تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
جاذبه های گردشگری روسیه

جاذبه های گردشگری روسیه

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
در سفر به سرزمین تزارهای روس با توریابی همراه باشید تا شگفت انگیزترین جاذبه‌های گردشگری روسیه را بشناسید! و در سفر به روسیه هرگز این یازده جاذبه دیدنی را از دست ندهید!

دریاچه بایکال

(Lake Baikal)


دریاچه بایکال (Lake Baikal)


در سفر به دریاچه شگفت‌انگیز بایکال از زیباترین چشم اندازهای سیبری روسیه بازدید خواهید کرد. این دریاچه جادویی عمیق ترین و پرآب ترین و زلال ترین دریاچه روی زمین است و موجودات و جانوران خاصی در آن زندگی می کنند!

مجسمه یادبود مادر میهن روسیه

(Mamayev Kurgan)


مجسمه یادبود مادر میهن روسیه (Mamayev Kurgan)

مجسمه یادبود مادر میهمن در شمار بلندترین مجسمه یادبود جهان است که در کتاب گینس به ثبت تاریخی رسیده!

این مجسمه غول‌پیکر 85 متری یک اثر تاریخی بی‌نظیر است که برای یادبود نبرد این شهر در جنگ جهانی دوم در شهر ولوگرات روسیه ساخته شده است! این مجسمه به عنوان سمبلی برای کشور روسیه می باشد.

کوه البروس

(Mount Elbrus)

کوه البروس (Mount Elbrus)


کوه البروس بلندترین قله در روسیه و همچنین در تمام اروپا است.

تجربه اسکی و اسنوبرد و لذت کوه نوردی در تور روسیه را در کوه های البروس تجربه کنید. این کوه با طبیعت زیبا و 5600 متر ارتفاع یکی از قلل مشهور جهان برای صعود است!

میدان سرخ مسکو

(Red Square)

میدان سرخ مسکو (Red Square)


مشهورترین دیدنی‌های روسیه مثل کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل در اطراف میدان سرخ مسکو قرار دارند. معماری میدان سرخ مسکو بسیار باشکوه و منحصربه فرد است. همچنین اگر به تاریخچه میدان سرخ مسکو نگاهی بیندازید سالن های اینجا میزبان کنسرت مسکو خوانندگان مشهوری مانند شکیرا بوده است!

کلیسای جامع سنت باسیل روسیه

(Saint Basil's Cathedral)

کلیسای جامع سنت باسیل (Saint Basil's Cathedral)


کلیسای جامع سنت باسیل در میدان سرخ مسکو واقع شده و در زیبایی در دنیا رقیب ندارد! این بنا 9 کلیسا با گنبدهای رنگارنگ و کاشی کاری بی نظیر دارد که در قرن شانزدهم ساخته شده‌اند! در تور روسیه بازدید از این بنای زیبای تاریخی و گرفتن عکس یادگاری در کنار آن را فراموش نکنید!

کاخ کرملین

(Moscow Kremlin)

کاخ کرملین (Moscow Kremlin)


كاخ كرملين مسكو که محل اقامت رئیس جمهور روسیه است در قلب این شهر قرار گرفته! معروف ترین مکان‌های دیدنی مسکو مانند باغ الکساندر، میدان سرخ و رودخانه مسکوا در چهار طرف این ساختمان بزرگ و تاریخی واقع شده‌اند. در تور مسکو حتماً از این قلعه تاریخی قلب تپنده تاریخ و تمدن روسیه بازدید کنید!

خیابان آربات مسکو

(Arbat Street)

خیابان آربات مسکو (Arbat Street)


خیابان آربات مسکو پیشنهاد اول ما برای یک پیاده روی عصرگاهی در پایتخت روسیه است! مجسمه های دیدنی و زیبا، موزه الکساندر پوشکین و همچنین گروه های موسیقی، آکروبات و تئاتر، در روزهای یکشنبه توریست های زیادی را به آربات می کشاند!
بعلاوه این خیابان مشهور و قدیمی رستوران ها و کافه های مختلف و تعدادی از مراکز خرید مسکو را نیز در خود جای داده است.

پارک آبی روسیه


پارک آبی روسیه


پارک آبی مسکو (Kribiya) و پارک آبی (Moreon) و شهربازی مسکو از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری مسکو هستند. تجربه مهیج بازی در دنیای شگفت انگیز سرسره های آبی، استخر و سونای این پارک ها در روسیه شما را سرحال می آورد.

موزه هرمیتاژ سن‌پترزبورگ

(Hermitage Museum)

موزه هرمیتاژ سن‌پترزبورگ (Hermitage Museum)


موزه آرمیتاژ یا هرمیتاژ یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سنت پترزبورگ و افتخار ملی کشور روسیه است! این کاخ موزه  یکی از مشهورترین و قدیمی ترین موزه های جهان و اقامتگاه تزارهای روسی بوده است. در بادید از این موزه بیش از سه میلیون آثار هنری از جمله آثار هنرمندان مشهوری مانند پیکاسو، میکل‌آنژ و آثار ایرانی موزه آرمیتاژ را منحصراً در هفت سالن مجزا تماشا خواهید کرد.

کاخ پترگوف روسیه

(Peterhof Palace)

کاخ پترگوف (Peterhof Palace)

به جرأت می توان گفت کاخ پترگوف از زیباترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ روسیه است!
این کاخ زیبا در اطراف شهر سن پترزبورگ قرار دارد و شما می توانید از راه آبی و زمینی خود را به آن برسانید. معماری شگفت انگیز این مجموعه تاریخی با فواره های بزرگ آبشار مانند، اتاق های پرزرق‌وبرق و مجسمه های زیبا چشمان شما را خیره خواهد کرد!

شهربازی دیو استرو سن پترزبورگ

(Divo Ostrov)

شهربازی دیو استرو (Divo Ostrov)

شهربازی سن پترزبورگ از معروف ترین پارک های تفریحی و بهترین جاهای دیدنی سن پترزبورگ است. این شهربازی مکانی بی نظیر برای تفریحات مهیج در تور روسیه برای شما است. از همه بهتر اینکه برای سرگرمی کودکان شما هم بازی های زیادی دارد!


با بازی و سرگرمی در ترن هوایی، چرخ و فلک و قایقرانی در شهربازی دیو استرو در تور سن پترزبورگ اوج هیجان و لذت را تجربه کنید!

۴۵۲۶ ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading