تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
مراکز خرید بلغارستان

مراکز خرید بلغارستان

۱۳۹۵/۱۲/۰۵
اگر قصد خرید در تور بلغارستان دارید بهتر است قبل از هر چیزی با مهم ترین مراکز خرید بلغارستان آشنا شوید تا در کمترین وقت بهترین خرید را انجام دهید و سپس به سایر تفریحات خود برسید. در شهر صوفیا مراکز خرید متعددی وجود دارد. نکته جالب اینجاست که برخلاف خیلی جاها و شهرهای دیگر مراکز خرید در وارنا و صوفیه اغلب با مراکز تفریحی ادغام شده و یا در همان منطقه واقع شده اند که به شما زمان بیشتری برای خرید و گشت وگذار می دهند.
در ادامه با توریابی همراه باشید تا با معروف ترین مراکز خرید بلغارستان آشنا شوید!

فروشگاه بزرگ وارنا مال (VARNA MALL)

فروشگاه بزرگ وارنا مال (VARNA MALL)

این فروشگاه در محل پرتردد و معروفی واقع شده که تقاطع وارننچیک (Varnenchik) و هریستو اسمیرننسکی (Hristo Smirnenski) می باشد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است. خیلی راحت می توانید بعد از خارج شدن از فرودگاه با تاکسی یا اتوبوس به این مرکز برسید. علاوه بر مراکز خرید متنوع و فروشگاه ها، مراکز سرگرمی و بازی بسیار متنوعی دارد. وارنا مال جزو بزرگ ترین مراکز خرید وارنا است. با 150 فروشگاه طیف زیادی از اقلام مختلف مثل لباس و کیف و کفش و لوازم الکترونیکی را پوشش می دهد. اگر تصمیم دارید که تجربه یک خرید خوب را در شهر وارنا داشته باشید این مرکز خرید حتماً گزینه اولتان خواهد بود. چون هم می توانید از خرید با قیمت مناسب در وارنا بهره مند شوید و هم تجربه خرید در یک مرکز خرید بزرگ را خواهید داشت. با کلی خدمات عالی که اجازه نخواهند داد که شما و همراهانتان در طول زمان خرید حتی ذره ای احساس خستگی کنید. می توانید از فست فودهای رنگارنگ و متنوعش استفاده کنید یا برای سرگرمی به سینما سری بزنید و یک انیمیشن سه بعدی جالب را تماشا کنید.
اما این همه ماجرا نیست اگر دلتان می خواهد علاوه بر خریدهای روزانه چند تایی هم سوغاتی بخرید. برای خرید سوغاتی و صنایع دستی در وارنا به خیابانی که این مرکز خرید در آن واقع شده سری بزنید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد!

فروشگاه بزرگ گرند مال (Grand mall)

فروشگاه بزرگ گرند مال (Grand mall)

تجربه خرید ارزان و پر از تخفیف در وارنا!
مرکز خرید گرند مال از جمله اصلی ترین مراکز خرید شهر وارنا است که شرایط فروش خیلی خوبی نسبت به مراکز فروش دیگر به شما ارائه می دهد. برای نمونه اگر به دنبال تخفیف مناسب برای خرید در وارنا هستید اصلاً شک به دلتان راه ندهید، تور مناسب با فصل خرید در بلغارستان را بخرید و به گرند مال وارنا سری بزنید. چراکه اگر در فصل مناسب خرید به این مرکز خرید بروید حتماً شگفت زده خواهید شد! بسیاری از فروشگاه ها حتی تا 60 درصد به شما تخفیف خواهند داد. البته اگر در آخر یا اول هر فصل شانس خرید تور وارنا را به دست آورید، در این مرکز خرید می توانید بر روی برخی اجناس تا 80 درصد تخفیف داشته باشید.
این مرکز خرید در یک ساختمان خیلی جالب بنا شده که بدون شک بازدید از آن از بهترین تجربه های شما در شهر زیبای وارنا خواهد بود. در طبقات زیرین پارکینگ و در طبقه همکف سوپرمارکت بزرگ «کارفور» قرارگرفته که هرچه بخواهید آنجا پیدا خواهید کرد. در طبقات بالاتر فروشگاه های مختلف هستند و در طبقه آخر نیز فودکورت و بزرگ ترین سینمای شهر وارنا قرارگرفته که تجربه تماشای فیلم در آن باید برای شما جالب باشد.
اما این پایان گردش شما نیست! زیرا برای کمی هیجان بیشتر می توانید به بام این ساختمان زیبا بروید و در زمین فوتبال با دوستانتان و توریست های دیگر سرگرم بازی بشوید. چرا که نه؟ این تجربه بهترین فرصت برای تبادل فرهنگ ها است!

مرکز خرید وارنا تاورز (Varna Towers)

مرکز خرید وارنا تاورز (Varna Towers)


مرکز خرید وارنا تاورز در سال 2011 در 82000 مترمربع ساخته شد. واقع شدن این مرکز خرید در کنار خط ساحلی، یکی از جاذبه های بسیار عالی و متمایز آن است که باعث می شود در طول خریدتان تجربه جالبی برای شما رقم بخورد و از مناظر زیبا لذت ببرید. این مرکز خرید درواقع از دو برج بلند 70 متری تشکیل شده که یکی از آن ها ساختمان اداری و دیگری مرکز خرید است. در طبقه انتهایی برج شرقی تنها رستوران گردان جنوب شرقی اروپا با نام مگنیتو (Magnito) قرار گرفته است. داشتن یک پارکینگ خیلی بزرگ از جمله خصوصیات خوب این مرکز است که باعث می شود به خاطر نبودن جای پارک در ساحل دغدغه ای نداشته باشید!

مرکز خرید سیتی سنتر صوفیا

مرکز خرید سیتی سنتر صوفیا

این مرکز خرید بسیار زیبا و دوست داشتنی در سال 2006 در شهر صوفیا تأسیس شده و دقیقاً در پشت ساختمان معروف هتل هیلتون و کاخ ملی فرهنگی صوفیا واقع شده است. این بدین معناست که شما با رفتن به این مرکز خرید هم می توانید خرید کنید و هم به گردشتان برسید. مرکز خرید سیتی سنتر با داشتن 200 مغازه با اجناس متنوع، چندین کافه، دو هایپر مارکت و شش سالن سینما همه سلیقه ها را سیر آب می کند. البته باید یادآور شویم که ساکنان محلی این مرکز خرید را با اسم مرکز خرید (CCS) می شناسند. پس اگر این اسم را شنیدید تعجب نکنید که شاید به جای اشتباهی رفته باشید! شما می توانید خیلی از لوازم مورد نیاز خودتان را اعم از پوشاک، لوازم تزئینی منزل، تمامی لوازم کودک، مواد خوراکی، کتاب، لوازم موسیقی، جواهرات و لوازم التحریر را از این مرکز خرید تهیه کنید.

بازار صوفیه


بازار صوفیه

این بازار یکی از بهترین مراکز خرید بلغارستان در صوفیه است که در مرکز این شهر واقع شده و دارای یک سالن سینما نیز می باشد. بازار صوفیه یکی از اولین مراکز خرید بوده که در صوفیه ساخته شده و نسبت به بازارهای دیگر کوچک تر است ولی به علت نزدیکی به مرکز شهر و ایستگاه مترو موقعیت مکانی و دسترسی مناسبی دارد. همچنین یکی دیگر از مزایای رفتن به این بازار برای شما، تجربه خرید با قیمت ارزان در صوفیه خواهد بود!

مرکز خرید صوفیا آوت لت سنتر

مرکز خرید صوفیا آوت لت سنتر


صوفیا اوت لیت سنتر اولین مرکز اوت لت بلغارستان است که بهترین مارک های شناخته شده جهان در آن شعبه دارند؛ اگر به دنبال خرید لباس یا وسایل با برندهای معتبر هستید این مرکز بهترین پیشنهاد در صوفیه است. پس حتماً برای خرید برندهای معتبر در بلغارستان به مرکز خرید اوت لیت سنتر سری بزنید. 80 فروشگاه در این مرکز خرید به چشم می خورد که هرکدام نمایندگی یک برند معتبر جهانی هستند و اجناس خود را با قیمت مناسب عرضه می کنند. صوفیا اوت لیت سنتر یکی از بهترین مراکز خرید صوفیا است که شما می توانید هر نوع جنسی را در بوتیک های آن پیدا کنید. انواع پوشاک، لباس زیر، لباس ورزشی و همچنین لوازم خانگی و لوازم جانبی در این مرکز به فروش می رسد. لذت خرید اجناس مارک و لوکس در صوفیه را فقط می توانید در این مرکز تجربه کنید. همچنین کافی شاپ ها و فست فودهای بین المللی نیز در این مجتمع بی نظیر وجود دارند. این مرکز تنها یک مرکز خرید نیست و سرگرمی های لذت بخشی در آن در انتظار شما است. بعلاوه در این مرکز خرید، بانک و داروخانه نیز وجود دارد.
۳۱۹۴ ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading