تور خارجی و تور داخلی ارزان قیمت در توریابی
چگونه برای ویزای انگلیس اقدام کنیم؟

چگونه برای ویزای انگلیس اقدام کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴
اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید و یا قصد داشته باشید به دلایل مختلف به کشورهای دیگر مهاجرت کنید حتما باید در خصوص ویزا و شرایط اخذ آن آگاهی کامل داشته باشید. در این مطلب به شما در خصوص ویزای انگلیس و خبرهای های مرتبط با آن می پردازیم: قبل از خرید تور انگلیس و سفر به شهرهای لندن، اسکاتلند و... با سایت توریابی همراه شوید تا نکاتی کاربردی در خصوص ویزای انگلیس را بیان کنیم:

ویزای گردشگری


کشور های مقصد مهاجرت ایرانیان


جالب است بدانید که کشور انگلیس در کنار کشور امریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و استرالیا به عنوان مهمترین کشورهایی هستند که ایرانیان به آنها مهاجرت می کنند. این در حالی است که هزینه زندگی در انگلستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی فوق العاده بالاست به همین علت اکثر مهاجرین بعد از مدتی مجبور به بازگشت به ایران و یا تغییر مقصد مهاجرت خود می شوند.
حدود یک ماه پیش نشست گروه دوستی پارلمانی ایران- انگلیس در تهران برگزار شد و پس از توضیحات سفیر انگلیس درباره موانع اجرایی صدور ویزای این کشور برای اتباع ایرانی اعلام شد که اوایل مهر ماه هیأتی از وزارت انگلیس برای مذاکرات کنسولی به تهران اعزام می شوند و احتمالا سقف بیشتری برای صدور ویزای انگلیس مورد توافق قرار می گیرد.

موانع صدور ویزا انگلیس برای ایرنیان برداشته می شود


به تازگی در مصاحبه ای که با نیکلاس هاپتون انجام شده است، احتمال افزایش صدور ویزای انگلیس وجود دارد. محدودیت صدور ویزا برای شهروندان ایرانی توسط بخش کنسولی سفارت انگلیس در تهران باعث شده برخی شهروندان ایرانی درخواست خود را به سفارت انگلیس در کشورهای همسایه ارائه و تقاضای ویزا کنند که این امر مشکلاتی برای هموطنان ایجاد کرده است. درپی برگزاری جلسه گروه دوستی پارمانی ایران - انگلیس که در تهران انجام شد. شاهد افزایش سقف ویزای انگلیس به هفته ای 250 عدد هستیم.

شرایط اخذ ویزای توریستی انگلیس


ویزای توریستی یا روادید گردشگری انگلستان در حال حاضر با تعیین وقت و مراجعه به سفارت انگلیس در تهران جهت ارائه مدارک، پرداخت هزینه ویزا و انگشت نگاری صادر می‌شود. اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. برای گرفتن وقت از سفارت انگلیس در تهران، لازم است فرم تقاضای ویزای انگلستان را که به صورت آنلاین در وب‌سایت سفارت انگلیس قرار دارد، تکمیل نمایید. بعد از انجام مراحل آنلاین، وقت سفارت انگلیس، تعیین‌شده و از طریق ایمیل به طور خودکار به آدرس ایمیلی که در زمان تکمیل فرم وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود. آدرس سفارت انگلیس در تهران: خیابان فردوسی، شماره ١٩٨ می باشد. اعتبار گذرنامه باید حداقل دو ماه بیشتر از تاریخ خاتمه‌ی اعتبار ویزای درخواستی باشد. عموما جهت صدور ویزای گردشگری به انگلیس در صورت صحت مدارک ارائه شده 20 روز کاری زمان می برد.

 


ویزای انگلیس


افزایش صدور ویزا انگلیس برای ایرانیان خوب یا بد مساله این است


علت مهاجرت ایرانیان به کشورهای دیگر دلایل مختلفی دارد. از جمله مهم ترین علت می توان به یافتن شرایط زندگی بهتر و جستجو کار بهتر اشاره داشت. آمار دقیقی از میزان مهاجرت ایرانی ها به کشورانگلیس وجود ندارد تا بتوان بررسی کرد که آیا نتایج مهاجرت مثبت بوده است یا خیر! آنچه مسلم است با توجه به گذشت چند هفته از صدور اطلاعیه افزایش صدور ویزای انگلیس به دلیل مشکلات ناشی از برجام این مهم به اجرا نرسیده است. اگر چه هنوز ایرانی ها می توانند برای اخذ ویزای گردشگری و یا تحصیلی اقدام کنند.

 


۱۲۷۶ ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ منابع : فاینداتور / فاینداتور
نظرات کاربران
دیدگاه
Loading