تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
مراکز خرید اسپانیا

مراکز خرید اسپانیا

۱۳۹۵/۱۲/۰۴
اگر می خواهید لذت خرید به‌صرفه و مناسب را در تور اسپانیا تجربه کنید، به شما توصیه می کنیم در ادامه با توریابی همراه باشید! زیرا برای شما پیشنهادهای ویژه ای خصوصاً برای خرید در مادرید و بارسلونا داریم!

بازار لاراسترو مادرید


بازار لاراسترو مادرید


تجربه لذت بخش خرید و گشت‌وگذار در بازار لاراسترو مادرید!
بازار لاراسترو برای خرید ارزان در تور اسپانیا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این بازار جزو معروف‌ترین یکشنبه‌بازارهای اروپا است. پس حواستان باشد اگر برای خرید سوغات در مادرید به بازار و گشت و گذار می‌روید، هرگز صبح یکشنبه را از دست ندهید! در این یکشنبه‌بازار انواع اجناس خرده‌فروشی، بدلیجات، سوغاتی و... به فروش می‌رسد. لذت تجربه گشت زدن در بازار و نوش جان کردن غذاها و نوشیدنی‌های فوری که اطرافش می‌فروشند، حتی از لذت خریدن چیزهای جالب هم بیشتر است. با کمی گشت‌وگذار می‌توانید اجناس جالب و ارزانی را بخرید.

دریم پالاس مادرید


دریم پالاس مادرید


این مرکز جزو معروف‌ترین مراکز تفریحی و مراکز خرید مادرید می‌باشد. جایی که بیشتر مردم مادرید علاقه دارند آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند. شما می‌توانید در بزرگ‌ترین زمین سرپوشیده اسکیت روی یخ در مادرید به تفریح و ورزش بپردازید و یا شاهد رقص و تمرین پاتیناژ باشید و یا انبوهی از تفریحات مفرح دیگر را تجربه کنید.
در کنار سیل عظیمی از تفریحات مفرح می‌توانید از مرکز خرید دریم پلاس مادرید لذت ببرید؛ زیرا بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین مراکز خرید مادرید و اسپانیا است. همچنین بسیاری از برندهای معروف دنیا در دریم پالاس شعبه دارند.

خرید در بارسلونا


خرید در بارسلونا

توصیه‌های مهم برای خرید در بارسلونا!
چی در بارسلونا بخریم؟ اگر برایتان مهم است که در تور بارسلونا کی و کجا خرید کنید باید به چند نکته مهم توجه کنید:
اغلب مراکز خرید در بارسلونا گران‌قیمت هستند؛ اما اگر به دنبال زمان برگزاری حراج‌های فصلی بگردید می‌توانید خرید مناسبی را تجربه نمایید. به‌طور مثال حراج خرید فصلی بارسلونا در حراج زمستانی از اوایل ژانویه تا پایان فوریه و در حراج تابستانی از اواسط ژوئن تا پایان آگوست است. در این زمان‌ها می‌توانید از برند‌های معروف با ۵۰ یا حتی ۷۵ درصد تخفیف خرید کنید.

سوغات بارسلونا چی هست؟


سوغات بارسلونا چی هست؟

سوغات مهم بارسلون سرامیک و سفال است. در اغلب بازار‌های محلی و مغازه‌های صنایع‌دستی و سوغاتی فروشی می‌توانید سرامیک‌های زیبا در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بخرید. باری‌گوتیک پر از سرامیک‌ها و صنایع‌دستی کولی‌های اسپانیاست.
بهترین محل برای خریدن سوغات ارزان در تور اسپانیا در بارسلونا کجاست؟
از بازارهای محلی و یکشنبه‌بازارها می‌توانید خرید کنید. مثلاً درست کنار بازار بزرگ لابوکریا در خیابان لارامبلا یک مغازه کوچک هست که انواع ظرف‌ها و مجسمه‌های سرامیکی اصل را از گوشه و کنار اسپانیا برای فروش می‌آورد و قیمت‌هایش هم پایین است.

مرکز خرید مارِماگنوم


مرکز خرید مارِماگنوم


یکی از زیباترین و شیک‌ترین مراکز خرید بارسلونا و اسپانیا مرکز خرید مارماگنوم است. این مرکز به سبک مراکز خرید آمریکایی ساخته شده و بر روی یک اسکله زیبای قدیمی بنا گردیده تا زیبایی محل را دوچندان کند. با ترکیب مراکز خرید و بوتیک ها، رستوران و کافه، سینما و مراکز تفریحی مکانی به وجود آمده که در طول گشت‌وگذار در آن با انرژی و اطمینان خاطر بیشتری به خرید و تفریح بپردازید. اگر در تور اسپانیا به دنبال خرید لباس و پوشاک در بارسلونا هستید، بی شک فروشگاه پوشاک زنانه مانگو و بوتیک بزرگ «دِزیگوئال» در مارماگنوم که خیلی معروف‌اند و هر دوی‌شان از برند‌های محبوب اسپانیایی هستند بهترین انتخاب برایتان است. مارک‌های اروپایی دیگر مثل اچ‌اند‌ام، دیزل، لاکوست، برشکا و فلورمار هم اینجا شعبه دارند. علاوه بر همه این‌ها برای طرفداران فوتبال و باشگاه بارسلونا در طبقه همکف یکی از شعب رسمی فروشگاه‌های بارسلونا قرار داده شده است. دسترسی به این مرکز بسیار آسان بوده و نزدیکی به ایستگاه مترو سبب شده تا از هر نقطه از شهر بتوان به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کرد.

مرکز خرید لا ماکینیستا


مرکز خرید لا ماکینیستا

ماکینیستا بزرگ‌ترین و جدیدترین مرکزخرید بارسلونا در کاتالونیا است؛ بنایی زیبا، دلباز و بدون سقف در سه طبقه که ۲۲۵ مغازه، یک سینما، یک سالن بولینگ و کلی رستوران و کافه و فودکورت رنگارنگ دارد. هر برندی که شما نام آن را به خاطر دارید در این مرکز شعبه‌ای دارد. اگر که لوکس می‌پوشید و به دنبال خرید پوشاک لوکس و مارک در تور بارسلونا هستید؛ فروشگاه‌های تامی هیلفیگر، کلوین کلین، گس، اچ‌اند‌ام، لاکوست و کلی فروشگاه دیگر ساعت‌ها مشغولتان می‌کند و همین‌طور دو برند اسپانیایی زارا و مانگو که پای ثابت خرید ما ایرانی ها هستند، در این مکان گرد هم آمده اند تا اشتهای شما برای خرید را سیراب کنند. البته برای خرید اجناس با کیفیت پایین‌تر و برندهای معمولی هم فروشگاه‌های زیادی هست تا اگر به دنبال خرید مناسب در بارسلونا هستید شما را راضی نگه دارد. همچنین ماکینیستا یک اپل استور و یک شعبه از هایپرمارکت فرانسوی کارفور هم دارد که آن را تبدیل به مرکز خریدی دوست‌داشتنی و پرطرفدار کرده است.
دسترسی به این مرکز خرید زیبا اصلاً سخت نیست. از ایستگاه متروی توراسی باگس در خیابان پوتوسی می‌توانید به این مرکز خرید برسید.

مرکز تجاری گران ویا ۲


مرکز تجاری گران ویا ۲


مرکز تجاری بزرگی در منطقه مون‌جوییک در جنوب بارسلونا که از مرکز شهر نسبتاً دور است و تنها مرکز خرید این منطقه محسوب می‌شود. این مرکز از 200 فروشگاه و 20 رستوران تشکیل شده که در نوع خود بی‌نظیر است. کلی از برند‌های جهانی آشنا را اینجا پیدا می‌کنید: از پوشاک بنتون، لیوایز، مانگو و زارا گرفته تا فست‌فود‌های بین‌المللی برگر کینگ، کی‌اف‌سی و ساب‌وی. اینجا چند بوتیک طراحی داخلی و لوازم خانه هم دارد که معروف‌ترینشان زارا‌ است. برای دسترسی به این مرکز باید سوار قطار FGC شوید و در ایستگاه ایلدِفونس سردا پیاده شوید.

مرکز خرید ایلا بارسلونا


مرکز خرید ایلا بارسلونا

ایلا محبوب‌ترین مرکز خرید در بارسلونا است؛ که با سبک معماری بسیار زیبایی طراحی شده و نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. ازجمله دلایل شهرت این مرکز خرید وجود برندهای معروف هم چون مارکس و اسپنسر و Fnac و دیزنی می‌باشد. اگر با تور اسپانیا سفر می‌کنید حتماً از این محل زیبا دیدن نمایید. این مرکز در خیابان معروف دایگونال واقع شده و حتماً محبوبیتش با قرار گرفتن بیش از 170 فروشگاه و مرکز خرید و دو هتل چهار ستاره برایتان بیشتر می شود.
فضای این مرکز خرید به ‌قدری مفرح است که می‌توانید یک روز کامل را بدون حتی ذره‌ای ناراحتی در آن بگذرانید. نگران بازی گوشی بچه‌هایتان نباشید. یک پارک تفریحی جذاب درون‌ مرکزخرید تعبیه ‌شده که موجبات سرگرمی آنان را فراهم خواهد کرد.
۱۹۴۲ ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading