تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
​مراکز خرید در مالزی

​مراکز خرید در مالزی

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
شما می توانید در زمان مسافرت با تور مالزی از مراکز خرید  زیادی از جمله مراکز زیر بازدید به عمل آورید.

بازار چینی ها در مالزی

خیابان پتالینگ (Petaling Street) یا محله چینی‌ها محله‌ای در مرکز کوالالامپور است که هیچ وقت تعطیلی ندارد. بازار چینی‌ها در مالزی محلی است که در تمام مدت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل و هر زمانی که دلتان خواست می‌توانید بروید و گشت‌وگذاری کنید که هم فال است و هم تماشا. با خرید در محله چینی‌های کوالالامپور که به بهشت دلالان اجناس نیز معروف است شما می‌توانید هر جنسی که مد نظرتان باشد را بیابید. بعد از غروب آفتاب، این منطقه تبدیل به مرکز خرید اصلی مالزی می‌شود. شب‌های محله چینی‌ها پر است از فروشندگانی با کالاهای متنوع در کیفیت‌ها و قیمت‌های نازل که مشغول چانه‌زنی با مشتریان خود می‌باشند. می‌توانید با کمی گشت‌وگذار اجناس با قیمت ارزان مالزی را در آنجا بیابید. همچنین این محله از بهترین مراکز تفریحی مالزی نیز می‌باشد چراکه در کنار خرید با فرهنگ مردم مالزی و صنایع‌دستی مختلف هم آشنا خواهید شد؛ بنابراین در تور مالزی فرصت دیدار از محله چینی‌ها در مالزی را از دست ندهید. اگر در فصل حراج در مالزی بودید این مکان بی‌شک مناسب‌ترین مکان برای خرید سوغاتی‌های فراوان و خریدهای عمده برای واردات از مالزی است! درکنار خرید کردن و عکس گرفتن و آشنا شدن با فرهنگ‌های مختلف در این بازار شلوغ و پرجمعیت حتماً خوراکی‌های خوشمزه مالزی را هم نوش جان کنید زیرا غذاهای متنوع با قیمت مناسب در این بازار فراوان است!

مرکز خرید تایمز اسکوئر (Times Square Shopping Mall )

اگر به دنبال خرید ارزان در مالزی هستید حتماً به تایمز اسکوئر سری بزنید. این پاساژ بسیار بزرگ با بیش از 1000 مغازه شاید جالب‌ترین گزینه برای شما در هنگام خرید در مالزی باشد. شما می‌توانید در طبقات متعدد این مرکز گشت‌وگذار کنید و بنا به خواسته‌تان در هر طبقه به جستجوی خرید خاص خودتان بپردازید چراکه در آنجا همه‌چیز موجود است. اگر به دنبال خرید لباس و کیف و کفش و منسوجات هستید به طبقات سوم به بالا سری بزنید زیرا خواهید توانست خرید ارزان در مالزی را در تایمز اسکوئر به نحو احسنت تجربه کنید و همچنین این مرکز برای خرید سوغاتی‌های ارزان قیمت در مالزی نیز محل مناسبی است. سوغاتی‌های متنوع از صنایع‌دستی گرفته تا لباس و تی‌شرت و کفش و وسایل الکتریکی سرگرم‌کننده برای کودکان همگی در این مرکز خرید برای شما در دسترس هستند؛ اما اگر در هیاهوی خرید و گردش در این مرکز خسته شدید کافی است تنها چند طبقه بالاتر بروید و به همراه خانواده و یا دوستانتان در طبقات 5 تا 8 از بازی و سرگرمی در یکی از مجهزترین شهربازی‌های سرپوشیده مالزی (Cosmo's World) لذت ببرید و سپس در انتهای سفر مهیجتان در این مرکز خرید می‌توانید برای صرف غذاهای عالی به هتل برجایا تایمز اسکوئر بروید و از غذاها و سرویس لوکس آن بهره‌مند شوید، بدون آنکه نگران وسایل زیاد همراهتان و یا به هم خوردن برنامه خریدتان باشید! اما اگر به دنبال فست فود های معتبر در مالزی می‌گردید، فست فودهای بین‌المللی مانند مک‌دونالد در این مرکز خرید آماده سرویس‌دهی به شما هستند. لازم به ذکر است که قیمت لباس در مالزی در هر مرکز خرید بنا بر نوع و کیفیت اجناس متفاوت است. در این پاساژ نیز اجناس نسبت به مراکز دیگر با برندهای سطح پایین‌تر و با قیمت بسیار مناسبت‌تری عرضه می‌گردند که به همین دلیل موردتوجه بسیاری از خریداران است.

مرکز خرید سوریا (Suria KLCC)

مرکز خرید سوریا مالزی

آیا شما هم کنجکاو هستید که بدانید نام مرکز خرید برج دوقلوی کوالالامپور چیست؟ مرکز خرید سوریا در برج دوقلو کوالالامپور واقع شده و درواقع حد فاصل بین دو برج پتروناس در طبقات پایینی می‌باشد که حتماً در تور مالزی پس از بازدید از برج‌های دوقلوی پتروناس مشتاق خواهید بود به این مرکز هم سری بزنید. این مرکز خرید در مالزی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در مالزی می‌باشد و به دلیل ارائه برندهای معتبر پوشاک، کیف وکفش چرم و همچنین وسایل الکترونیکی مانند تبلت، گوشی موبایل و ... جزو مراکز گران قیمت مالزی محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال خرید اجناس برند در مالزی هستید مستقیماً به این مرکز بروید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید!
زیرا خواهید توانست برندهای معروف در کوالالامپور را به‌راحتی در مرکز خرید سوریا بیابید! اصلاً لازم نیست در محله‌ای دیگر بپرسید که شعب کلوین کلین، دی کی ان وای، تیفانی اند کو، مارکس اند اسپنسر و پولو را کجا می‌توان یافت؟! تنها کافی است در این مرکز باشید!
مرکز خرید سوریا در 5 طبقه بناشده و همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما است. این مجموعه همچنین جزو مراکز تفریحی مالزی نیز می‌باشد زیرا با مراجعه به این مرکز علاوه بر اینکه فرصت بازدید از برج‌های پتروناس را به دست می‌آورید، خواهید توانست در هنگام نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های مخصوص، از ارکستر سمفونیک مجللی که در طبقه بالای برج است نیز لذت ببرید. علاوه بر این‌ها تفریحات بیشتری نیز در این محل در انتظار شماست! پارک و فواره‌های زیبا و استخری که مکانی دنج و دیدنی برایتان مهیا کرده‌اند و آکواریوم شگفت‌انگیزی که ساختمان را به ال آر تی متصل می‌کند.

مرکز خرید پاویلیون (Pavilion Kuala Lumpur)

بی‌شک پاویلیون با بیش از 450 مغازه زیبا و با دکوراسیون و ویترین‌های بسیار لوکس از شیک‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید در کوالالامپور است. از خصوصیات ویژه مرکز خرید پاویلیون گرد هم آمدن برندهای معتبر پوشاک و عطر و کافی‌شاپ و فست فودهای معروف و نام دار است. در سه طبقه اول پاویلیون اجناس با کیفیت و قیمت بالا عرضه می‌شوند بنابراین اگر قصدتان فقط خرید از برندهای معروف مالزی است، طبقات یک تا سه بهترین گزینه برای شماست! در طبقه چهارم اجناس با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌شوند و در طبقه آخر نیز خرید لباس‌های ژاپنی در کوالالامپور را تجربه خواهید کرد که حتماً برایتان خالی از لطف نیست! اما اگر بودجه کمی برای خرید در تور مالزی در نظر گرفته‌اید و یا به دنبال زیاد خرج کردن نیستید و می‌خواهید تور مالزی ارزانی را داشته باشید، خب بهتر است اجناس مشابه اصلی را انتخاب کنید، در مرکز خرید پاویلیون اجناس با این خصوصیات در غرفه‌های چینی و تایوانی ارائه می‌شود.

مرکز خرید بزرگ مید ولی (Mid Valley Megamall)

این مرکز خرید از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید مالزی است. حتماً باید در تور مالزی به آن سری بزنید، زیرا مرکز خرید میدولی به خاطر ارتباط دادن یک باغ زیبا با یک مرکز خرید شیک و بزرگ هم جزو مراکز تفریحی مالزی می‌باشد و هم از مراکز خرید مهم مالزی محسوب می‌شود. این مرکز خرید به وسعت 1.7 میلیون مترمربع بی‌شک از نظر بزرگی در مالزی بی‌رقیب است! مگا مال میدولی در کنار بزرگراه فدرال، بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا قرار گرفته است.
مهم‌ترین فروشگاه‌ها در این مرکز خرید عبارت‌اند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای متروجایا، فروشگاه زنجیره‌ای جاسکو و کارفور مالزی. جالب است بدانید که این مرکز مستاجرین دیگری نیز دارد: شرکت‌های تجاری متوسط و کوچک، فروشگاه‌های تخصصی لباس، مد، وسایل الکتریکی، محصولات کامپیوتری، کتاب‌فروشی، مرکز بدن‌سازی، سالن بولینگ، سینما و نیز مجموعه بزرگی از رستوران‌های مختلف نیز در مجموعه میدولی مالزی وجود دارند.

مرکز خرید آلاماندا پوتراجایا (Alamanda Putrajaya)

آلاماندا مرکز خرید بزرگی در شهر پوتراجایا است که شامل رستوران‌ها و قهوه‌سراها و فروشگاه‌هایی از جمله کتاب‌فروشی، شعبه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کافور، کلیدسازی، عکاسی، آرایشگاه، فروشگاه‌های متنوع لباس، لوازم الکترونیکی و رستوران‌های متنوع و غذاخوری‌های خوب می‌باشد.

مراکز خرید خیابان بوکیت بینتانگ (Bukit Bingtang)

مراکز خرید خیابان بوکیت بینتانگ مالزی


خیابان الور به خاطر غذاهای محلی فراوانش به قلب فرهنگی شهر کوالالامپور تبدیل شده است و بی‌شک جزو بهترین مراکز تفریحی و دیدنی مالزی می‌باشد. در این محل شما هم گردش می‌کنید هم غذا می‌خورید و هم هر آنچه نیاز دارید را می‌خرید. زنجیره¬ای از رستوران‌های غذای دریایی چینی، به همراه ردیفی از دکه‌های فروشندگان دوره‌گرد در فضایی پنج فوتی که در دو طرف آن میز و صندلی‌ها پلاستیکی گذاشته شده است، در این خیابان به چشم می‌خورند! مواد غذایی محلی متنوع و محیط سنتی، جاذبه اصلی این مکان می‌باشد که اگر قصدتان صرف بهترین غذاهای مالزی و بلاخص غذاهای دریایی باشد بهترین مکان را انتخاب کرده‌اید.
بیشتر مراکز خرید ارزان مالزی در بوکیت بینتانگ قرار دارند. این محل جزو جاذبه های برتر گردشگری مالزی به حساب می‌آید. چانگ کات بوکیت بینتانگ کانون خاص شهر است که برای ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. در این خیابان تعداد زیادی بار و رستوران وجود دارد که محبوب‌ترین‌ها در کوالالامپور می‌باشند و به خاطر تنوع نوشیدنی‌هایشان عالی هستند. این محل درست پشت خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است پس اگر شما در منطقه مثلث طلایی اقامت داشته باشید رسیدن به اینجا آسان است. این محل به‌ویژه در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی بسیار شلوغ است. ساختمان‌ها منحصربه‌فرد هستند، چراکه آن‌ها قبل از جنگ استعماری فروشگاه بوده‌اند و پس از مرمت تبدیل به رستوران‌ها و کافه‌های مجللی شدند که بیشتر غذای غربی طبخ می‌کنند.
همچنین مراکز خرید متنوعی نیز مانند مجتمع‌های بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) و سونگای وانگ (Sungai Wang) در این خیابان قرار دارند!
برچسب ها: تهران 
۸۸۱ ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading