تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
سوغاتی بالی

سوغاتی بالی

مراکز خرید اندونزی

اگر بخواهیم علت شهرت بالی به عنوان محبوب ترین مقصد توریستی جهان را بگوییم باید به طبیعت زیبا، امکانات مناسب برای گردشگران و البته تنوع سوغات در

بالی اشاره کنیم. شما می توانید انواع صنایع دستی نقره، زیورآلات، اشیای چوبی، مجسمه، پارچه، لباس و خوردنی های خوشمزه را به عنوان سوغات بالی به عزیزان خود تقدیم کنید. امروز در این مطلب به شما بهترین سوغاتی های بالی را معرفی می کنیم تا بتوانید در هنگام بازگشت به خانه بهترین سوغاتی را برای عزیزان خود تهیه نمائید.

خرید نقره و انواع زیورآلات اندونزی

 Indonesian Jewelry

انواع زیوآلات و وسایل تزئینی از جنس نقره و گاها ترکیب شده با سایر سنگ های قیمتی، از گران‌بهاترین و البته زیباترین سوغاتی های بالی هستند. زیورآلات سنتی نقره‌ی بالی معمولا با مهره‌های کوچک نقره و یا سیم‌های نقره تزیین می‌شوند و با تکرار یک الگوی مشخص طرح زیبایی بر آنها ایجاد می شود. به جز استفاده از نقره و یا فلز برنج از سنگ های تزئینی نیز برای ساخت انواع اکسسوری استفاده می‌کنند. بنابراین اگر بانو هستید و بالی را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید و تور بالی خود را خریداری نموده‌اید، در یاد داشته باشید که زیورآلاتی عالی و باکیفیت در این دیار تولید می‌شوند.

خرید پارچه های ابریشمی و سارونگ اندونزی

Batik Textiles

مطمئنا برای خانم ها یکی از جالب ترین سوغاتی ها، لباس و انواع روسری است که عموما در بازارها و مراکز خرید بالی به راحتی قابل خرید هستند. سارونگ ها دارای طرح ها و رنگ های متنوع برای خانم ها و آقایان هستند و توصیه می‌کنیم که انواع شالهای ابریشمی با طرح های متنوع را در بالی از دست ندهید که یک سوغاتی خوب و با قیمت مناسب برای خانم ها هستند. از معروف ترین و گران ترین پارچه های تولیدی بالی پارچه های طراحی شده و نقاشی شده به نام BALI BATIK است که جزو پارچه های رسمی و مجلسی به شمار می‌رود.

خرید دکوری های چوبی اندونزی

Local Carvings Wood and Stone

از زیباترین و متنوع ترین سوغاتی های بالی اجسام چوبی هستند که بر روی آنها کنده کاری و طراحی شده است. جالب این که بدانید منطقه ای که این صنایع دستی چوبی کار می شوند در بین گردشگران و مردم عادی به نام "WOOD CARVINGS VILLAGE" معروف است. استادکاران ماهر می توانند به گردشگران علاقه مند نحوه‌ی انجام کار و طراحی نمادها را توضیح دهند. گاها طراحی های چهره و یا آدمک ها در ابعاد کوچک و بزرگ به عنوان نماد بالی به گردشگران داده می شود و یا توسط دست فروش به فروش می رسد.

هاموک یا تخت نَنو در بالی | Hammocks

هاموک یا تخت آویز پارچه ای با کاربردهای فراوان است. عموما از این تخت ها در ویلاها، روف گاردن ها و البته در کمپینگ ها استفاده می شود. بالی یکی از بهترین تولیدکننده های هاموک در دنیا است. در منطقه ای به نام جزیره ماه یا جزیره ‌هاموک مردم محلی که اغلب از قبیله (Kodi Tribe) هستند این صنایع دستی را به جهان عرضه می کنند. در واقع درست کردن هاموک ها شغل اجداد و موروثی آنها است. در ساحل این جزیره هاموک های نسبتا بزرگی قرار دارند که شما می توانید با تهیه یک بلیط (Ticket to the Moon) یک شب را در جزیره بمانید و خواب در هاموک را تجربه کنید.

خرید قهوه معروف بالی

Kopi Luwak

امروزه قهوه از محبوب ترین نوشیدنی‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌آید. قهوه ترک، قهوه امریکایی، قهوه عربی و سایر قهوه ها به عنوان معروف ترین برند قهوه در دنیا شناخته شده هستند. جالب است بدانید امروزه خوردن قهوه تنها یک تفریح و سرگرمی نیست و نوعی تخصص به شمار می‌آید. شما می توانید قهوه با کیفیت های مختلف و بسته بندی های گوناگون را به عنوان سوغاتی از بالی با خود داشته باشید.

خرید صنایع دستی حصیری

Weaving bamboo

در بالی نیز مانند تمام شهرهای ساحلی که صنایع دستی و یا حتی وسایل روزمره خود را از حصیر درست می کنند، این نوع اجناس در اختیار گردشگران و خریداران قرار می‌گیرد. گاهی در بافت حصیرها از ریشه گیاهان و نخ های رنگی برای استحکام بهتر اشیای دست ساز استفاده می کنند که طراحی های زیبایی دارند.

۱۵۴۴ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading