تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی دبی

۱۳۹۶/۰۱/۰۵
هنگامی که با تور دبی مسافرت می کنید، مناطق دیدنی زیادی دارد که در میان آن ها مراکز تفریحی دبی و مراکز خرید در دبی در بین توریست ها بیشتر معروف هستند. دبی قطب تجاری کشور امارات و شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی محسوب می شود.
اگر قصد سفر به دبی را دارید در ادامه همراه با توریابی با بهترین جاذبه های توریستی دبی آشنا شوید!

دبی ساحل جمیرا 

(Jumeirah Beach)


دبی ساحل جمیرا


شن های سفید و منظره ی زیبای خلیج‌فارس، ساحل جمیرا را به توریستی ترین ساحل دبی تبدیل کرده اند. همچنین پارک ساحلی جمیرا نیز امکاناتی مثل زمین والیبال، استخر، کیوسک های غذا فروشی، زمین چمن و همچنین زمین بازی برای کودکان دارد که به همین خاطر از بهترین جاهای دیدنی دبی برای بچه ها به حساب می آید. این پارک به خاطر رنگ آمیزی و معماری زیبایش بسیار دیدنی است.

پارک آبی وادی وحشت دبی

(Wild Wadi Water Park)


پارک آبی وادی وحشت دبی


بهترین پارک آبی دبی یعنی پارک آبی وایلد وادی دبی با سرسره های مهیج و وسایل بازی جذابش در منطقه جمیرا و در کنار برج العرب قرار گرفته است.

Wild Wadi Water Park

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی برای افراد با قد زیر 1/1 متر، 245 درهم و برای افراد بزرگ‌تر 285 درهم امارات است.
پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی یاس هم از پارک های معروف دبی هستند.

مراکز خرید دبی 

(Dubai Shopping centers)


مراکز خرید دبی

از هر چه بگذرید از خرید در دبی نمی توانید صرف نظر کنید! امارات مال دبی، مرکز خرید ابن بطوطه دبی، مرکز خرید دی تو دی دبی و بازار نایف دبی از مراکز خرید ارزان دبی و بسیار محبوب هستند. همچنین مرکز خرید دبی مال (The Dubai Mall) لوکس ترین و معروف‌ترین مرکز خرید دبی است.

Dubai Shopping centers

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) در طبقه همکف دبی مال قرار دارد که این مرکز را به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان تبدیل کرده است.

پارک خور دبی 

(Dubai Creek Park)


پارک خور دبی (Dubai Creek Park)

پارک خور دبی در منطقه خور دبی و در کنار سرزمین عجایب دبی قرار گرفته است. این پارک همه امکانات یک منطقه ییلاقی را برای شما فراهم آورده است.

آبنمای دبی 

(The Dubai Fountain)

آبنمای دبی (The Dubai Fountain)


بزرگ‌ترین آب‌نمای رقصان جهان یعنی آب‌نمای دبی در دریاچه روبروی برج خلیفه دبی (بلندترین برج جهان) مناظر چشمگیری از نور و موسیقی را برای شما خلق می کند. داخل برج خلیفه چندین واحد آپارتمان، هتل، رستوران و استخر وجود دارد. این آب‌نما در طول روز چندین مدل مختلف رقص و موزیک معروف را برای شما اجرا می کند. در تور دبی حتماً به این جاذبه توریستی سری بزنید!

جزایر مصنوعی امارات


جزایر مصنوعی امارات

جزیره‌های نخلی دبی (Palm Islands) و مجمع الجزایر جهان (World Islands)، معروف ترین جزایر مصنوعی در امارات متحده عربی هستند که امکانات کامل یک شهر توریستی را دارند.

برج العرب دبی

 (Burj Al Arab)

برج العرب دبی (Burj Al Arab)

داخل برج العرب تنها هتل هفت ستاره جهان، رستوران‌های لوکس، آکواریوم زیر دریا و لوکس ترین سوئیت های دنیا قرار دارد! این هتل از جاذبه های گردشگری دبی برای ثروتمندان است.

جاذبه‌های تاریخی- فرهنگی دبی


مسجد جامع دبی، خانه شیخ سعید آل مکتوم و موزه دبی از معدود جاذبه های فرهنگی دبی هستند. اگر از طرفدران این طور جاذبه ها هستید دیدنشان خالی از لطف نیست!

حالا اگر تصمیم سفر به دبی را دارید با آژانس های دبی توریابی تماس بگیرید و تنها با خرید یک تور دبی ارزان و یا تور دبی لحظه آخری از این همه تفریح و جاهای دیدنی در دبی لذت ببرید! همچنین برای خرید تور دبی از شهرهای مختلف ایران هم آژانس های دبی توریابی در خدمت شما عزیزان هستند!
۳۵۷۴ ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading