تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
خرید در ارمنستان

خرید در ارمنستان

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

لذت خرید در تور ارمنستان را از دست ندهید!

خرید در تور ارمنستان یک لذت دائمی است زیرا در هر خیابان و گذری چشمتان به مراکز خرید ارمنستان و یا بازارهای محلی و دست فروش ها خواهد افتاد!
سوغات ارمنستان چیست ؟ خوراکی های خوشمزه بهترین سوغات ارمنستان هستند. میوه خشک شده، شیرینی های ارمنی مخصوص و شکلات های ارمنی دست ساز مخصوص در بین توریست ها معروف هستند. صنایع دستی ارمنستان مثل بشقاب و مگنت با طرح میوه انار و یا آرارات هم گزینه خوبی برای خرید سوغاتی ارمنستان و یادگاری است!
واحد پول ارمنستان، درام ارمنستان است و قیمت اجناس در ارمنستان بسیار متنوع است و به مارک و کیفیت آن ها و بازاری که برای خرید انتخاب کرده اید، بستگی دارد.

مرکز خرید تاشیر ایروان

(Tashir Mall Yerevan)

مرکز خرید تاشیر ایروان (Tashir Mall Yerevan)
تاشیر یک مرکز خرید بسیار بزرگ و قدیمی در ایروان است که در آن انواع کالاها از کیف و کفش و پوشاک و جواهرات به چشمتان می خورد. فروشگاه های اجناس برند در تاشیر فراوان است، اما قیمت اجناس در اینجا بسیار بالاست! اگر از طرفداران لباس های مارک دار هستید این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده پذیرایی از شما است!

ایروان مال

(Yerevan Mall)


ایروان مال (Yerevan Mall)

ایروان مال در سال 2014 شروع به کار کرده و اولین شعبه هایپرمارکت زنجیره ای کارفور (Carrefour) در ارمنستان در این مرکز خرید احداث شده است. بیشتر برندهای معروف در ارمنستان مثل مانگو، نیویورکر، برشکا، زارا و ... در این مرکز خرید شعبه دارند و اگر مارک پوش هستید اینجا محل مناسبی برای خرید است. مخصوصاً اگر در زمستان و فصل حراج در ارمنستان به اینجا بیایید!
امکانات تفریحی و سرگرمی مثل زمین بازی کاپیتان کید برای کودکان، پنج سالن بزرگ سینما و تئاتر و کافه ها و رستوران های زیادی در اینجا قرارگرفته و ایروان مال را به یکی از مراکز تفریحی ارمنستان تبدیل کرده است. اگر قصد خرید در ارمنستان دارید بی شک ایروان مال از بهترین مراکز خرید ایروان است!

مرکز خرید اسکادا ایروان

(Escada Shopping Center Yerevan)

مرکز خرید اسکادا ایروان (Escada Shopping Center Yerevan)

اسکادا یک برند معروف آلمانی در زمینه تولید پوشاک زنانه است. شعبه اسکادا در ایروان یک فروشگاه منحصربه فرد مخصوص خانم های مارک پوش است که شما می توانید برای خرید انواع پوشاک و کیف و کفش زنانه و لباس ورزشی به آن سری بزنید!

مرکز خرید مورگان (Morgan)


مرکز خرید مورگان (Morgan)

یک برند فرانسوی باکیفیت است که بیشتر از 650 شعبه در تمام دنیا دارد. این برند هم مانند اسکادا در زمینه تولید پوشاک بانوان فعالیت دارد و مخصوص شما خانم های شیک پوش است! مورگان یکی از معروف ترین مراکز خرید ارمنستان به شمار می رود.

بازار شوکا (Shooka) و فروشگاه گوم (Goom)


بازار شوکا (Shooka) و فروشگاه گوم (Goom)

بازار بزرگ شوکا درواقع همان بازار میوه و تره بار خودمان است! اگر قصد داشتید میوه و سبزی تازه، شیرینی-جات و خشکبار را با قیمت مناسب تهیه و نوش جان کنید به شوکا سری بزنید! همچنین این بازار به علت تازگی اجناس گزینه خوبی برای خرید شیرینی های محلی به عنوان سوغات ارمنستان است.
بازار گوم نیز در نزدیکی میدان جمهوری (هراپاراک) و در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و مواد خوراکی را به صورت تازه و روزانه عرضه می کند.

بازار ورنیساج ارمنستان (Vernissage Market)


بازار ورنیساج ارمنستان (Vernissage Market)

این بازار بزرگ آخر هر هفته شهر در یکی از معروف ترین دیدنی های ایروان یعنی میدان هراپاراک ایروان برپا می شود. صنایع دستی ارمنستان و آثار هنری خاص در ورنیساج به فروش می رسد. از عتیقه جات و وسایل آنتیک تا نقاشی، نقره جات و جواهرات در این گالری هنری محلی پیدا می شود. روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از صبح تا ساعت پنج عصر فرصت دارید تا در این بازار هفتگی گردش و خرید کنید!

دالما (Dalma Garden Mall)


دالما (Dalma Garden Mall)

دالما بزرگ ترین و مجهزترین مرکز خرید ارمنستان و مکانی مناسب برای خرید و سرگرمی همراه با خانواده و کودکانتان است. این مرکز جدید و مدرن در سه طبقه بنا شده است و بیشتر برندهای معروف دنیا در آن شعبه دارند. پس از خرید در دالما خستگی معنی ندارد؛ زیرا می توانید غذاهای خوشمزه ارمنی را در فودکورت این مرکز نوش جان کنید و در سینما و مراکز سرگرمی دالما خوش بگذرانید!

بازار پتاک (Petak)


بازار پتاک (Petak)

مرکز تجاری پتاک در خیابان سوان ارمنستان واقع شده و نمونه کامل یک بازار ارزان و شلوغ است. شما می توانید از ساعت 9 صبح تا هفت شب در این بازار گردش کنید. اگر قصد خرید اجناس چینی و ترک و ارمنی از مراکز خرید ارزان ارمنستان را دارید حتماً به پتاک سری بزنید. از ظرف و ظروف تا لباس و اسباب بازی هر چیزی که نیاز داشته باشید با بهترین قیمت اینجا در دسترس شما است. بازار بنگلادش ارمنستان نیز از نظر قیمت و کیفیت شبیه به بازار پتاک است.
۲۰۳۴ ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading