تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
چشم گیرترین ویترین های خرید پاریس!

چشم گیرترین ویترین های خرید پاریس!

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
در تور اروپا بدون شک قدم زدن در خیابان های مشهور پاریس و نگاه کردن تازه های مد و فشن در ویترین مغازه ها برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود! زیرا مراکز خرید پاریس چشم گیر و اغواکننده هستند!
شما می‌توانید بدون احساس خستگی ساعت ها در خیابان ها و بازارهای پاریس قدم بزنید و در تماشای جدیدترین محصولات برندهای معروف دنیا، لباس های شیک و لوکس و سوغاتی‌های پاریس غرق شوید!
اتفاقی که مردم فرانسه به آن (vitrine Léchez) می گویند!
پس در ادامه همراه با توریابی با معروف ترین مراکز خرید در تور اروپا  با  فرانسه آشنا شوید!

ولی ویلاژ (La Vallée Village)

ولی ویلاژ (La Vallée Village)


بازار ولی ویلاژ خارج از شهر پاریس قرار گرفته و از محبوب‌ترین مراکز خرید ارزان پاریس در بین توریست ها است. از کیف و کفش تا لباس خانگی و همه نوع لوازمی در این بازار پیدا می شود. کلکسیونی از شعب برندهای مشهور در ولی ویلاژ دور هم جمع شده اند. خرید از این بازار بسیار به صرفه است بنابراین مجبور نیستید منتظر فصل حراج در پاریس بمانید. می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید و بر سر قیمت ها حسابی چانه بزنید. همچنین اگر مبلغ خرید شما به میزان خاصی برسد مالیات اجناس خریداری‌شده به شما بازگردانده خواهد شد!
این یک فرصت برای شماست زیرا اینجا قیمت اجناس در پاریس شکسته می شود!

پاساژ دو آوق (Le Passage du Havre)

پاساژ دو آوق (Le Passage du Havre)


این پاساژ مدرن در ایستگاه متروی (Saint Lazare) در نزدیکی دو مرکز خرید معروف گالری لافلایت (Galeries Lafayette) و پرنتوم (Printemps) قرار گرفته است. این بازار یک راهرو بزرگ سرپوشیده است که دو ساختمان را به هم متصل می‌کند، از این دست پاساژها در پاریس به وفور به چشمتان خواهد خورد. این مرکز خرید نوسازی شده و مکان مناسبی برای خریدهای کوچک مثل لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی است! برندهای لوازم آرایشی فرانسوی مانند ایوروشه و سفورا (Sephora) هم در اینجا شعبه دارند!

بوتیک کاخ کنگره (Boutiques du Palais des Congrès)

بوتیک کاخ کنگره (Boutiques du Palais des Congrès)


شما به یک مرکز خرید مجلل و لوکس در پاریس قدم گذاشته‌اید! در این مرکز خرید، بوتیک های برندهای شیک و لوکس مانند باس، جرارد دارل و ... در انتظار شما هستند! با خرید از اینجا خسته نمی شوید زیرا مکانی برای استراحت شما در نظر گرفته شده و می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و خوراکی هایی مثل قهوه یا اسنک هم نوش جان کنید. درب ورود و خروج این مرکز از ایستگاه مترو قابل دسترسی است.

خیابان شانزلیزه پاریس (Champs-Elysées)

خیابان شانزلیزه پاریس (Champs-Elysées)


در تمام دنیا از خیابان شانزلیزه معروف‌تر نداریم! این خیابان تاریخی از یکسو به طاق پیروزی و از طرف دیگر به کاخ کنکورد می رسد. قدم زدن در خیابان پرزرق‌وبرق شانزلیزه و تماشای ویترین مغازه های لوکس حتماً برایتان لذت‌بخش خواهد بود ولی ممکن است تصور کنید اینجا یکی از گران ترین خیابان های دنیا است! اما نگران نباشید چراکه برندهای متوسط مانند زارا هم در شانزلیزه شعبه دارند که خرید را برای شما با هر بودجه ای که باشید ممکن می کنند!
همچنین کافه ها، رستوران ها و سینماهای متعدد شانزلیزه را به یک تفریحگاه تمام عیار تبدیل کرده‌اند!

برسی ویلاژ (Bercy Village)

برسی ویلاژ (Bercy Village)


خط 14 مترو پاریس شما را مستقیماً به برسی ویلاژ خواهد رساند! بوتیک های کوچک از برندهای معروف فرانسوی همه نوع جنسی را به شما عرضه می کنند. پیاده روی در خیابان سنگفرش برسی ویلاژ و صرف کافه و نوشیدنی در فضای باز و یا حتی تماشای فیلم در سینمای این خیابان بهترین تجربه خرید در پاریس را برای شما رقم خواهد زد!
غذای فرانسوی خوب، فضای رمانتیک و ویترین های چشم گیر به دور از شلوغی خیابان های شهر یک روز زیبا در پاریس را به شما هدیه می کند!

گالری کاروسل دو لوور (La Galerie du Carrousel du Louvre)

گالری کاروسل دو لوور (La Galerie du Carrousel du Louvre)


شاید فقط فرانسوی ها این جرأت را دارند که در پایین مشهورترین و باشکوه‌ترین موزه دنیا یعنی موزه لوور پاریس یک مرکز خرید تأسیس کنند! کاروسل هم خیلی دوست داشتنی است و هم به آسانی در دسترس شماست!
معروف‌ترین برندهای عطر فرانسوی، گالری های نقاشی و حتی بوتیک مشهور پرنتوم (Printemps) در اینجا شعبه دارند! در فوت کورت این مرکز هم می توانید انواع غذاهای فرانسوی را نوش جان کنید!
پس فراموش نکنید که بعد از بازدید از لوور به اینجا هم سر بزنید!

رویال ویلاژ (Village Royal)

رویال ویلاژ (Village Royal)


خیابان رویال ویلاژ در قلب پاریس بین میدان کنکورد و میدان مدلین قرار دارد. در بدو ورودتان به رویال ویلاژ بیشتر برندهای نام‌آشنا برای ما ایرانیان مثل دیوور و شنل توجهتان را به سوی خود جلب می کنند. اگر قصد دارید به معروف ترین آرایشگاه های فرانسه بروید و از بهترین خدمات آرایشی بهره‌مند شوید، اینجا را به شما پیشنهاد می کنیم! در رویال ویلاژ قدم بزنید، خرید کنید، به رستوران بروید و زیباتر از همیشه به هتل بازگردید!

مرکز خرید بوگرونل پاریس (Centre Beaugrenelle Paris)

مرکز خرید بوگرونل پاریس (Centre Beaugrenelle Paris)

از برج ایفل پاریس تا این مرکز خرید مدرن فقط 15 دقیقه پیاده‌روی دارید. نگران نباشید زیرا صندلی های برای رفع خستگی‌تان تعبیه شده است. بوگرونل جدیدترین مرکز خرید پاریس است که در سه ساختمان مجزا تأسیس شده است. در طبقه همکف یک پردیس سینمایی قرار دارد، در طبقات بالاتر رستوران فرانسوی شیک با چشم‌اندازی بی نظیر را خواهید دید و در دیگر طبقات شعب برندهای مشهوری مثل لاکوست، مانگو، کفه کوتون، هولیستر و ... هستند.
پس از بازدید از برج ایفل حتماً به بوگرونل سری بزنید!

مونپارناس ریوگوش (Montparnasse Rive Gauche)

 


مرکز خرید مونپارس در کنار آسمان‌خراش مونپارس پاریس واقع شده، بنابراین پیدا کردن آن برای شما کار آسانی خواهد بود.
گالری لافایت، برند مشهور آلمانی C&A و ...در مونپارس شعبه دارند.

فروم دهال (Forum des Halles)

فروم دهال (Forum des Halles)


این مرکز خرید به‌تازگی بازسازی شده و بوتیک ها و کافه های آن دوباره به پاتوقی برای جوانان تبدیل شده است! در فروم دهال 180 مغازه در پنج طبقه البته در زیر زمین قرار گرفته‌اند. زارا، اسپریت، موجی و سفورا اینجا شعبه دارند. یک سالن سینما و تئاتر هم در این مجموعه قرار گرفته است.
شما می توانید مستقیماً از ایستگاه مترو به فروم دهال دسترسی داشته باشید.
۱۴۷۴ ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading