواهید دید، آکروپلیس آتن است!
۲۱۸۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading