تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
سفر به بلغارستان

سفر به بلغارستان

۱۳۹۶/۰۲/۰۶
بی تردید یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین مقاصد گردشگری در تورهای اروپایی تور بلغارستان می باشد. کشوری که مقصدی جذاب برای جوانان در سال 2014 میلادی انتخاب شد. فرقی نمی کند با چه هدفی به بلغارستان سفر می کنید، تنها با خرید تور ارزان قیمت بلغارستان از تاریخ و طبیعت در یک زمان لذت ببرید. در تور وارنا می توانید از یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا دیدن کنید. شهری که بزرگ ترین گنجینه طلا جهان را در اختیار دارد و از سواحل زیبای آن لذت ببرید. با خرید تور صوفیه شما به پایتخت بلغارستان سفر می کنید. صوفیه شهری است که به خوبی طبیعت، تاریخ و مدرنتیه را در هم آمیخته است چرا که قدمتی بیش از هفت هزار سال دارد. با انتخاب تور بلغارستان از سایت توریابی، سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید.

کشور بلغارستان به چه مشهور می باشد

 

تور بلغارستان

 

گل رز نماد پاکی و ابراز محبت در جهان است. وقتی نام گل به گوش می رسد بی درنگ کشور هلند به ذهن ها متبادر می شود. اما کشور بلغارستان را مهد گل رز در جهان می دانند به طوری که گل رز نماد ملی کشور شده است. روغن گل رز از بلغارستان به کشورهای دیگر برای به عنوان اسانس جهت تهیه عطر صادر می شود.
بلغارها مبدع الفبای سیلیریک می باشند و در طول تاریخ از الفبای بومی خود که ریشه در حروف یونانی داشته است استفاده می کردند. بلغارستان سرزمینی است که فرهنگ باستانی تراکیان در آن متولد شد و در اروپا متداول گشت. به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص کشور بلغارستان افتخار میزبانی از بزرگترین ترین گنجینه طلای جهان مربوط به 4500 سال قبل ازمیلاد را دارد.
در تور صوفیه می توانید از یکی از نماد های صلح جهانی یعنی بنای یادبود برج زنگ برای کودکان در سال 1979 با پیام صلح و دنیای بدون جنگ برای کودکان صرف نظر از نژاد و رنگ پوست ساخته شد؛ دیدن کنید.
مخترع اولین کامپیوتر دیجیتالی (جان ویسنت آتاناسوف) و اولین ساعت مچی دیجیتالی از اهالی کشور بلغارستان بوده اند.
همه دلایل بالا می تواند شما را به انتخاب کشور توریستی وارنا به عنوان مقصد گردشگری، ترغیب کند.

سرگذشت بلغارستان در طول تاریخ

 

سرگذشت بلغارستان در طول تاریخ

 

بلغارستان کشوری است که از گذشته های دور مردمان اولیه در آن زندگی می کردند. همچنین ناحیه های جغرافیایی بلغارستان یکی از اولین مراکز سکونت انسان های نخستین بوده است.
انواع تپه های باستانی، بزرگ ترین گنجینه قدیمی طلای جهان، جاذبه های تاریخی بلغارستان با قدمت بیش از هفت هزار سال گواه خوبی بر طول عمر این کشور در دل اروپا می باشد.
کشور بلغارستان تا نیمه قرن هفتم میلادی تحت سلطه امپراتوری های بزرگ مانند یونان و روم بوده است و همین امر سبب شد تا فرهنگی بر پایه اصول هلنی و عقاید بیزانسی پایه زیری شود. قرار گیری بلغارستان بین در قاره اروپا و نزدیکی آن به فرهنگ آسیایی نمونه ای جالب از تلفیق فرهنگ اروپا و آسیا را به وجود آورده است. در فرهنگ آسیایی- اروپایی بلغارستان خانواده بسیار اهمیت دارد و به طوری که در روستاهای اطراف بلغارستان افراد فامیل در نزدیکی هم و در یک خانه زندگی می کنند. در طول جشن های ملی از اشعار و موسیقی سنتی، فولکلور و لباس های محلی برای برگزاری جشن ها استفاده می شود.

غذا های بلغاری

 

غذا های بلغاری

 

اگر علاقه مند به گردشگری غذا هستید، فرصت خوردن غذاهای بلغاری را در تور بلغارستان از دست ندهید.
بی تردید یکی از مقاصد توریسم غذایی در جهان و اروپا، کشور بلغارستان می باشد. منوی غذایی بلغارها به سلامت و انرژی ها بودن در جهان شهره عام و خاص می باشد. البته ماست بلغاری و انگور دو مورد از مشهور ترین مواد غذایی بلغارستان در جهان هستند. سالاد شوپسکا (shopska salata)، ساندویچ بلغاری، انواع کباب ها مانند کبابچه که شبیه کباب تابه ای ایرانی می باشد، موساکا، بانیستا، تاراتور (tarator) که شبیه ماست و خیار و آب دوغ ایرانی می باشد؛ غذاهایی هستند که حتما در تور بلغارستان باید آنها را امتحان کنید.

در تور بلغارستان چه جاذبه هایی را ببینیم!

 

جاذبه های گردشگری بلغارستان

 

کشور بلغارستان در دل اروپا با تاریخی کهن و طبیعت زیبا که می تواند بهترین گزینه برای سفری لذت بخش و خاطره انگیز باشد. قدمت تاریخی بلغارستان از جمله کلیسای جامع Alexander Nevsky، دانشگاه سنت کلمنت، موزه تاریخ ملی، مجموعه استادیوم چند منظوره Vassil Levski همه ساله گردشگران را به سمت خود می کشاند. اما تور بلغارستان برای علاقه مندان به طبیعت و طبیعت گردی نیز جذابیت خاص خود را دارد. هفت دریاچه بلغارستان، ماسه های طلایی سواحل وارنا، تفرجگاه ساحلی و تفریحی Balchik ، دماغه Ksliakra، پارک آبی AQUAPOLIS ، انواع ورزش های اسکی و کوه نوردی از جمله مهمترین جاذبه های طبیعت گردی بلغارستان می باشند. با وجود خرید یک تور ارزان قیمت بلغارستان می توانید از شهرهای توریستی آن یعنی وارنا و صوفیه دیدن کنید.

مراکز خرید در بلغارستان

 

مراکز خرید در بلغارستان

 

لذت بخش ترین بخش شما در تور بلغارستان خرید می باشد. اما خرید در بلغارستان با خرید در ترکیه متفاوت می باشد چرا که نوع قیمت اجناس تفاوت زیادی با ترکیه دارد. بنابراین در هنگام خرید باید کمی احتیاط کنید و بادقت خرید نمائید. اما از جمله معروف ترین مراکز خرید و بازارهای بلغارستان می توان به مرکز بلغارستان، گرند مال وارناGrand Mall، مرکز خرید پارادایز، رینگ مال در صوفیه می باشند.

حال اگر بیشتر از گذشته آماده سفر به کشور زیبای بلغارستان شده اید می توانید انواع تور وارنا و تور صوفیه را با قیمت مناسب و در پکیج های مختلف در سایت توریابی انتخاب کنید و چمدان های خود را آماده سفری خاطره انگیز به یکی از کهن ترین کشورهای اروپا یعنی بلغارستان کنید.

تور بلغارستان تور ارزان بلغارستان، قیمت تور بلغارستان
۱۱۱۰ ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading