تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
 مراکز خرید بالی

مراکز خرید بالی

۱۳۹۵/۰۹/۲۰

بدون شک خرید در بالی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر شما خواهد بود چراکه از صنایع‌دستی منحصربه‌فرد و سوغات بالی تا جواهرات، پوشاک و مواد خوراکی را در بازارچه‌های سنتی بالی و یا پاساژهای لوکس این جزیره خواهید یافت. تنوع مراکز خرید ارزان در جزیره بالی بسیار بالا است و شما با هر بودجه و سلیقه‌ای دست‌خالی نمی‌مانید. پیش از بازدید به این نکته توجه کنید که ساعت کاری مراکز خرید در بالی عموماً از 10 صبح تا 10 شب است.

با توریابی همراه باشید تا با چند مورد از بهترین مراکز خرید جزیره بالی آشنا شوید!


شگفت‌انگیزترین مرکز خرید جزیره بالی
دیسکاوری یکی از زیباترین مراکز خرید جزیره بالی می‌باشد. اگر در طول گردش روزانه تان به دنبال خرید از بازاری هستید که هم برندهای مشهور جهانی را در خود جای داده و هم برایتان گردشی جالب باشد، مرکز خرید دیسکاوری بهترین پیشنهاد است. اگر به دنبال مرکز خرید با قیمت‌های مناسب هستید بی‌شک دیسکاوری هم مناسب هست هم اجناس باکیفیتی را عرضه می‌کند. در دیسکاوری لذت خرید اجناس متنوع را تجربه کنید و در پایان خریدتان می‌توانید به ساحل زیبای کنار این مرکز خرید بروید. کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های محلی و محوطه ساحلی با امکانات رفاهی برایتان در دسترس هست. در دیدارتان حتماً از کلبه‌های که قهوه ارائه می‌دهند دیدن کنید. چراکه این کلبه‌ها به میعادگاه « قهوه‌های استارباکس» معروف هستند.

 

خرید در بالی

محله کوتا بیچ، بازار سنتی و پر از سوغاتی‌های رنگارنگ اندونزیایی

در این محله وجود بازارچه‌های سنتی فراوان در کنار مراکز خرید مدرن، هر گردشگری را از کوچک و بزرگ‌سال تا زن و مرد را به‌سوی خود فرامی‌خواند. توریابی شما را به دیدار از این محله زیبا دعوت می‌کند چراکه هر چیزی به ذهنتان خطور کند در محله کوتا بیچ وجود دارد، از برندهای معروف سی دی و موزیک گرفته تا صندل‌های چوبی محلی.
اگر در سفرتان به این منطقه زیبا قصد خرید سوغاتی‌های ارزان از بالی را دارید، بهترین پیشنهاد ما محله کوتا بیچ است.
به گردش و خرید بپردازید و هرگز نگران وقتتان نباشید زیرا کوتابیچ 24 ساعته آماده سرویس‌دهی به شما است. پس از گذراندن روزی پرهیاهو و خریدهای رنگارنگ از رستوران‌های محله کوتابیچ غافل نشوید و لذت چشیدن غذاهای تازه و خوشمزه و همچنین تجربه صرف غذا در معروف‌ترین فست فودهای دنیا همانند راک کافه را از دست ندهید.


مرکز خرید بیچ واک بالی (Beachwalk Mall)

بیچ¬واک یک مرکز خرید مدرن با فضایی بسیار زیبا و باصفا است. مرکز خرید بیچ واک بالی محلی برای گشت‌وگذار، تفریح و خرید است. خصوصاً برای کسانی که در خرید به دنبال بهترین‌ها هستند. پس از خرید و گردش در فضای جالب این پاساژ می‌توانید در طبقات پایین به استراحت و صرف غذا بپردازید.

عکس Beachwalk-Mall بالی

گالریا بالی (Mal Bali Galeria)

مرکز خرید زنجیره‌ای گالریا بالی یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در دنیا است که شعب متعددی در سراسر آسیا آمریکا و استرالیا دارد. همه‌چیز در آنجا باکیفیت و قیمت جهانی عرضه می‌گردد. شما می‌توانید در مرکز خرید گالری  بالی هم از شعب برندهای معروف خرید کنید و هم از فروشگاه ماتاهاری که در این مرکز خرید موجود است کمال استفاده را ببرید. از عطر و کیف و کفش و منسوجات زیبا تا دنیایی از پوشاک مد روز همه‌چیز برایتان در یک محل گرد هم آمده است.

عکس مرکز خرید گالریا بالی

جیمباران (Jimbaran Corner)

شاید در بالی مراکز خرید بسیار متنوعی موجود باشد ولی مطمئن باشید برای شما بازدید از جیمباران خالی از لطف نخواهد بود. در جیمباران انواع اجناس برای تمام سلیقه‌ها به چشم می‌خورد. همچنین شما می‌توانید ساخت صنایع‌دستی بالی و هنر سفالگری بالی را از نزدیک ببینید که خیلی جذاب است. به همین خاطر جیمباران متنوع¬ترین گزینه برای خرید سوغاتی بالی است. اگر اهل ورزش موج‌سواری هستید کمی آن‌طرف‌تر از این مرکز خرید می‌توانید تخته‌های موج‌سواری دست‌ساز و یا تخته‌های مارک‌دار گران‌قیمت تهیه کنید.

سوغاتی بالی

بازارهای زیر نیز از مراکز خرید محلی بالی هستند که اگر فرصت یافتید بد نیست به آن‌ها هم سری بزنید!

- تی گالریا دی اف اس (T Galleria By DFS)
- لیپو پلازا سان ست (Lippo Plaza Sunset)
- بالی کالکشن (Bali Collection)
- پولو تو بالی کالکشن (Polo 2 Bali collection)
- لیپو مال کوتا (Lippo Mall Kuta)
- سمینیاک اسکوئر (Seminyak Square)

 

 

۱۰۰۹ ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading