تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه های گردشگری پنانگ

جاذبه های گردشگری پنانگ

۱۳۹۶/۰۱/۲۸
برای خیلی از کسانی که قصد سفر به مالزی را دارند این سؤال پیش میآید که پنانگ بهتره یا لنکاوی؟ همچنین تور پنانگ لنکاوی و یا تور کوالالامپور و پنانگ هم گزینه هایی هستند که هنگام خرید تور مالزی برای انتخاب پیش روی شما وجود دارند!
انتخاب پنانگ یا لنکاوی برای سفر بستگی سلیقه شما دارد ولی با شناخت جاذبه های توریستی هر کدام مسلما بهتر میتوانید تصمیم بگیرید. بنابراین در ادامه با توریابی همراه باشید تا با جذابترین دیدنیهای پنانگ آشنا شوید!

سواحل پنانگ مالزی (Penang Beaches)

 

سواحل پنانگ مالزی


سواحل زیبا و رؤیایی اصلیترین جاذبه تور پنانگ مالزی هستند. بهخاطر همین سواحل زیبا، لقب مروارید شرق را به پنانگ مالزی دادهاند! ساحل باتو فرینگی (Batu Ferringhi) از سواحل توسعه یافته پنانگ است که با رستورانها، فروشگاهها و تفریحگاههایش حس و حالی شبیه ساحل پتونگ پوکت را به شما میدهد.


اقامتگاههای ساحلی و رستورانهای متنوعی در این ساحل پنانگ وجود دارند. همچنین بازار شبانه پنانگ و ورزشهای ساحلی مثل جت اسکی، چتر بازی و موجسواری برای شما سرگرمکننده خواهند بود.

جنگل تفریحی بوکیت مرتاجام (Bukit Mertajam)

 

جنگل تفریحی بوکیت مرتاجام


اگر طرفدار پیادهروی در جنگلهای سرسبز هستید این فرصت را از دست ندهید!
بوکیت مرتاجام یک جنگل تفریحی 37 هکتاری با درختان سرسبز سر به فلک کشیده است! فضای مفرح این جنگل برای پیادهروی و دوچرخه سواری بی نظیر است. یک مسیر پیادهروی 4 کیلومتری شما را به سمت قله هدایت میکند و یک آبشار کوچک هم از این مسیر میگذرد.

معبد برمهای دارمیکاراما (Dharmikarama Burmese)

 

معبد برمهای دارمیکاراما


در بین مناطق دیدنی پنانگ، معبد دارمیکاراما بسیار چشمگیر است. این معبد در سال 1803 ساخته شده و با پشتبامهای طلایی، بتکدهها و مقبرههای زیبایش سبک خاصی از معماری چینی و ژاپنی را به یاد شما میآورد! این معبد یکی از میزبانان اصلی جشن روز وساک و جشنواره آب در مالزی است. فقط حواستان باشد پیش از ورود به این معبد کفشهایتان را در آورید!

تپه پنانگ (Penang Hill)

 

تپه پنانگ


اگر میخواهید از گرمای آب و هوای مالزی فرار کنید و از بالا به نمای جذاب جزیره نگاهی بیندازید، فقط کافی است ترن برقی سوار شوید و در مدت نیم ساعت خود را به قله تپه پنانگ در شمالیترین قسمت جزیره برسانید! شاید اینجا به اندازه ارتفاعات گنتینگ مشهور نباشد ولی در بین توریستها بسیار محبوب است! در بالای قله مکانهایی برای استراحت و صرف غذا وجود دارد.

پارک اسکیپ ادونچرپلی (Escape Adventureplay)

 

پارک اسکیپ ادونچرپلی


پارک اسکیپ ادونچرپلی یک جایگزین مناسب برای تفریحات ساحلی در پنانگ است. وسایل سرگرمی برای تمام سنین در این پارک مهیا شده! از تیوپ سواری روی سرسره تا بندبازی در ارتفاعات مختلف، همه تفریحات مهیج اینجا برای شما جمع شده است! شما میتوانید در رقابتهای مهیج بالا رفتن از درخت یا غارنوردی شرکت کنید و در کمال امنیت از وسایل بازی استاندارد این پارک لذت ببرید!

جرج تاون پنانگ مالزی (George Town,Penang)

 

جرج تاون پنانگ مالزی


پنانگ مالزی مناطق دیدنی بسیاری دارد اما شهر جورج تاون محبوبترین و پرطرفدارترین جاذبه گردشگری پنانگ است. این شهر رنگارنگ مرکز جزیره پنانگ مالزی است که تلفیقی از فرهنگ چینی و مالایی را برای شما به نمایش میگذارد.

تمام کافهها، رستورانها،بازارها و مراکز خرید پنانگ در جورج تاون رنگ و بوی فرهنگ چینی دارند! در آن سوی بخش سنتی شهر جرج تاون، آسمان خراشها و مراکز خرید نمایی مدرن ایجاد کردهاند! جورج تاون یکی از بهترین گزینهها برای خرید در تور مالزی است. همچنین مساجد زیبایی نیز در این شهر وجود دارند!

۱۷۸۹ ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading