تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
سفر به سنگاپور

سفر به سنگاپور

17 حقیقت جالب درباره سنگاپور

سنگاپور یکی از مدرن ترین، ثروتمندترین و متمدن ترین کشورهای دنیاست. کشوری که برای کوچک ترین رفتارها قانون وجود دارد و قانون توسط شهروندان و گردشگران رعایت میشود. همین امر باعث شده است که سنگاپور به عنوان یک مقصد ایده آل برای گردشگران دنیا به حساب بیاید. همراهان عزیز توریابی ما با باشید تا نکات جالب و کاربردی در تور سنگاپور بیان کنیم.

 

قبل از سفر به سنگاپور این مطلب را بخوانید :
1. سنگاپور به عنوان مدرن ترین پایتخت آسیا شناخته شده است. شهری که در آن آسمان خراش ها و برج های زیبایی مشاهده خواهید کرد. جالب است بدانید که الگوی معماری در سنگاپور شباهت بسیاری به شهر پاریس و دبی دارد.
2. سنگاپور را کشور باغ ها می نامند چرا اولین و بزرگترین باغ ها در این کشور واقع شده است.
3. 3شما با خرید تور سنگاپور می توانید همزمان از کشور مالزی، سنگاپور و کوآلالامپور دیدن نمائید یعنی در مدت کوتاهی می توانید به سه مقصدگردشگری پر طرف دار دنیا را سفر کنید.
4. خیابان اورکاد سنگاپور (Orchard Road) با متنوع ترین برند های برتر دنیا لقب (بهشت خریداران) را به خود اختصاص داده است.
5. جزیره ی سنتوزا (Sentosa)، پارک پرندگان، پارک سافاری و باغهای ارکیده (orchid garden) و گیاهشناسی هم از دیدنیهای دیگر سنگاپور هستند.
6. غذا های سنگاپور را ازدست ندهید! غذای سنگاپور ترکیب و معجونی خوشمزه از انواع غذاهای آسیایی می باشد به طوری لقب (بهشت غذاهای دریایی آسیا) داده اند. نودل زرد با گوشت کبابی و سس چیلی یا ساتای بی هون (satay bihun) از جمله خوشمزه ترین غذاهای سنگاپورهستند.
7. سنگاپور یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین شهرهای شرق آسیا است با این وجود گردشگران حاضرند حتی با پرداخت هزینه به اسن کشور سفر کنند. سفر به این شهر چندان راحت و ارزان نیست. پروازهای سنگاپور نسبتا طولانی و گران است.
8. هر فصل که اراده کنید می توانید به سنگاپور سفر کنید. به دلیل آب و هوای استوایی و مرطوب معمولا دمای تابستان و زمستان تفاوت چندانی با هم ندارند.
9. سنگاپور به عنوان تمیز ترین شهر جهان شناخته شده است. رعایت نکردن نظافت در سطح شهر جریمه های سنگین به دنبال خواهد داشت.
10. فرودگاه اصلی شهر سنگاپور چانگی (Changi Airport) نام دارد که یکی از پرترافیک ترین فرودگاههای منطقه جنوب شرق آسیا نیز محسوب می شود.
11. یکی از دلایل سفر گردشگران و خرید تور سنگاپور استفاده از سواحل تمیز و مجهز این کشور است. تمیزی سواحل به قدری چشم گیر است که انگار هیچ کس از آن استفاده نکرده است.
12. از بهترین مکان های تفریحی برای کودکان در سنگاپور می توان به سنتوسیا (Fantasy Land)، چرخ و فلک سنگاپور که بزرگترین چرخ و فلک دنیاست، سافاری لند و باغ وحش سنگاپور اشاره کرد. البته مراکز بازی مجهز برای کودکان نیز وجود دارد.
13. ویزای مالزی افرادی صادر میشود که به قصد گردش عازم این کشور میشوند. این ویزا دارای اعتباری یک ماهه بوده و به دو صورت عادی و فوری صادر میشود. در صورت نیاز به تمدید کافیست با اصل گذرنامه به اداره مهاجرت سنگاپور مراجعه کند.
14. سنگاپور در ایران نمایندگی سفارت ندارد بنابراین برای تهیه ویزا باید از طریق آژانس های داخلی که در سنگاپور ارتباطات دارند ویزا را تهیه کنید و یا از طریق کشورهای دیگر که سنگاپور در آنها سفارت دارد اقدام به تهیه ویزا نمائید.
15. مدارک لاز م برای ویزای سنگاپور شامل شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماهه، اسکن گذرنامه، یک قطعه عکس زمینه سفید، آدرس کامل محل سکونت، محل کار و عنوان شغل متقاضی، واچر هتل هماهنگ با زمان درخواستی سفر، بلیط رفت و برگشت، وجه مورد نیاز برای صدور ویزا (در حدود ۱۰۰ دلار) می باشد.
16. در سنگاپور فستیوال های معروف و متنوعی برگزار می شود که می توانید سفر خود را با آن ها همزمان کنید. فستیوال سال نو چینی، فستیوال دیپاوالی در اکتبر و نوامبر، فستیوال بین‌المللی جاز سنگاپور که 17 سال است در اوایل ماه مارس برگزار می شود از جمله معروف ترین فستیوال هایی هستند که می توانید تور سنگاپور تجربه کنید.
17. مراکز خرید سنگاپور شما را به هیجان می آورد! از جمله مراکز خرید سنگاپور می توان به خیابان اورچرد (Orchard Road)، سیتی ویو (City View)، مارینا اسکوئر (Marina Square) اشاره کرد.

۱۷۹۹ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading