تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
ساحل سرخ پانجین چین

ساحل سرخ پانجین چین

۱۳۹۶/۰۸/۰۷

مفهوم رنگ قرمز در فرهنگ چین

چینی‌ها به رنگ قرمز علاقه بسیاری دارند چراکه این رنگ را نمادی از دور شدن شیطان می‌دانند به همین دلیل چه در چین باستان و چه در نمادهای ملی کشور از رنگ قرمز به‌وفور استفاده‌شده است. در چین قرمز یکرنگ سنتی برای لباس‌های عروسی است. پاکت‌های کاغذی قرمز پر از پول، هدیه‌های سنتی سال جدید قمری چینی برای بچه‌ها می‌باشند. در فرهنگ چینی، پوشیدن قرمز یاقوتی سبب طول عمر می‌شود. این علاقه به رنگ قرمز به گیاهان و طبیعت چین نیز مربوط می‌شود. بسیاری از درختان، گیاهان و بوته‌ها که بومی کشور چین هستند به رنگ قرمز رشد می‌کنند که البته علت اصلی رشد گیاهان را در خاک شور منطقه و البته تابش آفتاب دنبال کرد.

ساحل سرخ چین

جاذبه های گردشگری در تور چین

کشور چین دیدنی‌های بسیاری دارد. امروز قصد داریم یکی از شگفتی‌های زیبا و طبیعی در تور چین به نام ساحل سرخ پان جین (Panjin Red Beach) را به شما معرفی کنیم. همراهان عزیز تور یابی با ما همراه باشید:

ساحل پانی جین (panjin) در نزدیکی رودخانه لیائو چین و 30 کیلومتری منطقه پانجین قرار دارد. این تالاب زیبا از سال 1988 به‌عنوان میراث طبیعی چین و یک منطقه حفاظت‌شده مطرح گردید. از حدود ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت) جلبک‌های قرمز رنگ ساحل پان جین را می‌پوشاند. علت ایجاد رنگ قرمز بر سطح آب، نوعی گیاه قرمز رنگ است که در خاک شور می‌روید و ماه آوریل بهترین زمان رشد این گیاه است؛ که رنگ گیاه از سبز به قرمز تغییر می‌یابد.

ساحل سرخ پانجین

این جاذبه گردشگری زیبا به‌قدری مورد توجه گردشگران بوده است که درآمد زیادی را عاید مردم محلی کرده است. این منطقه یکی از بزرگ‌ترین تالاب و دریاچه‌های طبیعی حفاظت‌شده دنیا هست.

گیاه سودا سال سا (Suaeda salsa) یکی از معدود گونه‌های علفی است که می‌تواند در خاک بسیار قلیایی رشد کند. این گیاه در فصل بهار رشد می‌کند، در طول تابستان به رنگ سبز درمی‌آید و هنگام پاییز (سپتامبر تا اکتبر) از رنگ سبز به رنگ قرمز تغییر می‌کند. برای عبور گردشگران یک راهرو و پل چوبی در طول دریاچه تعبیه‌شده است تا ضمن حفاظت از منابع طبیعی منطقه، عبور گردشگران نیز راحت انجام شود.

ساحل قرمز پانجین

 

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک مقصد خاص، پر از شگفتی و زیبایی هستید حتما تور چین را تهیه نمائید.

۱۲۴۶ ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading