تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جشن‌واره های اسپانیا

جشن‌واره های اسپانیا

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
همه می دانند که کشور اسپانیا با هیجان و جشن و سرگرمی هم‌معنی است! از پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت همدیگر تا رقابت بر سر بلندترین برج انسانی!
در این تاریخ ها شما می توانید فقط با خرید یک تور اسپانیا ارزان قیمت هم‌زمان با دیدن جاذبه های گردشگری بارسلونا و جاهای دیدنی مادرید از شرکت کردن در فستیوال های مهیج و جذاب اسپانیا نیز لذت ببرید!
پس همراه با توریابی با دنیای دیوانه‌ی این فستیوال های هیجان‌انگیز آشنا شوید!

فستیوال گوجه‌فرنگی (Tomatina Tomato Fight)


جشن گوجه‌فرنگی در اسپانیا یکی از جشن‌های معروف جهان است و به خاطر طرفداران زیادی که در دنیا دارد در بالای لیست ما قرار گرفته است.
بیشتر از هفتاد سال است که در آخرین چهارشنبه ماه آگوست (اواسط شهریورماه) هزاران نفر از مردم و توریست ها در شهر بونیول در استان والنسیا اسپانیا دور هم جمع می شوند و یک‌صد تن گوجه‌فرنگی را به سمت هم پرتاب می کنند. در جنگ گوجه‌فرنگی که تا یک ساعت ادامه دارد، خانم ها باید لباس روشن و آقایان شلوارک بپوشند. نگران نباشید زیرا در پایان جشنواره با آب فشار قوی سرتاپای همه شرکت‌کنندگان را تمیز می کنند!
این فستیوال شما را به یاد بازی پینت بال با گلوله های گوجه خواهد انداخت با این تفاوت که شرکت کنندگان هیجان و شادی صد برابر را تجربه می کنند!

گاوبازی اسپانیایی (Pamplona Bull Run)


غیرممکن است نام گاوبازی اسپانیایی یا جشنواره سن فرمین (San Fermin) به گوشتان نخورده باشد. این گاوبازی خطرناک از فستیوال‌های معروف دنیا است که هرساله از ظهر روز 6 جولای در شهر پامپلونا اسپانیا شروع می شود و تا نیمه‌شب 14 جولای (15 الی 23 تیرماه) ادامه دارد.
اگر می خواهید هیجان و ترس را به معنای واقعی تجربه کنید فرصت حضور در این جشنواره را از دست ندهید. شما هم مانند هزاران توریست و مردم اسپانیا لباس سفید بپوشید و دستمال‌گردن قرمز ببندید و همراه جمعیت در خیابان های شهر از دست شش گاو نر خشمگین فرار کنید! شما بعد از نشان دادن شجاعت خود در کوچه‌های باریک شهر می توانید به استادیوم گاوبازی بروید تا شاهد بازی ماتادورها با گاوهای خشمگین باشید.
علاوه بر این شما با شرکت در این فستیوال یک هفته ای از رقص اسپانیایی و موسیقی و سرگرمی های خیابانی نیز در سراسر شهر لذت خواهید برد.

فستیوال برج انسانی (Castellers)



جشنواره هرم انسانی اسپانیا در فرهنگ کهن مردم منطقه کاتالونیای اسپانیا ریشه دارد. این رقابت هیجان‌انگیز بیش از 200 سال است که هزاران نفر را به سوی شهر تاراگونا اسپانیا می کشاند. این جشنواره هر دو سال یک‌بار برگزار می شود. چندین تیم 10 تا 50 نفره سعی می کنند بلندترین و پیچیده ترین برج انسانی را به نمایش بگذارند و همه تماشاچیان منتظرند تا ببینند کدام تیم بلندترین قلعه انسانی را خواهد ساخت؟!
تیم برنده در این رقابت صاحب جایزه نهایی خواهد شد.

آتش‌بازی سنت جان (Bonfires of Saint John)


سراسر اسپانیا هر ساله در تاریخ 23 ژوئن (3 تیرماه) میزبان بزرگ‌ترین جشن آتش‌بازی اسپانیا است. این جشن مهیج در سراسر اروپا برگزار می شود ولی در منطقه کاتالان و شهر والنسیا اسپانیا حال و هوای خاص خود را دارد، زیرا با روز بزرگداشت «قوم کاتالان» هم‌زمان است.
اگر تاریخ تور اسپانیا شما با این جشن هم‌زمان شود خواهید توانست در میهمانی های ساحلی و رقص اسپانیایی شرکت کنید، نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه اسپانیایی نوش جان کنید و از روی آتش های بلند بپرید!

کارناوال اسپانیا


کارناوال چند روزه رقص و موسیقی اسپانیا که از اعیاد مسیحیان است در ماه فوریه هر سال در بسیاری از شهرهای اسپانیا مثل مادرید، بارسلونا و ... برگزار می شود.
از نظر توریست ها این کارناوال محبوب که با رقص و موسیقی سنتی اسپانیایی آمیخته شده به جذابیت کارناوال ریودوژانیرو است!
با خرید تور اسپانیا در اواخر ماه فوریه شانس شرکت در این فستیوال را به دست خواهید آورد.

جشن بز اندازی (Goat Throwing Festival)




در چهارمین یکشنبه ماه ژانویه هر سال فستیوال بز اندازی در استان زامورا اسپانیا برگزار می شود. این جشنواره سنتی در افسانه های محلی اسپانیا ریشه دارد.
در این مراسم گروهی از مردان جوان یک بز را از بالای کلیسا به پایین پرتاب می کنند و جمعیت در پایین با یک پارچه آماده گرفتن بز هستند. گروه های حمایت از حقوق حیوانات از سال 2002 برگزاری این جشنواره را ممنوع کرده‌اند اما هنوز هم در مناطق محلی برگزار می شود.
۱۴۲۳ ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading