تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
هتل های برتر مالزی

هتل های برتر مالزی

۱۳۹۶/۰۶/۲۱
کمتر کسی است که نام کشور آسیایی مالزی و پایتخت آن یعنی کوالالامپور را نشنیده باشد. در کشور مالزی فرهنگ ها و ادیان گوناگون با صلح و دوستی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و اماکن تفریح مالزی، در کنار هزینه معقول سفر به این کشور، مالزی را تبدیل به بهشتی برای گردشگران نموده است.
اگر شما نیز قصد سفر به مالزی را دارید، بهتر است هتل مناسبی را انتخاب کنید تا پس از گردش در شهر، هنگامی که به هتل باز می گردید از اقامت در اتاق خود لذت برده و خاطره ای فراموش نشدنی را با تور مالزی تجربه کنید.

بهترین هتل های مالزی

هتل پولمن-Pullman Hotels and Resorts

هتل پنج ستاره پولمن که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است، با داشتن 608 اتاق، یکی از بزرگترین هتل های مالزی محسوب می شود. این هتل حتی برای معلولین نیز اتاق های ویژه ای دارد.
در تمامی اتاق های هتل پولمن مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، قهوه ساز، امکن دسترسی به اینترنت رایگان و... موجود است. همچنین این هتل مجلل دارای 6 رستوران متنوع است. سالن بدنسازی به همراه باشگاه مخصوص کودکان، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان، خشکشویی، اتاق بازی، صبحانه بسیار عالی و... از دیگر امکانات این هتل است.

هتل پولمن

هتل پارک رویال پنانگ-Parkroyal Penang Resort

هتل پارک رویال پنانگ محل مناسبی برای علاقمندان به ساحل و دریا است. این هتل چهار ستاره با منظره ای بسیار زیبا از دریا و تپه های سرسبز، مکانی آرامبخش و زیبا است.
تمامی اتاق های هتل پارک رویال پنانگ دارای اینترنت رایگان، چای و قهوه ساز، تلویزیون و فیلم های رایگان، یخچال و... می باشد. سالن ماساژ صورت و بدن این هتل بسیار محبوب گردشگران است. بعلاوه پارک رویال دارای زمین تنیس و باشگاه بدنسازی برای ورزش دوستان است.

هتل پارک رویال پنانگ

هتل پسیفیک ریجنسی-Pacific Regency Hotel

اگر به هتل های مجلل علاقه دارید، حتما هتل 5 ستاره پسیفیک ریجنسی کوالالامپور را برای اقامت انتخاب کنید. اتاق های این هتل دارای مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت رایگان و... هستند. خانواده هایی که کودک به همراه دارند، می توانند با خیال راحت فرزندان خود را به مسئولین نگهداری از بچه ها بسپارند تا از گردش در مراکز خرید خسته نشوند. هتل پسیفیک ریجنسی دارای بالکنی است که از آن تمام منظره تمام شهر پیدا است.
سالن ماساژ، استخر رو باز، فروشگاه، صندوق امانات، خشکشویی، باشگاه بدنسازی و... از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند.

هتل پسیفیک ریجنسی

هتل هالیدی ویلا-holiday villa hotel malaysia

هالیدی ویلا از آن هتل هایی است که با چشم انداز بسیار زیبا از دریا و بوستان اطراف هتل، دل همه گردشگران را می برد. تمامی اتاق های این هتل چهار ستاره دارای امکان دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان، مینی بار، تلویزیون، حمام و... می باشد. هالیدی ویلا که در لنکاوی مالزی قرار دارد، توسط بوستان های گرمسیری و سرسبز و بسیار زیبا احاطه شده است.
در بخش های عمومی هتل هالیدی ویلا می توانید از اسپا شامل ماساژ، سونا و جکوزی، استخر رو باز و یک استخر سرپوشیده برای بانوان، فروشگاه، زمین تنیس، سالن بازی برای سرگرمی کودکان، رستوران دارای موسیقی زنده، کافه، خشکشویی، صندوق امانات و... استفاده نمایید.

هتل هالیدی ویلا


۱۰۲۴ ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading